Skocz do zawartości

przekładnia przyspieszająca do rusków


KubaMart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś mugłby mi doradzić jak fachowo zrobić taką skrzynke która spowodowała by przyspiesznie wałka kardana pomoędzy skrzynią biegów w dnieprze a dyferencjałem w kole o jakieś 20% 30% pomysł jóż mam : łańcuchową lub zębatą ale co dalej chodzi mi głównie o szczególy takiej przekładni . jak ktoś coś takiego widział lub ma znajomego z takim reduktorem to prosiłbym o opis

 

:) ;) :P pozdrawiam :) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takim samym dziełem techniki współczesnej byłaby dodatkowa przekładnia przyspieszająca. Reduktor, za skrzynią biegów rozpedzający wał do prędkości dzwieku hehehe :) Dzięki niej, ruskie moto jeździłoby 300km/h... Sorry, że sie nabijam, ale rozwalaja mnie takie tematy. Można kupić dyfer 9tkę, nawet 10tkę czasem, i wsadzić w miejsce oryginalnej 8ki do jazdy z wózkiem. Mozna wsadzić szybką czwórkę do skrzyni. Za mało?? Nad mocą i trwałością silnika trza popracować, a nie mysleć nad prędkościami kosmicznymi. A może ten wał ma tak szybko sie kręcic, bo będzie napedzał np. helikopter na bazie rusa :?: 8O

 

P.S. Jeszcze słówko do Qler'a.

Na atakach owszem, jest 9-10 zebów, ale talerz nie jest zwykły- taki sam dla wszystkich. Dyfry zmienia się kompletami. Im więcej zębów na ataku, tym mniej na wieńcu. Ataki współpracuja tylko z dobranymi do nich wieńcami, sa inne kąty i wiekośc zębów. To tyle.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zapomniałem dodać że taka skrzynka ma działać z silnikiem zaporożca i ruską skrzynią więc owiele mocniejszą .

 

jest na allegro taki dniepr drag z taką przekładnią http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40289268

 

temat szybkiej4 i dyfra10 znam to nie jest za dobre i wdodatku bardzo drogie a dyfer 8 i orginalna skrzynia ma większe możliwości i jest odporniejsza na przeciążenia .

pozdrawaim i prosze o wypowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.  Jeszcze słówko do Qler'a.

ale talerz nie jest zwykły- taki sam dla wszystkich. Dyfry zmienia się kompletami. Im więcej zębów na ataku, tym mniej na wieńcu. Ataki współpracuja tylko z dobranymi do nich wieńcami, sa inne kąty i wiekośc zębów. To tyle.

ups, sorki za wprowadzanie w blad :oops:

 

niewiedzialem o tym

 

czlowiek uczy sie cale zycie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc.

Pierwszy raz słyszę o jakieś przekładni przyszpieszającej do Rusa.

Jeśli nie jesteś przekonamy co do sprawności szybkiej 4 i przekładni 10 (profesjonalnych) a myślisz ze przekladnia samorobka jest sprawniejasza,to żadne wypowiedzi i tak Cię nie przekonają.Rusek z szybką 4 i przekladnią 10 osiągnie prędkość już niebezpieczną dla zawieszeń i ramy.

A na zdjęciu w Allegro to myslę ze chodziło o odsuniecie wału pędnego w celu zmieszczenia szerokiej gumy,a nie zmiany przełożenia.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj kolego, słyszałes że dzwonią, ale nie bardzo wiesz w któym kosciele. Spójrz na tego Dniepra na allegro i na opis jego. Jakiego ma z tyłu kapcia?? 200. Jak takiego kapcia wsadzić do ramy, żeby nie przesuwać silnika w bok i nie kombinować za wiele?? Ruscy konstruktorzy nie przewidywali przeróbek Dniepra na draga. Więc jak?? Zrobic reduktor, który odsunie wał w prawo a silnik zostawić centralnie, w osi motocykla. I na 100% w tym motocyklu, nie służy on jako jakiś przyspieszacz. Taka zmiana przełożenia na wyjściu ze skrzyni, spowodowałaby niemozliwosc ruszenia z miejsca. A Ty piszesz o 20-30%... Hehehe, musiałby Cie najpierw ktos pociągnac, rozpędzić do 60km/h, a potem może bys jechał i broń boze zwolnić. Poczytaj ksiazki, a potem buduj reduktory. Pozdrawiam.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie sklada ze to Dniepr kumpla i potwerdzam ze jest tam zastosowany takowy motoreduktor,bez szybkiej 4,przelozenie 5:1,silnik raczej umieszczony centralnie choc pewny nie jestem(nigdy sie nie przypatrywalem),zaprojektowany byl z mysla o Zapku,ale w rusku tez calkiem niezle sie sprawuje,choc jak przyznaje wlasciciel silnik jest troche za slaby do tego,reduktor zbudowny jest z 3 kol zebatych ze skrzyni od Zapka,ale generalnie osiagi ma zajebiste

 

Pozdro Joe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne sprostowania

 

wiem że w ruskach nie budowano czegoś takiego jak przyśpieszacze czy reduktory :to dla tych co się chcą pochwalić swoją skromną wiedzą na temat ruskich motorów :)

 

chodzi mi o to czy ktoś coś takiego widział np. w motocykach z silnikiem zapera bo ja to widziałem ale pare lat temu w 2 zaporożcach ale wtedy mnie to nie interesowało a co do 20%-30% przyspieszenia to niejest to wartość 3 czy 4 biegu tylko 2ki więc " KORBA " weś na luz i nie pisz takich gupot że trzeba by było go rozpędzać bo to żałosne

jaki motor nie pojedzie z 2ki ? nawet poczciwy komar poleci bez problemu :)

 

mam prośbe do osób które wiedzą jakie przełożenie najlepiej by pasowało do takiej przekładni niech napiszą

 

a co do dyfra 10 to kolega zamówił sobie chyba z gdańsak za 500 zł.!!!

do dniepra i posypały się zęby po sezonie "porażka "!!!!!

