sir_tomek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam! Chciałbym się dowiedzieć od doświadczonych posiadaczy Yamaszek czy olej Husqvarna Low Smoke podejdzie do dozownika? I czy ogólnie można na nim spokojnie jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam Mam poważny problem, otóż: Odblokowałem dyfuzor w Yamaszce DT80:) koncówka pozostawiona seryjna narazie:( Dyfuzor jest szczelny, nic nie wylatuje po drodze:) Dźwięk na niskich obrotach jest taki jakiś dziwny ale za to na wysokich brzmi nieźle:) o ile przed zdjęciem blokady kręcił sie na luzie do 10000obr i jechał na 6 równo 80:) to teraz na luzie kręci sie do ponad 11 tys. obrotów a nawet 80 nie jedzie na 6:( Dodam że przełożenie zmieniłem z 14/51 na 14/49 czyli jest dłuższe i wymieniłem olej w skrzyni na półsyntetyk Castrola:) Już nie wiem czy to wina gaźnika czy mogą być jeszcze jakieś powody takiego stanu rzeczy? Prosze o szybką pomoc? Jeśli możecie to podajcie na którym ząbku powinna być iglica przy odblokowanym wydechu? P.S. Czy ma ktoś na sprzedaż końcówke lub cały układ wydechowy Gianelli? Bardzo mi zależy na kupnie czegoś takiego:) Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam pytanie. Właśnie mam okazje do kupienia silnika od dt125 z roku 1992 za śmieszne pieniądze (300zł). I moje pytanie brzmi: czy silnik od dt 125 mogę włożyc do dt80 z roku 1990? Silnik wygląda podobnie w dt80 jak i w dt125. Przepraszam jeśli już takie pytanie było na forum... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam pytanie. Właśnie mam okazje do kupienia silnika od dt125 z roku 1992 za śmieszne pieniądze (300zł). I moje pytanie brzmi: czy silnik od dt 125 mogę włożyc do dt80 z roku 1990? Silnik wygląda podobnie w dt80 jak i w dt125.Przepraszam jeśli już takie pytanie było na forum... :)e to musisz mi kiedy też poszukać takiego silnika :icon_mrgreen: moge ci dac wiecej :lalag: a co do mocowania to jak silnik jest minarelli to nie bedą pasowały mocowania,a jesli 125 lc to podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) ja też mam pytanie motor na wolnych bardzo ciezko wkreca mi się na wysokie obroty to stanie na 8 tys a jak dużej poczekam to pójdzie do konca tak samo jst na 1 niechce mi sie wkręcić na max obroty za to na 2 od razu o co tu chodzi pleas help dodam jeszcze że jak już mi sie bujnie to chodzi bdb v max 105 ale w teren ciezko bo on tak jakby po pewnym czasie wkręca sie na obroty ale na ulicy jest ok powiedzcie czemu nie moge postawic swoojej 80 lc2 na koło kurde mać zrywy do 3 mieli na żużlu a na koło niechce isć za nic np jade sobie na 1 wszystko ok siadam na tył manetka do konca podnosze go a on dalej jedzie napiszczie swoje sposoby Edytowane 1 Marca 2007 przez kkarczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 witam Mam problem, otóż : Mam cylinder do dt 80 lc2 polini o pojemności 100cm3 na nikasilu , tłok który w nim pracował jest już do wymiany , tylko mam problem ze znalezieniem takiego tłoka do tego cylindra. Czy ktoś z was może wie gdzie moge taki dostać ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 witam Mam problem, otóż : Mam cylinder do dt 80 lc2 polini o pojemności 100cm3 na nikasilu , tłok który w nim pracował jest już do wymiany , tylko mam problem ze znalezieniem takiego tłoka do tego cylindra. Czy ktoś z was może wie gdzie moge taki dostać ???? Nie wiem czy taki dostaniesz jak nie znajdziesz to w ostateczności znajdz firmę która robi tłoki na zamuwienie podasz im wymiary i ci zrobią.Taki tłok nie jest najlepszej jakości.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Kupiłem Yamahe Dt80 Lc2 2 tygodnie temu i teraz wypadało by zmienić wszystkie oleje.Jakie najlepiej lac do silnika,chłodnicy,dozownika???