Yahus16 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Hej hej chłopaki :icon_mrgreen: .Zmierzyłem teraz u dołu tłoka mikrometrem i wyszło mi 49.1 mm :) To jak juz mam na pewno dobry rozmiar to jaki rozmiar tłoka polecicie?? p.s dodam ze nie da sie odczytac rozmiaru na górze bo jakis debil(poprzedni włascicel) wypalił czapeczke tłoka i ja pospawał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Hej hej chłopaki :icon_mrgreen: .Zmierzyłem teraz u dołu tłoka mikrometrem i wyszło mi 49.1 mm :) To jak juz mam na pewno dobry rozmiar to jaki rozmiar tłoka polecicie?? p.s dodam ze nie da sie odczytac rozmiaru na górze bo jakis debil(poprzedni włascicel) wypalił czapeczke tłoka i ja pospawał :D weź cylek idz do fachowca niech ci zmierzy i powie jaki tłok kupić a potem do niego z tłokiem idz i niech Ci zrobi szlif... moim zdaniem to najlepsza metoda... a jak Ci się nie chce to kup na 2 nad wymiary wtedy powinien być spokój... (czyli 49,50) Firmy tłoków tak jak pisał kolega wyżej. w sumie zależy to tylko od twojej psychiki jak się lepiej będziesz czuł kupując lepszy tłok to kup lepszy i droższy... ja kupiłem tańszy bo w sumie nie będzie mi go szkoda jak go zajadę a jakiegoś proxa to było by mi szkoda zniszczyć. :icon_mrgreen: crash Koszta zalezą od elementów jakie wybierzesz... jak te tańsze to tłok jakieś 80zł + szlif jak chcesz robić to około 50zł (ale to zalezy od zakładu) zatem nie tak dużo niemniej przy okazji trzea sprawdzi wał i korbowód czy tez już do wymiany się nie nadaje a jak się nadaje to koszty ida ostro w górę. patryk3860 kup 10W40 też będzie dobry do skrzynki i sprzęgła ... sam na takim jeźdzę i nie mam żadnych kłopotów :flesje: pawel125r pozdro :lalag: :wink: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jak doszło do jego zniszczenia?? Tłok się po pewnym czasie zużywa tak jak każda część. Nie jest to nic strasznego bo to część którą wymienia się np w crossach co 20 motogodzin. Śmigać możesz ale ja radzę już zmienić tłok , po jego zmianie powinieneś odczuć spory przypływ mocy. Gaźnik oczywiście też możesz wcześniej sprawdzić dla pewności. Jackuzy chciałbym chyba jednak 10W30 nie wiesz może gdzie mogę taki olej dostać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Witam Mam problem z moja Yamaszka DT 50r rok 2006. Po kazdym wyjeciu akumulatora, przestawia mi sie licznik i wskazuje jakies 30 km szybciej ( pasazerowie zdziwieni ) ale niestety tesh szybciej nabija zrobione kilometry, zawsze to przestawial sie po jakims czasie a teraz jush z miesiac to trwa. Jak mam go poprawnie ustawic. do dyspozycji mam tylko jeden guziczek mode co dale?? Prosze PILNE ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ok. A jakie to są koszta (wymiany tłoka)?Jak doszło do jego zniszczenia, że musze go wymienić?I najważniejsze, czy moge śmigać czy nie i musze czekać do momentu gdy wymienie tłok?pozdro :-) I tak jak sie spodziewałem. Dziś rano moto odpaliło co prawda nie za 1 czy 2gim razem ale za 4-5tym co i tak jest dużo lepszym wynikem niżeli wczoraj.Czyli co? Oblukać gaźnik? :notworthy: pozdrawiam Najlepiej to się nie czaj tylko ściągnij głowice to są tylko 4 śruby i koszt nowej uszczelki :P góra 30zł z przesyłką, a masz już pewność i święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Najlepiej to się nie czaj tylko ściągnij głowice to są tylko 4 śruby i koszt nowej uszczelki :P góra 30zł z przesyłką, a masz już pewność i święty spokój. Sorki, że motam ale ja mam już naprawde mega zadymke w głowie ^^ :notworthy:. Tak więc w końcu jak?? :-) Sytuacja wygląda tak, że moto wczoraj musiałem sporo razy kopać by zapalił, dziś ok 