 

pozdrawaim i piszcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia. Róbta co chceta. Twój wybór, Twój pomysł, Twoja kasa, Twoja robota. A że to porażka z góry- nie moja sprawa. Jesli chcesz miec zaporożcodnieprodraga, którego ze swiateł będa wyprzedzac rowerzyści to tez nie mój problem. Ale za to jak się już rozbuja, to będzie jechał, a jechał... :lol:

Koles se dyfer kupił za 500zł powiadasz... Dziwne, bo ja moją 9tkę oryginalną kupiłem za 90zł i po 5 tys.km nie stwierdziłem sladów zużycia. No ale cóż... To tez nie moje zmartwienie. Pozdrawiam.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanowny panie "korba" naucz sie czytać

kolega dał 500 zł w przeliczeniu bo płacił w $ a wtedy tyle to kosztowało może przepłacił nie wiem może trafił na mine terz niewiem za dyfer10 i talerz do tego specjalny ,a nie 9 bo 9tki są wszędzie i tanie a co do twojego zdania o motocyklach własnej konstrkcji to możesz je sobie zachować dla siebie

nie wytęzaj główki na takie informacje bo pewnie dymek ci się nad głową unosi.

pozdrawaim i czekam na wasze zdania

:) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnojku, przede wszystkim, naucz się trochę szacunku dla starszych, jesteś na forum kilka dni, więc bądź grzeczny jak Ci ktoś dobrze radzi, bo jak zapyskujesz komuś więcej tu mogącemu niż ja, to szybko stąd wylecisz... Jeździłem motocyklami zanim się urodziłeś, więc stul mordę i słuchaj, a rób sobie co chcesz. Chciałem Cię tylko odwieść od głupiego pomysłu, żebyś nie utopił kasy w złomie. Ale mam to w d... Po ch... sie pytasz, jeśli wszystko wiesz?? A z Twojego pisania wynika, że niewiele... I z gramatyki i ortografii może sobie jakieś korepetycje zamów. Przydadza się, żeby obciachu nie było. To tyle co mam do powiedzenia w tej kwestii.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ok szacunek ma być, sorki jesteś starszy ale twoje teksty:

 

" Jesli chcesz miec zaporożcodnieprodraga, którego ze swiateł będa

wyprzedzac rowerzyści to tez nie mój problem. Ale za to jak się już rozbuja, to będzie jechał, a jechał... "

 

albo

 

"A Ty piszesz o 20-30%... Hehehe, musiałby Cie najpierw ktos pociągnac, rozpędzić do 60km/h, a potem może bys jechał i broń boze zwolnić"

 

 

tak sie składa że skątaktowałem sie z kolegą gościa od tego dniepra draga i tam jest przełożenie przyspieszające o 25% wał kardana i przyspiesza to jak średnie japonie!!!! tak gości mówił

 

szanuje ciebie i twoją wiedze ale stulić morde to możesz mówic do psa a nie do mnie. pytam się bo nie mam tak dużej wiedzy jak ty i narazie jeszcze się ucze więc i ty uszanuj młodych i nie obrażaj . no więc nie kłućmy się a co do tematu to jakby ktoś coś miał nowego to czekam

 

PS co do mojej gramatyki :jestem (dysortografikiem) nic na to nieporadze pozdrawiam i czekam 8) :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne sprostowania  

 

wiem że w ruskach nie budowano czegoś takiego jak przyśpieszacze czy reduktory :to dla tych co się chcą pochwalić swoją skromną wiedzą na temat ruskich motorów  :evil:  

 

chodzi mi o to czy ktoś coś takiego widział np. w motocykach z silnikiem zapera bo ja to widziałem ale pare lat temu w 2 zaporożcach  ale wtedy mnie to nie interesowało a co do 20%-30% przyspieszenia to niejest to wartość 3 czy 4 biegu tylko 2ki więc " KORBA " weś na luz i nie pisz takich gupot że trzeba by było go rozpędzać bo to żałosne  

jaki motor nie pojedzie z 2ki ?  nawet poczciwy komar poleci bez problemu :crossy:    

 

mam prośbe do  osób które wiedzą jakie przełożenie najlepiej by pasowało do takiej przekładni niech napiszą  

 

a co do dyfra 10 to kolega zamówił sobie chyba z gdańsak za 500 zł.!!!

do dniepra i  posypały się zęby po sezonie "porażka "!!!!!

 

pozdrawaim  i piszcie  :banghead:

 

Owszem, są reduktory w ruskich sprzętach. Masz gotowe rozwiązanie: zwolnice 1:3 przy kole koszowym w zaprzęgach z napędem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...