bart90dt125 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 jeżeli z dyfuzora się wylała to wylej też benę z końcówki tłumika.Benzyna może spływać to dyfuzora, jeżeli się ci zalewa silnik. Możliwe że bena od razu spływa do dyfuzora.Sprawdź czy to na 100% bena bo może uszczelka ci nie trzyma i woda spływa przez uszczelkę. Ja bym też dorzucił coś od siebie.... ale nie mam juz swojej dt:(Czekam na przypływ gotówki i szukam kdx'a dla siebie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Jak wszyscy to i ja. Sprzedam Yamahe DT 80 LC2 Stan IDEALNY - po kapitalnym remoncie silnika, malowaniu(w profesjonalnym zakładzie lakierniczym), zrobione zawieszenie, zarejestrowana w polsce i opłacona, dyfuzor gianelli, cylinder polini 110 na nicasilu. Po remoncie jeszcze nie jeżdżona gdyż czekam na części malowane lakiernika. Rok - 1987 Wymienione części to :Tłok polini(280zł)Korbowód(150zł)Tarcze sprzęgłowe(75zł)Kpl. uszczelek silnika(65zł)Kpl. simeringów(110zł)Łożyska silnika(ok 100zł)Olej silnika motul 5100(40zł)Nowe zębatki i łańcuch(170zł)Uszczelniacze przedniego zawieszenia(25zł)Olej do przedniego zawieszenia motul fork(35zł)Dźwignia sprzęgła i hamulca(50zł)Mocowanie dźwigni sprzęgła(25zł)Lewe lusterko(25zł)Linka gazu(50zł)Linka obrotomierza(25zł)Linka licznika(30zł)Lakiernik(350zł) Koszt całkowity remontu ok 1650zł Cena ok 3400złKupując ode mnie masz pewność, że będziesz jeździł dłuższy okres czasu bez żadnego wkładu finansowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Jak wszyscy to i ja. Sprzedam Yamahe DT 80 LC2 Stan IDEALNY - po kapitalnym remoncie silnika, malowaniu(w profesjonalnym zakładzie lakierniczym), zrobione zawieszenie, zarejestrowana w polsce i opłacona, dyfuzor gianelli, cylinder polini 110 na nicasilu. Po remoncie jeszcze nie jeżdżona gdyż czekam na części malowane lakiernika. Rok - 1987 Wymienione części to :Tłok polini(280zł)Korbowód(150zł)Tarcze sprzęgłowe(75zł)Kpl. uszczelek silnika(65zł)Kpl. simeringów(110zł)Łożyska silnika(ok 100zł)Olej silnika motul 5100(40zł)Nowe zębatki i łańcuch(170zł)Uszczelniacze przedniego zawieszenia(25zł)Olej do przedniego zawieszenia motul fork(35zł)Dźwignia sprzęgła i hamulca(50zł)Mocowanie dźwigni sprzęgła(25zł)Lewe lusterko(25zł)Linka gazu(50zł)Linka obrotomierza(25zł)Linka licznika(30zł)Lakiernik(350zł) Koszt całkowity remontu ok 1650zł Cena ok 3400złKupując ode mnie masz pewność, że będziesz jeździł dłuższy okres czasu bez żadnego wkładu finansowego. OK....coś ty za łożyska kupował?? Koyo kosztują 32zł za sztukę... komplet uszczelniaczy (simeringów) 30zł dźwignie sprzęgła i hamulca to koszt 10zł....komplet uszczelek 35zł :eek: Troszku przepłaciłeś :);) no ale za to ładnie wygląda w ogłoszeniu ;p zarejestrowana na motorower czy na moto? Mam propozycję aby skończyć te ogłoszenia bo nas mod z torbami wypierniczy :P od tego jest dział SPRZEDAM ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Witam ponownie.Dzisiaj zxauwazyłem ze moto przerywa dopiero po przejechaniu jakiegos 1 km.Zaraz po odpaleniu jest praktycznie dobrze(choc tez nie dokonca).Po przejechaniu 1 km mocno przerywa i musze ciaggle na gazie tzrymac ale czesto i tak gasnie.Jak juz jest silnik ciepły i zgasnie to strasznie ciezo odpalic.Czy powodem tego moze byc dostajacy sie płyn chłodniczy do cylindra, bo uszczelka nie wyglaa do konca dobzre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Jackuzy sporo części kupowałem w NMR w Lublinie na ul.Energetyków min. Łożyska. Zarejestrowana jest na motocykl. Nie wiem gdzie ty takie niskie ceny uszczelniaczy, dźwigni i uszczelek