Jackuzy Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 tak to może być wina oleju....powinieneś wlac tam olej do przekładni motocyklowych z mokrym sprzęgłem, w tej chwili nawet nie wiadomo jaką lepkość ma ten olej... najlepszy by był chyba Motul Transoil Expert :icon_razz: Terenowy wymiatacz a rozkręcałeś gaźnik i go czyściłeś???? bo to podstawa przy takich objawach, ja tak wczoraj miałem rozbiórka gaźnika czyszczenie go i przy okazji wyczyszczenie filtra powietrza pomogło :icon_twisted: hatsan Spalanie przy spokojnej jeździ po ulicy wyniesie cię koło 5l ...ale to tak około bo wiem że wielu z tąd raczej mało jeździ po ulicy :notworthy: Co do chłodnic.....jeżeli jest chłodzona cieczą to musi mieć chłodnice taka jest zależność Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 witam ..dzięki serwisówce sprzęgło złożone :) prawidłowohm mam teraz taki problem ...ze YAMAHA PO ROZGRZANIU .. :icon_mrgreen: sprzegło ciągnie troszkę ..(ale tylko po dużym rozgrzaniu )co może być przyczyną ...?czekam na oleje od kolegi ...(trochę to potrwa )wiec skrzynia zalana dexron -olej przekładniowy (wysokiej jakości ) z tym ze do skrzyń automatycznych ..rzadki -czerwony ...musiałem sprawdzić na czymś czy wszystko jest o.kczy to moze byc wina oleju ...?czy coś innego .... pomocy ! dzieki z góry za pomoc i czekam na info ...tomaj chodzi oczywiscie o yamaha dt 125 r hola hola jak takiego oleju lejesz to nic dziwnego ze poszło sprzęgło do skrzyni lej taki olej jak do samochodu do silnika najlepiej 10w/30 chociaż ja mam 10w/40 full syntetyk ja też tak błąd zrobiłem że wlałem olej do skrzyni biegów i mało mi przez to sprzęgło nie poszło bo się tarczki skleiły pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 czy dt 125 ma dużą kompreche? znajomy chce kupić moto i mówił że kopniak schodzi bardzo leciutko, ale odpala za 1 razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 czy dt 125 ma dużą kompreche? znajomy chce kupić moto i mówił że kopniak schodzi bardzo leciutko, ale odpala za 1 razem Nie wiem czy w DT 125 jest tak samo jak w 80, ale takie jest przełożenie kopniaka, że nawet z nowym tłokiem kopie się lekko. Ja sie ździwiłem jak pierwszy raz remont zrobiłem :wink: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 10w/40 to jest pół syntetyk a nie full syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 10w/40 to jest pół syntetyk a nie full syntetyk 10w/40 to klasa lepkości i ona raczej nie ma wpływu na to czy to pół czy full syntetyk... sam decydujesz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 O ile wiem to klasa lepkości świadczy o tym jaki to olej(syntetyk, pol syntetyk czy mineralny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 O ile wiem to klasa lepkości świadczy o tym jaki to olej(syntetyk, pol syntetyk czy mineralny) " Klasa lepkości oleju - jest 6 klas olejów zimowych (SAE 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W) i 5 klas olejów letnich (SAE 20, 30, 40, 50, 60). Im niższa liczba przed literą W, tym olej może być stosowany w niższych temperaturach otoczenia. Np. 5W w temp. -35st.C, 10W w temp. -30st.C. Natomiast im wyższa liczba za literą W (oleje letnie), tym w wyższych temperaturach otoczenia może być olej stosowany. Np. SAE 40 w temp. do +40st.C. Oleje np. 15W40 są olejami uniwersalnymi - wielosezonowymi czyli posiadają cechy olejów zimowych jak i letnich. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Też mam pytanie a propo starszej DT 125, ile taki silnik potrafi miec koni? i czy zawieszenie jest tak samo slabe jak w 80 LC2?? byc moze bylo ale w 240 stronach na prawde ciezko znalesc, z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 siemka.mam kilka pytanek.1 ile wchodzi tarczek sprzegla to dt80lc2??2 czy obojetne jak je sie wsadza??3 czy po wsadzeniu nowych tarczek trzeba cos regulowac przy koszu??4 jaki olej wlac do przekladni?? mam nadzieje zemi pomozecie nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 siemka.mam kilka pytanek.1 ile wchodzi tarczek sprzegla to dt80lc2??2 czy obojetne jak je sie wsadza??3 czy po wsadzeniu nowych tarczek trzeba cos regulowac przy koszu??4 jaki olej wlac do przekladni?? mam nadzieje zemi pomozecie nara 2 mają być na przemian czyli kosz sprzęgłowy,cierna,stalowa,cierna itd. a na koniec pokrywa kosza ze sprężynami3 regulujesz punkt podparcia popychacza docisku sprzęgła, masz ustawić popychacz tak żeby opierał się o docisk ale jeszcze go nei podnosił ( bo sprzęglo będzie się ślizgać )4 każdy leje syntetyczny 10W40 do silników samochodowych i jakoś to działa, Ja osobiście mam półsyntetyczny i gdyby nie fakt że nie uszczelniłem silnika to zanim wykapał bardzo dobrze się latało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Też mam pytanie a propo starszej DT 125, ile taki silnik potrafi miec koni? i czy zawieszenie jest tak samo slabe jak w 80 LC2?? byc moze bylo ale w 240 stronach na prawde ciezko znalesc, z gory dzieki ale jak stara DT125?? jak LC to odblokowana około 25-28KM....jak MX czyli chłodzona powietrzem to około 15KM Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 2 mają być na przemian czyli kosz sprzęgłowy,cierna,stalowa,cierna itd. a na koniec pokrywa kosza ze sprężynami3 regulujesz punkt podparcia popychacza docisku sprzęgła, masz ustawić popychacz tak żeby opierał się o docisk ale jeszcze go nei podnosił ( bo sprzęglo będzie się ślizgać )4 każdy leje syntetyczny 10W40 do silników samochodowych i jakoś to działa, Ja osobiście mam półsyntetyczny i gdyby nie fakt że nie uszczelniłem silnika to zanim wykapał bardzo dobrze się latało. a jak zaleje 15W40 mineralnym to bedzielatal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 a jak zaleje 15W40 mineralnym to bedzielatal?? 15W40 trzebaby sprawdzić w jakich temperaturach otoczenia może pracować a minerał z tego co pamiętam jest stosowany w bardzo starych silnikach bo dobrze zatyka małe ubytki w bloku silnika to wkrzyni biegów pewnie pozatyka dziury na łączeniach karterów ale uprzedzam że takich rzeczy dowiedzialem się na kursie prawa jazdy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 no bomamlitra na stanie wiec bym dolal. alenie wiem czy mi sprzegłonie pojdzie bo nowe tarczki zakupilem :biggrin: moze wiektosjeszcze co do tego oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.