guma Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) mam pytanie. ile oleju do szkrzyni biegów sie wlewa? bo ja mam napisane na pokrywie 750ml. to znaczy ze tyle trzeba wlewac? czy te 750ml to jest nalanie oleju do pełna? bo ubyło mi troche przez dziurawą uszczelke i teraz nie wiem co zrobic. wlałem troche i nie chce przesadzić. słyszałem cos takiego ze jak sie wleje na maksa to mozna zimeringi rozwalić. Edytowane 9 Grudnia 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) ty dziakuzi.. Dziękuje że wymawiasz dobrze mojego nicka :bigrazz: i troche wyrozumienia to mój 1 lepszy motor :banghead: Jak będziesz się tak starał jak narazie mi się zdaje to nie długo to przestanie być lepszy motor a zacznie być złom którego popchniesz do innego naiwnego żeby odkręcał twoje niedoróbki ;] wybacz ale irytuje mnie to bo sam trafiłem na motor z milionem przeróbek i kombinatoryki stosowanej...kosztował mnie 550zł i to wyjaśnia wiele... ale nadal nie doszedłem z tym do ładu niemniej mógłbyś zrobić to porządnie....skoro kosz jest krótszy od tego co miałeś znaczy że kupiłeś od DT50 bo tam jest mniej tarczek. Może lepiej zamiast na chama pakowac tarczki kup właściwy kosz a ten sprzedaj? Prędzej czy później ci sie to rozleci i wtedy bedzie ryk na forum że znowu mi się motór popsuł i co ja mam zrobić....a potem 150 postów o każda pierdołę....jak do tej pory ;] mówisz 5 tarcz czyli 3 materiałowe i 2 metalowe rozumiem? mam pytanie. ile oleju do szkrzyni biegów sie wlewa? bo ja mam napisane na pokrywie 750ml. to znaczy ze tyle trzeba wlewac? czy te 750ml to jest nalanie oleju do pełna? bo ubyło mi troche przez dziurawą uszczelke i teraz nie wiem co zrobic. wlałem troche i nie chce przesadzić. słyszałem cos takiego ze jak sie wleje na maksa to mozna zimeringi rozwalić. To jest tyle ile powinno być w środku... jak Ci sie nie ulało pół litra to możesz śmigać spokojnie .... Edytowane 9 Grudnia 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogu Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Witam! ^^ Potrzebuje motoroweru, ponieważ prawka nie mam, a do lasu mam spory kawałek i taka jazda może mnie sporo kosztowac :) Więc przechodząc do rzeczy. Za ile opłaca się kupic Yamahe DT 50 lub 80/50. Od którego rocznika brac (wiadomo, ze najnowsze, ale nie stac mnie na takie)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 ale sie nie obracają są równo wkrecone tak jak sie koszyk zaczyna i lepek srubki jest ten dolny ;] jak sie rozwali to wymienie a jak narazie nie ma kasy.. a jakie buty polecacie wkoncu trzeba cos kupic pod choinke ;D Ja ostatnio na allegro wypatrzylem niezle buty Alpinestara za niecale 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No ogólnie 125/50 i 80/50 to temat tabu na Forum, więc lepiej nie pytaj o to dużo co byś % lub bana nie dostał :) A 80/50 juz z blachami to ok 3300-3600zł stoją. (w zadowalającym stanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogu Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 hm to raczej 80tka opada. A DT50 ? http://allegro.pl/item280980791_yamaha_dt_50r.html Jedyna którą znalazłem na allegro z rozsądną ceną, ale już na pierwszy rzut oka widac, ze tłumik szalu nie robi i owiewki z boku chyba brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 hm to raczej 80tka opada. A DT50 ? http://allegro.pl/item280980791_yamaha_dt_50r.html Jedyna którą znalazłem na allegro z rozsądną ceną, ale już na pierwszy rzut oka widac, ze tłumik szalu nie robi i owiewki z boku chyba brakuje. do tego łatwo wpiąc silniczek od 80 :wink: Ale generalnie szukaj czegoś LC koniecznie bo na DT50MX to sobie nie pojeździsz za wiele... (zakłądając ze chcesz 50ccm :flesje: ) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 mam kolejny problem. mam świeży motor sachs zz - juz sie wczesniej chwaliłem. chciałem podwyższyć obroty biegu jałowego. podchodze lookam i nie widze w ogole sruby do regulacji przepustnicy 8O. i problemik mam. bo jedna jest ale ona chyba (?) odpowiada za sklad mieszanki bo obroty mi nie wzrosly od wkrecania. gaźnik wygląda ładnie no ale fuck. w 80lc2 którą miałem widoczne dwie sruby wszystko wiadome a tu nima! nowość dla mnie dlatego sie pytam - jak mam podnieść obroty? to normalne? czy może ta sruba jest a ja jestem