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 CHAW po odblokowaniu dyfuzora musisz dać iglice na najniższy rowek znaczy tak żeby była jak najwyżej, i wyregulować gaźnik, po tym powinno być ok. Możesz też wyjąć gume z airboxa pod siedzieniem od wlotu powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Kupiłem Yamahe Dt80 Lc2 2 tygodnie temu i teraz wypadało by zmienić wszystkie oleje.Jakie najlepiej lac do silnika,chłodnicy,dozownika???????????? Było już sporo razy, ale wiem, że ciężko coś znaleźć. Z tym, że najpierw trzeba spróbować. Castrol R2 Racingbike - PaliwkoMotul Gearbox - SkrzynkaPłyn Borygo - Chłodnica PS. Odpowie ktoś na moje pytanie stronę wcześniej? Z góry dzięki. Edytowane 1 Marca 2007 przez sir_tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 THX:) Oby poskutkowało a tak w ogóle to już ustawiłem na najwyższe położenie iglice( najwięcej paliwa) i gume też wyjąłem:) trzeba jeszcze troche śrubką pokręcić najwidoczniej. Dzieęki za rade jutro sie zobaczy:)I tak przy okazji czy jest możliwe aby sprzęgło na 6 przy wyższych obrotach sie ślizgało po wymianie oleju? bo mam takie wrażenie:( I czy olej do zawiechy o gęstości 10W jest dobry czy za gęsty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Sprzęgło jeśli coś to raczej ślizgało by się na niskich biegach bo wtedy ma największe przełożenie i sprzęgło jest bardziej obciążone. Jeżeli chcesz żeby zawieszenie było twardsze to możesz wlać gęstszego oleju. A z tym sprzegłem to może masz zabardzo naciągniętą linke przy manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 THX:) Oby poskutkowało a tak w ogóle to już ustawiłem na najwyższe położenie iglice( najwięcej paliwa) i gume też wyjąłem:) trzeba jeszcze troche śrubką pokręcić najwidoczniej. Dzieęki za rade jutro sie zobaczy:)I tak przy okazji czy jest możliwe aby sprzęgło na 6 przy wyższych obrotach sie ślizgało po wymianie oleju? bo mam takie wrażenie:( I czy olej do zawiechy o gęstości 10W jest dobry czy za gęsty? Sprawdz najpierw poziom oleju(bo jak bedzie za dużo to też moze sie przez to slizgać)(u mnie była akurat taka przyczyna) :icon_biggrin: oraz jego gęstość,i czy jest min luz na klamce sprzegła.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borman Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam.kiedys chcialem przeczyscic gaznik w ymaha 80 i gdy juz go rpzeczyscilem to motor nie chciall odpalic próbowalem z z 2 go pchać ale tez nic nie dalo nie dawal znaków zycia.postanowilem go zostawic.ale wczoraj pomyslalem ze sobie kupei cos mocniejszego i ponownie rpzeczyslilem gaznik ale tez nic nie dal,zmienialem swiece na inne,iskry mialy dobre ale nic nie reagowalo.wziolem strzykawkę i wpryslem bezpośrednio do cylindra paliwo i gdy go popchonel to odpalil ale po 5 sekundach zgasl(pewnie sie to paliwo co wstzryknolem skonczylo) nie wiem co teraz zrobic cos blokuje mu dostęp paliwa pomozcie mi prosze.będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borman Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam.kiedys chcialem przeczyscic gaznik w ymaha 80 i gdy juz go rpzeczyscilem to motor nie chciall odpalic próbowalem z z 2 go pchać ale tez nic nie dalo nie dawal znaków zycia.postanowilem go zostawic.ale wczoraj pomyslalem ze sobie kupei cos mocniejszego i ponownie rpzeczyslilem gaznik ale tez nic nie dal,zmienialem swiece na inne,iskry mialy dobre ale nic nie reagowalo.wziolem strzykawkę i wpryslem bezpośrednio do cylindra paliwo i gdy go popchonel to odpalil ale po 5 sekundach zgasl(pewnie sie to paliwo co wstzryknolem skonczylo) nie wiem co teraz zrobic cos blokuje mu dostęp paliwa pomozcie mi prosze.będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.