pikus91 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 a wyregolowales tez linke od pompki do oleju? zobacz czy czujesz olej mieszanke z wydechu spalona jesli nie czujesz to naciagnij linke od pompki oleju bardziej zeby wiecej oleju dostawal albo sam rob mieszanke tyklko wtedy musisz odlaczyc dozownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszek80 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Z czego najlepiej zrobić ślizg łańcucha na wahacz ???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jackuzy dopiero musze oddac go do szlifu i narazie na 50 jezdze ... robiles juz szlif w swoim? Jak tak to czy byl problem ze znalezeniem tloka ? Ile to kosztowalo ? Zaczęlo mi sie to dziac jak mam rozwiercona dysze .... czyzby za duzo paliwa dostawal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Co do tych dzwiekow to cos ci sie musialo dostac do silnika :/ Byc moze pekl pierscien ale nie chce cie straszyc. Odpal na zimnym i zobacz jaka ma kompreche. Co do tej regulacji to zrob tak zeby ci moto lekko dymil przy wiekszych obrotach na niebiesko i wtedy bedziesz mogl wyeliminowac zatarcie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobson Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Tu masz tłoki i se poszukaj www.kemot.pl :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Chodzi mi o ten tlok http://www.kemot.pl/data/motorowery/P7010015b.htmlTylko teraz pytanie ...... czy do tuningowanego cylindra polini 80cc podejdzie ? Bo ten tlok jest do oryginalnego cylindra a ja mam polini ... i jescze pytanie czy jest roznica miedzy tym ze w jednym tloku mam 2 dziury a w drugim 1 dziure tej samej wielkosci (chodzi o ta dziure ktora widac na zdjeciu) tylko niewiem w ktorym mam jak ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 no dzienki posprawdzam tę linke od pompki a ile trzba lac oleju na 1 l paliwa ?? ale ajk chodzi an zimnych obrotach to nic nei brzenczy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) Chodzi mi o ten tlok http://www.kemot.pl/data/motorowery/P7010015b.htmlTylko teraz pytanie ...... czy do tuningowanego cylindra polini 80cc podejdzie ? Bo ten tlok jest do oryginalnego cylindra a ja mam polini ... i jescze pytanie czy jest roznica miedzy tym ze w jednym tloku mam 2 dziury a w drugim 1 dziure tej samej wielkosci (chodzi o ta dziure ktora widac na zdjeciu) tylko niewiem w ktorym mam jak ... No bo widzisz z Tłokiem to ja Ci nie pomoge bo ja mam rozwiercony cylinder ponad wszystkie wielkosci nadwymiarowe :icon_mrgreen: mam 52,5mm ;) tłok jest od WSKi przerobiony dość mocno :D 52mm :) Ten tłok co pokazałeś jezeli zgadza się wymiarami to podejdzie. z ta dziura pojedyńcza to sam się zastanawiam ale jak jest jedna to chyba lepszy przepływ mieszanki jest...pod warunkiem że w cylindrze nie ma dwuch otworów od strony gażnika a jeden :D..... MAM WAŁ w końcu ;)......i takie pytanko ;) ktoś s z Łodzi chętny do rozebrania ze mna silnika i wymiany wału? obiecuje Pifko tudziesz dobre jedzonko :D...... Edytowane 9 Września 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 pytanko jak pierscienie mi dzwonią co mam zrobic ?? zrobiłem juz tą linke wszystko łądnie ponaciagane kopci nie za mocno ale taki metaliczny dzwięk z silnika kumpel mówił ze to pierscienie mozliwe ?? co zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Jackuzy .. ty jestes jak McGyver :crossy: dobre :)Wydaje mi sie jednak ze ta dziura nie ma znaczenia ... mam nadzieje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) Jackuzy .. ty jestes jak McGyver :crossy: dobre :)Wydaje mi sie jednak ze ta dziura nie ma znaczenia ... mam nadzieje ... Heh od McGivera to mnie już od postawówki "wyzywają" :banghead: i po czesci prawda...mimo iz nie zrobie samolotu z zapałek ;) ..... ale pirotechnika, elektronika, mechanika nieprofesjonalna, pomysły na życzenie chetnie :cool: pytanko jak pierscienie mi dzwonią co mam zrobic ?? zrobiłem juz tą linke wszystko łądnie ponaciagane kopci nie za mocno ale taki metaliczny dzwięk z silnika kumpel mówił ze to pierscienie mozliwe ?? co zrobic ? Hmmm wymienić? jak pierscionki dzwonią znaczy że sie kończą czyli trzeba je wymienić....no chyba że to co innego Ci dzwoni....ale jak juz one dzwonią to i tłok trzeba nowy....no chyba że się myle, jak tak prosze smiało poprawiać ;) Edytowane 9 Września 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 podlacze sie do dyskusji z moim problemem. Mam Yamahe TZR 125, silnik taki jak DT, a moje pytanie dotyczny wlasnie silnika dlatego tu daje.No wiec motorek jest 400km po szlifie. Opisze co sie dzieje- moto nie chce wkrecac sie na oborty wyzsze niz 4-5tys przy otwartym kraniku, po zamkniecu kranika kreci sie ale do momentu sknczenia paliwa w wezyku czyli krtoko. Co sie moglo stac? Plywak dzirawy? Nie rozkrecalem jeszcze, jutro sie zabiore, ale chce wiedziec cego sie chwycic. Prosze o porade! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 podlacze sie do dyskusji z moim problemem. Mam Yamahe TZR 125, silnik taki jak DT, a moje pytanie dotyczny wlasnie silnika dlatego tu daje.No wiec motorek jest 400km po szlifie. Opisze co sie dzieje- moto nie chce wkrecac sie na oborty wyzsze niz 4-5tys przy otwartym kraniku, po zamkniecu kranika kreci sie ale do momentu sknczenia paliwa w wezyku czyli krtoko. Co sie moglo stac? Plywak dzirawy? Nie rozkrecalem jeszcze, jutro sie zabiore, ale chce wiedziec cego sie chwycic. Prosze o porade! Prawdpodobnie jest zbyt bogata mieszanka, może być coś jak mówiłes z pływakiem źle wyregulowany poziom, albo cos się stało w między czasie....szczerze co konkretnie nie wiem...:) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahaDT Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Witam posiadam yamahę dt 125 zamierzam wymienić olej w silniku, tylko nie wiem jaki mam kupić, prosze o podanie konkretnych nazw oraz opisanie wymiany oleju. Następną rzeczą jest zbiorniczek z tyłu pod lewą owiewką(do czego on służy) co za ciecz się w nim znajduje, trzeba ją regularnie wymieniać jeśli tak to w jaki sposób?? Proszę o pomoc, z góy dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) Ten zbiorniczek o którym piszesz jest to zbiorniczek wyrównawczy poziomu płynu chłodniczego. płyn poprostu trzeba zmieniać na letni i zimowy. Ze zmianą oleju to już naprawde wyższa szkoła jazdy. Na samym dole dekla od sprzęgła masz taką śrube na klucz 12, odkręcasz ją (najlepiej coś podstawić pod silnik bo bedzie plama) i olej spływa. Najlepiej jak moto bedzie stał prosto. wtedy powinno zlecieć wszystko.wkręcasz spowrotem śrube. Na górze dekla masz czarny korek, odkręcasz go i nalewasz 750ml nowego oleju. Możesz nalać samochodowego oleju przekładniowego tylko musi być rzadki. Jeśli coś jest nietak ze śrubą spustową oleju to można też spuścić olej przez dziure od czujnika biegu jałowego (dochodzi do niego taki niebieski kabelek) który znajduje sie pod deklem od koła magnesowego. Edytowane 10 Września 2006 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.