slepy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 mam kolejny problem. mam świeży motor sachs zz - juz sie wczesniej chwaliłem. chciałem podwyższyć obroty biegu jałowego. podchodze lookam i nie widze w ogole sruby do regulacji przepustnicy 8O. i problemik mam. bo jedna jest ale ona chyba (?) odpowiada za sklad mieszanki bo obroty mi nie wzrosly od wkrecania. gaźnik wygląda ładnie no ale fuck. w 80lc2 którą miałem widoczne dwie sruby wszystko wiadome a tu nima! nowość dla mnie dlatego sie pytam - jak mam podnieść obroty? to normalne? czy może ta sruba jest a ja jestem slepy.. a mógłbyś zrobić jakieś foty tego gaźnika jak to wygląda? TYLKO BŁAGAM OSTRE :notworthy: wtedy się zobaczy jak to wygląda :rolleyes: jakoś nie wierze żeby nie było regulacji obrotów. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 a mógłbyś zrobić jakieś foty tego gaźnika jak to wygląda? TYLKO BŁAGAM OSTRE :) wtedy się zobaczy jak to wygląda :P jakoś nie wierze żeby nie było regulacji obrotów.to najwyżej jutro cykne pare jak bede miał czas. aczkolwiek nie wiem czy bedzie sie dało zrobić takie zeby wszystko ładnie wygladało. mogłem cos pominąć. a czy możliwe jest ze gaźnik ma 1 śrubę do regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 to najwyżej jutro cykne pare jak bede miał czas. aczkolwiek nie wiem czy bedzie sie dało zrobić takie zeby wszystko ładnie wygladało. mogłem cos pominąć. a czy możliwe jest ze gaźnik ma 1 śrubę do regulacji? Z tego co wiem to wszystko jest możliwe...ale chciałbym najpierw to zobaczyc i ocenić :) jak się nie da na jednym zdjęciu to zrób kilka :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 xsyniu sprzedaj dt i kup hulajnoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 http://guma_capoeira.w.interia.pl/banerypawel/DSC_0010.JPG to coś po lewej też troche wygląda jak śruba ale to chyba nie śruba - a moze sruba ułamana? nie wiem ale trzeba by było być mocnym zeby taką srube złamać ;] i pytanie najważniejsze.. ta sruba na czerwono zaznaczona to od przepustnicy?? bo mi sie wydaje prawie napewno że tak. wkręcałem to obroty sie zwiekszały z tym że wątpliwość moja wzieła sie z tąd że tak odrazu nie spadają do najniższych. spadają do w miare małych i potem jeszcze troszke spada i wtedy pracuje. z tym ze wczesniej też tak było tylko że gasł. więc chyba skorygowałem. to żeby motor schodził szybciutko do obrotów ustalobych jako jałowe potrzebna jest sruba od mieszanki. tylko gdzie ta yeah bunna śruba??!! za dużo powietrza pewnie. troche bym ją wkręcił i byłoby ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 szukałem w necie dokładniejszego zdjęcia ale nie mogłem znaleźć.. moze ktoś dokładniej by Ci powiedział jakbyś zrobił zdjęcia najlepiej wyciągniętego gaźnika i z różnych stron fotki zrobić. choć z tej strony wydaje sie że ta śruba na płaski śrubokręt może być od ustawiania położenia przepustnicy bo te coś małe po lewej to nie wiem.. raczej dziwne miejsce na śrube regulacji mieszanki.. no ale moze.. nie wiem. więcej zdjęć to moze ktoś sie zoriętuje.a z resztą jak wyjmiesz gaźnik i będziesz patrzył do środka i kręcił tą dużą śrubą to sam zoriętujesz sie od czego ona jest itd. to będzie chyba najlepszy sposóbpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 szukałem w necie dokładniejszego zdjęcia ale nie mogłem znaleźć.. moze ktoś dokładniej by Ci powiedział jakbyś zrobił zdjęcia najlepiej wyciągniętego gaźnika i z różnych stron fotki zrobić. choć z tej strony wydaje sie że ta śruba na płaski śrubokręt może być od ustawiania położenia przepustnicy bo te coś małe po lewej to nie wiem.. raczej dziwne miejsce na śrube regulacji mieszanki.. no ale moze.. nie wiem. więcej zdjęć to moze ktoś sie zoriętuje.a z resztą jak wyjmiesz gaźnik i będziesz patrzył do środka i kręcił tą dużą śrubą to sam zoriętujesz sie od czego ona jest itd. to będzie chyba najlepszy sposóbpozdrodzieki.na tym zdjeciu jest wszystko co może być. wierz mi. aparat lepszego mi nie zrobi. z innych stron zadnej sruby nie ma na bank bo patrzyłem sie na ten gaźnik długo :D. a ta śruba na płaski śrubokręt jest centralnie pod przepustnicą to musi być od przepustnicy. zrobie tak: wyjme gaźnik to odrazu przeczyszcze i zapoznam sie z nim bliżej. tak jak mowisz sie upewnie co do śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.