SAke Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Witam posiadam wsk 125. I sie zastanawiam nad tym aby wsadzic Silnik WSk 175. I chciałem sie was spytać czy rama 175 rózni sie czymś od ramy 125. I czy to dobry pomysł tak przełożyc silnik. Oczywiście nie zamiezam tego rejestrować to bedzie motor na takie "tuczenie sie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Jest to wykonalne, ale lepiej już dorwać ramę 175 niż dorabiać nowe mocowania silnika do 125. Zreszta 175 ma łańcuch poprowadzony bardziej z prawej strony niż w 125 i trzeba silnik prazesunąć bardziej na lewo żeby łańcuch szedł w dobrej lini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 A masz papiery na tą wsk? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 23 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 A co? :> Jeśli należysz do jakiejś organizacji rządowej to mam A jeśli jestes zwykłym normalnym (lub nie do konca) człowiekiem To nie mam :P (Ale przygłupawa odpowiedź co nie) (Nie komętujcie jej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Tak sie pytam bo moze bym od ciebie kupil :P Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 wg mnie musisz przespawać tylko uszy (uchwyty silnika) kumpel tak ma zrobione i nic nie musiał przesuwać silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soze Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Dokładnie tak! Wszystko idealne pasuje ja zamieniłem orginalne uszy na wykonane z blachy trójki (3mm) oczywiście trzeba zwrócic uwage na odpowiednie wypoziomowanie silnika tak aby łańcuch nie tarł o wahacz. W WSK125 jest większa zębatka węższy wahacz w każdym bądź razie po tej przeróbce na orginalnym kole WSK125 moja maszyna szła na koło z gazu i to tak poprostu bez żadnego ujmowania i gwałtownego dodania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.