bart90dt125 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) Mam problem, mianowicie chcę podłączyć stacyjkę od simsona w mojej dt 125 r tylko stacyjka ma 8 przewodów i chyba wejść, a yamaha potrzebuje chyba 6, z tego co widziałem chyba, że mam niekompletną elektrykę. chciałbym sie dowiedzieć jak podłączyć przewody, jaki przewód powinien wchodzić do stacyjki, na 1 przekręcenie żeby obwód był zamknięty, a jakie przewody podłaczyć aby po 2 przekręceniu kluczyka żeby dane obwody były zamknięte. Chodzi mi o taką stacyjkę: http://www.allegro.pl/item211496381_simson...rg_7_kabli.html Edytowane 7 Lipca 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Cześć,potrzebuję kompletnego zestawu napędowego tj. 2 x zębatka + łańcuch do Yamahy Dt 125 R 99r.Proszę o zaproponowanie takich części oraz podanie gdzie moge je kupić. Z góry dzięki, pzdr. Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlinek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 CzescJestem poczatkujacy w zabawie z enduro i mam pytanie. Do tych amortyzatorow czy widelcow leje sie jakies plyny, jesli tak to co ile? Mam Yamahe DT 125 z 2001r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 proponuję poczytać wcześniejsze posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlinek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Przeczytalem poprzednie 15 stron i nic nie znalazlem, naprawde ciezko jest cokolwiek tutaj znalezc, dalej prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 do lag leje sie olej, a ile masz napisane w serwisówce, serwisówkę możesz znaleźć na forum, ja mam serwisówkę do starszego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 widze forum sie zatrzymało to dam pytanko:jak docierać najlepiej dt?docierałem już RSke ale od 300km wzwyż, a teraz chodzi mi najbardziej o sam początek, pierwsze odpalenie, pierwsze km itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Cześć Macie może części do dt 80 lc2???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Naspin, kilka stron wstecz. Sam o tym pisałem :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frenzi250 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Witam wszystkich posiadaczy yamaha dt!!!Dzisiaj padła mi moja niepsująca się 80 lc2 :icon_exclaim: Nie mam pojęcia co z nią jest, gaśnie na wolnych obrotach (nawet na ssaniu), nie chce w ogóle zapalać z kopa i szybciej się grzeje. Dodam jeszcze, że dziwnie śmierdzą spaliny. (świeca brązowa, filtr powietrza czysty) Co to może być,? proszę pomóżcie :icon_question: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Siemka!!! Mam kolejny problem a mianowicie to chodzi o predkosciomierz:/ po wypadku ma zbyt wolna reakcje np. po zatrzymaniu sie wskazówka dopiero powoli schodzi z 50km/h do zera i ze startem podobnie. oco moze chodzic?? i najwazniejsze: Co moge zrobic???? Prosiłbym o odp;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 znalazlem na poprzednich stronach taka definicje docierania:0-100km - maks do 5tys obrotów , mieszanka 1:25 (żadnych górek, jezdzij tylko sam)100-200km - obr<6tys, miesz. 1:35200-400km - obr<7tys, miesz 1:35400-600km - obr<8,9tys miesz 1:35600-800km - obr <10tys miesz 1:40powyzej 800 to dasz ogień i mieszanka 1:45 i powinno być dobrze. i moje pytanie brzmi: czy te 5tys obrotow przez pierwsze 100km to nie za dużo?co jakiś czas chyba trzeba mu dać jednak pizde na rozmułe? ale to chyba już powyżej 300kmpo pierwszym odpaleniu ile motor ma chodzić na wolnych obrotach? (czas) ile u was chodził, czy od razu jeździliście, bo myśle ze wypadaloby żeby pochodził troche. jakie jest serwisowe ustawienie gaźnika? na której pozycji iglica, jak śrubka mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 To tak. Odapl go pierwszy raz na 2 min. póżniej na 5, poźniej na 10 min, jak ostygnie to jedziesz sie przejechać, ale spokojnie, na początku nie możesz ani dawać w pizde, ani go przeciążać po dgórke redukuj bieg, z górki mnie hamuj silnikem. To chyba tyle? Czarny punkt pewnie w twoim liczniku coś uszkodziło wewnątrz, chyba musisz go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 a nie tak że odpalić go niech chodzi z godzine? tzn. tyle żeby nie weszła temp. na czerwone pole?a potem ze sie przejechać to wiem że powoli i po płaskim czarny punkt: spróbuj przesmarować linkę i ślimak przy kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Generalnie nigdy dwusuwem nie hamuj silnikiem a już w ogóle jak lejesz olej do paliwa bo silnik ma wymuszone obroty a przez zamknięta przepustnice nie ma smarowania.... A docieraj na mieszance nieco bogatszej może być 1:30 (chociaż to bardziej jak przy okazji docierasz też korbę) i po prostu przejeździj pierwsze 500km spokojnie nie kręć powyżej 5000 obr. .... tak jak pisał powyżej kolega te pierwsze kilka odpaleń, a potem jeździj i jeździj spokojnie jak już zrobisz jakieś 200-300 km możesz co jakiś czas na kilka sekund otworzyć przepustnice na maksa żeby silniczek poznał wysokie obroty ale to dosłownie na MAX 8-10s do gdzieś 10k obrotów ( około 400-450km możesz dokręcić do końca ) tylko nie co chwila...daj mu kopa potem znowu zrób spokojnie z 10km i znowu kopa tak od czasu do czasu...no i co najważniejsze...nie przegrzewaj i nie przeciążaj maszyny, czyli niskie przełożenia i kontroluj temperaturkę :P. Ja aktualnie dochodzę do 500km przebiegu i silniczek już prawie dotarty ale na wszelki wypadek w miarę spokojnie jeszcze zrobię z 200km i potem się zobaczy jak to chodzi :evil: na razie jest całkiem fajnie obym nic nie spartolił :bigrazz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.