Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

zawsze można kupić mniejszy zimering, i tyle ile potrzeba w zewnętrznej krawędzi do styknięcia uzupełnić sylikonem odpornym na wysokie temp.

____________________________________________________________

Kupię stacyjkę do yamahy dt 125r

fajnie ze masz mozg kolego

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze można kupić mniejszy zimering, i tyle ile potrzeba w zewnętrznej krawędzi do styknięcia uzupełnić sylikonem odpornym na wysokie temp.

____________________________________________________________

Kupię stacyjkę do yamahy dt 125r

 

Lepiej moim zdaniem zostawic stary niz to ma sie rozleciec za chwile i wtedy to sie bedzie lac :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam następujący problem. Bardzo ciężko odpalić moja DT 125 kiedy jest zimna (stoi całą noc w garażu) ale jak się już pojeździ to pali od kopa. A drugi problem to taki że z niewiadomych powodów zamula ją i gaśnie :icon_mrgreen: Macie jakieś rady??? Pomocy!!! :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam następujący problem. Bardzo ciężko odpalić moja DT 125 kiedy jest zimna (stoi całą noc w garażu) ale jak się już pojeździ to pali od kopa. A drugi problem to taki że z niewiadomych powodów zamula ją i gaśnie ;) Macie jakieś rady??? Pomocy!!! :rolleyes:

 

To na pewno brak kompresji...nowy tłoczek i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam następujący problem. Bardzo ciężko odpalić moja DT 125 kiedy jest zimna (stoi całą noc w garażu) ale jak się już pojeździ to pali od kopa. A drugi problem to taki że z niewiadomych powodów zamula ją i gaśnie icon_sad.gif Macie jakieś rady??? Pomocy!!! smile.gif

 

tak jak pisali poprzednicy to moze byc słaba kompresja ale nie musi, sprawdz ssanie czy sie prawidłowo załancza i moze dla pewnosci wyczysc gaznik, sprawdz plywak czy sie nie zawiesza....

to moze byc tez slaba swieca (niodpowiednia wartosc energetyczna...)

 

czujesz ze moto słabnie? jezeli tak to tak jak pisali poprzednicy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel 125r ja tak jezdze z tak zrobionym simeringiem od połowy marca, jak narazie wszystko trzyma, trzeba tylko dużo silikonu napchać, ale jednocześnie z umiarem

 

 

Byc moze, ale jak widze silniki poskladane na silikon to az sie niechce wierzyc ile to ludzie potrafia naladowac go doslownie wszedzie- tylko po co? Jestem za stwierdzeniem z umiarem :biggrin: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mała łamigówke,co to moze byc: Stoi moto cała noc w garazu,a jak chce go odpalic pierwszy raz to tylko na pych;| na kopke moge kopac jak głupi i nic:/ A na pycha tylko załapie i juz chodzi elegancko:) a juz kazde palenie to zaden problem, tylko kopnąc wystarczy. Raz zrobiłem probe, gdzies ok 10 odpaliłem i pojeździłem chwile poczym go zostawiłem na cały dzien gdzies do ok 20 i zapalił za 1 kopem. wiec oco chodzi?? a kompresje sprawdzałem i mam dobrą

 

 

 

A drugi problem to cały czas mi swieci kontrolka od swiateł drogowych:/ Czy są włączone czy tez nie:/ Jest tylko małą róznica bo na swiatłach mijania swieci słabiej niz na drogowych. I niewiem oco chodzi:/ Cały czas swiec mi takze kontrolka od Luzu ale to juz całkiem inna bajka poniewaz niemam czujnika tylko zwykłą sróbe wkreconą:/ Taką juz poprostu kupiłem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano. Znowu o simmeringu na pompe wodną… Jeśli ktoś kupował to gdzie lepiej, w Kemocie, czy w Sklepie Motocyklowym (KLASA)??? W Kemocie komplet jest za 60 zł, a w KLASIE za 49 zl. Jeśli ktoś kupował to co lepsze? Ewentualnie jakieś inne sklepy??? Od czego pasuje uszczelka wydechu do DT 80?

 

 

 

 

KUPIE KOŃCÓWKE WYDECHU!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupowałem simmeringów w klasie ale kupowałem inne rzeczy (między innymi tłok i piersionki (dodatkowo) ) i jestem z nich baaaardzo zadowolony :P Polecam ten sklep. Pewnie simmeringi tez mają dobre...a przekonam się o tym po czwartku jak przyjda do mnie jeszcze nie zamówione simmeringi do przednich lag ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy żeby wymienić łożyska na wale, trzeba rozbierać silnik na pół?

Czy może da się to zrobić bez tejże czynności?

Jeżeli nie, to z jakimi wydatkami powienienem się liczyć oraz co wymienić przy okazji?

Pozdrawiam KszyHoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kszyhoo widze ze masz taki sam motor jak ja;) masz cylinder malssi 110 z tego co sie domyslam, a jaki masz gaznik? seryjny?

 

moje pytanie:

dostałem dzisiaj nowy(używany heh;p) gaźnik i jest tak:

(jak wczesnej pisałem zacinały mi sie obroty itp itd, dało sie go wyregulować tylko na ssaniu) teraz jest lepiej chodzi dobrze bez ssania, tylko ze mam jeszcze problem z wolnymi obrotami (już nie mailem czasu regulować, ale tez nie wiedziałem za bardzo co robić) ale jest tak motor wchodzi płynnie i schodzi z obrotów po czym trzyma 2,5 tys obrotów z jakies 10 sek i spada powoli i gaśnie, czego dodac? paliwa, powietrza? moze podniesc/opuscic iglice?

 

ps: w nowym(uzywanym;p) ganziku ten dzyndzel od ssania jak sie wyciagnie to odrazu sie chowa czyli chyba jakas sprezynka jest walnieta jak to zrobić? da sie przełożyć caly ten mechanizm włączania ssania? ktos to robil? (w starym gaźniku jest ok)

 

pozdro i czekam na rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...