bart90dt125 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 każdy zakład to robi, ja dałem 50 zł i jest git, a co do tłoków to wybierz sam PolecamProx wosner, vertex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) niestety do dt 80 lc2 nie ma dobrych tłoków typu prox czy wossner Edytowane 24 Listopada 2007 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 to podajcie jakieś marki, bo sam jestem ciekaw co poradzić kumplowi(ma crm 75) i też mu pistion poszedł 2 dni temu:/Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) witam,wczoraj stałem sie posiadaczem dt 125, i mam dylemat, ponieważ mam zamiar używać d do jazdy również po asfalcie wiec potrzebuje lusterek ;/ , i to moje pytanie jakie lusterka polecacie? druga kwestia to osiągi: a mianowicie yamaha jest z 87 roku jaki powinien być v-max? trzecia kwesta: jak polecacie wydech, ponieważ chciałbym włożyć coś co lepiej brzmi, i doda trochę mocy. czwarta kwestia: opony szosowe, kupiłem z kostką a na asfalcie nie jeździ sie na tym z byt dobrze, jakie opony polecacie? pozdrawiam Maderick :banghead: Edytowane 25 Listopada 2007 przez Maderick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 1.kup zwykłe lusterka przeznaczone do dt np w klasie 2.V-max zależy od zębatek3.Najlepiej odblokuj ten co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) niech sie wypowie jakas osoba co ma dt 125 od 1997 do powiedzmy 2000 roku. czy odblokowanie koncowki wydechu cos dało? a moze ktos ma sachsa to jeszcze lepiej. bo mi motor idzie dobrze no ale zawsze by mogło byc lepiej :icon_exclaim: nie wiem czy jest sens oszpecac tłumik. tylko nie mowcie o dyfuzorze bo to jest logiczna sprawa. o koncówke mi chodzi bo tylko ona jest nienaruszona jeszcze Edytowane 25 Listopada 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Mam pytanie,ile pali Yamaha DT 125? w terenie przy dobrym skatowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Mam pytanie,ile pali Yamaha DT 125? w terenie przy dobrym skatowaniu? 125 w 2T to samobojstwo koles ma to tak z hmm 10 rzre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 To napwde troche wflipie taki moto,dlatego chyba kupie 4T bo w 2T to na palio niezarobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) 1.kup zwykłe lusterka przeznaczone do dt np w klasie 3.Najlepiej odblokuj ten co masz. właśnie w tym jest problem, nie wiem czy ten co mam jest odblokowany czy nie?można to jakoś sprawdzić? a co do lusterek gdzie takiego czegoś szukać? Edytowane 25 Listopada 2007 przez Maderick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 niech sie wypowie jakas osoba co ma dt 125 od 1997 do powiedzmy 2000 roku. czy odblokowanie koncowki wydechu cos dało? a moze ktos ma sachsa to jeszcze lepiej. bo mi motor idzie dobrze no ale zawsze by mogło byc lepiej :icon_biggrin: nie wiem czy jest sens oszpecac tłumik. tylko nie mowcie o dyfuzorze bo to jest logiczna sprawa. o koncówke mi chodzi bo tylko ona jest nienaruszona jeszczeJesli masz odblokowany dyfuzor to mozesz sie w to bawic. ODczuwasz roznice tylko w kompletnie rozblokowanym wydechu. Sama koncowka nic nie daje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Do Madericka : Spróbuj tutaj poszukać lusterek www.sklepmotocyklowy.pl - szczerze mogę polecić ten sklep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Siemka!Mam problem z DT 125, otóż przerywa mi na wyższych obrotach. miał ktoś z was taki problem? Jakie mogą być przyczyny bo już nie wiem co szukać. Możliwe ze modół jeżeli jest nieszczelny to łapie wilgoć i dlatego tak się dzieje? Myśle że magneto wody nie dostaje, ponieważ uszczelka jest dobra a w środku wszystko wygląda ok. Gaźnik chyba też odpada. Niekiedy chodzi dobrze a niekiedy przerywa. Ostatnio jak wjechałem w kałuze to zaczął prychać. Aha a jeżeli modół to jest na nim blokada czy nie ( dt 96r) bo jak mam go uszczelniać to bym odrazu rozblokował. z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) Siemka!Mam problem z DT 125, otóż przerywa mi na wyższych obrotach. miał ktoś z was taki problem? Jakie mogą być przyczyny bo już nie wiem co szukać. Możliwe ze modół jeżeli jest nieszczelny to łapie wilgoć i dlatego tak się dzieje? Myśle że magneto wody nie dostaje, ponieważ uszczelka jest dobra a w środku wszystko wygląda ok. Gaźnik chyba też odpada. Niekiedy chodzi dobrze a niekiedy przerywa. Ostatnio jak wjechałem w kałuze to zaczął prychać. Aha a jeżeli modół to jest na nim blokada czy nie ( dt 96r) bo jak mam go uszczelniać to bym odrazu rozblokował. z góry dziekimiałem kiedys takie problemy w dt 80.prychał i sie przycinał jak deszcz padał i własnie najczęściej jak wjechałem w kałuże :biggrin:. powód byl taki ze pomiedzy fajką a swiecą nie miałem uszczelki i sie dostawala woda. innym razem po prostu swieca była stara. jak u Ciebie jest stara to zawsze mozesz sprobowac wymienic chyba ze wymieniałes niedawno. ale najpierw zalecam zerknąć czy masz tam uszczelnione wszystko. jak nastepnym razem wjedziesz w kaluze i Ci sie przytnie to zobacz czy nie masz wody po zdjeciu fajki na swiecy.a moze w innym miejscu.. wina gaźnika by była wtedy jezeli te przerywanie było zawsze przy wkrecaniu sie motora na obroty. sprawa regulacji by była. do modułu (jezeli nic z nim nie robiles) to raczej nie mozliwe zeby sie co kolwiek dostawalo :) chyba ze było grzebane i niefachowo zapakowane spowrotem... ale jakos watpie zeby byla to przyczyna. na moje oko to by sie spalił szybciej albo po prostu przestał działać. Edytowane 25 Listopada 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 jakie łożyska przychodzą na skrzynie biegów od strony napędu - zębatki+ simeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.