5 razy i zakumał ładnie. Co mam robić? :-) pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 crasch. Włacz ssanie, kopnij 3 razy na wyłaczonym zapłonie, włacz zaplon i kopnij (bez dodawania gazu) i powinien pyrkac. pzdr :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 crasch. Włacz ssanie, kopnij 3 razy na wyłaczonym zapłonie, włacz zaplon i kopnij (bez dodawania gazu) i powinien pyrkac. pzdr :) Dokladnie!! Właśnie tak zrobiłem i zakumał szybko :-). Ok jakiś sposób jest :buttrock:. Ale pytam sie jeszcze raz, co zrobić w końcu by odpalał normalnie (bez powyzszego sposobu) :D? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) co do kosztów wymiany tłoka i szlifu, to iedawno wymieniałem i wsyzło mnie ze wszystkim(tłok prox, szlif uszczelki) 370 zł. Crash, proponuję spojrzeć w okno wylotowe, jeżeli widzisz jakieś małe ruyski, to poleciłbym zdjąć głowice. Zdejmujesz wszystkie plastiki(oprucz tego od lampy i błotnika ogona), bak i kanape. zdejmujesz fajke ze świecy, odczepiasz przewody od chłodnicy które dochodza do głowicy(tego od pompy wody nie trzeba) potem odkręcasz 5 śrub z głowicy (jak masz napisane w serisowce). Jak je odkręcisz, to chwyć ręką za śrubę i podnieś głowicę.Jezeli z góry widać że na tłoku są przyczepione jakieś opilki metalu tłok do wymiany. Powłokę cylka oglądasz poruszając kopką, to powinno pozwolić ci zdiagnozować czy cylek jest do szlifu czy nie.Jezeli nie chcesz czekać na nowe uszczelki, to dokłądnie starą wyczyść szmatką zamoczona w benzynie, jeżeli uszczelka bedzie jak "nowa" to możesz ją założyć, możesz też wyczyścić głowicę z nagaru. Myślę że to nie ma znaczenia czy gaźnik jest czysty czy nie, mi jak nie chciał zapalać to można było go wyregulować tak że dzisiaj jak rozgrzeje to cały dzień może stać i zgaśnie aż mu paliwo sie skończy. Na początku bedziesz miał po 4,5 kopów a potem będizesz kopał jak głupi, żeby zapalic że często marnym skutkiem. Pozdro http://www.bikepics.com/members/bart90dt125/part/ zdjęcia mojego starego tłoka Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Czy są jakieś różnice między silnikami z dt50r, a dt50mx.Proszę o szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 proponuję spojrzeć w okno wylotowe Ok a co to okno wylotowe i jak w nie zalukać? :) Jak pisałem, jestem kompletnie zielony :).pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedek92 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 chlpaki czym rozni sie dt od xt ........albo mi sie wydaje albo xt chlodzone jest powietrzem:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) chlpaki czym rozni sie dt od xt ........albo mi sie wydaje albo xt chlodzone jest powietrzem:/ Jeśli chodzi o XT to dobrze ci się wydaje, że są chlodzone powietrzem i przedewszystkim XT to 4suwy, a DT to 2suw. Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez pawel125r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 chlpaki czym rozni sie dt od xt ........albo mi sie wydaje albo xt chlodzone jest powietrzem:/ witam na forum :) xt jest motocyklem 4 suwowym dużo wiekszym cięższym troche inna klasa endura podobieństwem jest jego niezmierzona popularność jak w przypadku dt, a motocyklów w serii xt jest naprawde duzo, gyż produkowane jest od lat do szerokiej gamy użytkowników bart90dt125 ten twój tłoczek naprawdę dojechany mój polini po ok 5 tysia przebiegu jest jak nowy, może 2 malutkie ryski ma :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedek92 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 bo znalazlem taka oferte 20 km od domu ale xt za 8k z 2006 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.