znalazłeś. Edytowane 29 Marca 2008 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Jackuzy sporo części kupowałem w NMR w Lublinie na ul.Energetyków min. Łożyska. Zarejestrowana jest na motocykl. Nie wiem gdzie ty takie niskie ceny uszczelniaczy, dźwigni i uszczelek znalazłeś. w Klasie :icon_razz: dwie dźwignie to Ci powiem że kupiłem nawet za 2.5 ale to było dość dawno :smile: Witam ponownie.Dzisiaj zxauwazyłem ze moto przerywa dopiero po przejechaniu jakiegos 1 km.Zaraz po odpaleniu jest praktycznie dobrze(choc tez nie dokonca).Po przejechaniu 1 km mocno przerywa i musze ciaggle na gazie tzrymac ale czesto i tak gasnie.Jak juz jest silnik ciepły i zgasnie to strasznie ciezo odpalic.Czy powodem tego moze byc dostajacy sie płyn chłodniczy do cylindra, bo uszczelka nie wyglaa do konca dobzre?? a sprawdzałeś kompresję? Na ciepłym silniku oczywiscie? może poprostu Ci się już ten silniczek końćzy? Co do uszczelki to jeżeli płyn się dostaje do cylindra to powinna kopcić dość mocno na biało no i powinno ubywać płynu z chłodnicy. Jak uszczelka wygląda kiepsko to ja wymień na wszelki wypadek...droga nie jest. A świeczkę wymieniałeś? sprawdzałeś przewody pod magneto? zajrzyj w zapłon .... w ogóle to jak nie che zapalić na ciepło jaka jest iskra? Edytowane 29 Marca 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Jackuzy może do MX-a bo do LC2 już jest wszystko sporo droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Jackuzy może do MX-a bo do LC2 już jest wszystko sporo droższe. Zajrzyj proszę cię na Klasę :icon_mrgreen: wszystko jest o połowę tańsze co najmniej od tego co podałeś w liście wyżej....i jestem pewny co mówię...DO LCII z 1987r :icon_mrgreen: Edytowane 29 Marca 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam.Co to znaczy ze silniczek mi sie konczy??Jesli chodzi o cylinder to jest 500 km po wymianie tłoka i szlifie ta wiec jesli chodzi własnie o to to nie sadze.Moto postawiłem troche z górki i kranik był odkrecony przez jakas minute i z małej szczeliunki przy tłumiku(wejscie do cylindra) nazbierało sie znowu duzo benzyny i ciekła prawie ciurkiem :banghead: z tamtad.Co to za hu* moze byc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Loknij w pływak lub iglice albo wyczyść dysze. Edytowane 30 Marca 2008 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiss Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 witam. Czy jak mam kompresje 8 atmosfer w cylindrze to oznacza ze trzeba juz wymienic tłok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jackuzy podaje Ci ceny z klasy :Komplet uszczelek 60 przeceniony na 49 Uszczelniacze kupowałem na allegro 110zł kplZmieniałem wszystkie łożyska a nie tylko na waleDźwignia sprzęgła i hamulca przecenione z 32 na 20 Większość części była zakupiona w sklepie NMR. 8 atmosfer to jeszcze nie jest źle, jeszcze nie czas na zmianę tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Hehehe OK juz nieważne :biggrin: Z tymi cenami :icon_razz: tylko wiesz...cena stara mnie nie interesuje...tylko ta która płacę...-10% upustu i + 20zł przesyłka... Yahus16 tak jak wyżej pisał kolega...sprawdź gaźnik, przeczyść dyszki, sprawdź czy nie zacina Ci się zaworek iglicowy... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiss Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a jaka kompresja mowi ze pora juz zmienic tłok?pytam sie bo znajomy ma ktm exc 125 i tez ma 8 atmosfer i twierdzi ze pora na wymiane tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 No bo tak gdzieś jak z 8 to trza by zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.