BIL Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 Witam Pytań i porównań mz- ki z maszynami czeskimi przyznacie bylo juz troche. Nie zamierzam Was zameczac ponownie. Zamecze w inny sposob :) Chcialem niebawem kupic takie motorzysko, ale nie wiem jak z czesciami? I to jest pytanko do WaS. Interesuja mnie Tylko czesci "nowe", nie uzywane. Nie bawi mnie kupno wybrakowanego gaźnika od pana zdzisia , ktory po zaplacie znika w kszakach. Czy są faktycznie jeszcze wszystkie częsci do tych motocykli ( 250, 251 ) w sklepach, starych magazynach :D ? Jestem z Warszawy . Pozdrawiam Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 Jasne ze są nowe czesci. Sa 3 sklepy w Warszawie i tam sa tylko nowe Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 W Trójmieście są co najmniej dwa z nowymi częściami.Ale nie ma w nich już wszystkich oryginalnych czesci (ale mają zamienniki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 Kojarzy mi sie sklep na ul. Nowolipie badz Nowolipki. Raz go odwiedzilem, ale wydaje mi sie ze skupiaja sie na sprzedazy czesci do polskich motorynek inmotocykli. To o nim myslales Greedo ? Nie badz taki tajemniczy i podaj jakies adresy cobym podskoczyl w tygodniu i rozgladnal sie troszke. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 15 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 To powiedzcie przynajmniej jakzdzi taki moto? Mozna tym polatac po winklach? Ma odejscie? Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 MZ 250/251 odjeżdża większości puszkom na światłach. Oczywiście jak trafisz na auto o przysp. do setki poniżej 10 s to Ci ucieknie, ale jeśli to ma być pierwszy motocykl to masz gwarancję niezłej frajdy na rok - dwa, czasem dłużej, o ile nie masz zapędów ściganckich.Co do winkli - warunek to zawieszenie bez luzów i wycieków, zalane przyzwoitym olejem amortyzatorowym. Jeszcze ważniejsze są opony. Oryginalne nie spisują się zbyt dobrze, są twarde i ślizgają się. Ale na markowych, typowo motocyklowych oponach można się ładnie składać,MZ 250 całkeim nieźle spisuje się w roli motocykla turystycznego, 251 troszkę mniej z uwagi na krótsze siedzisko i rozstaw osi oraz mniejsze koło tylne. Za to ma szerszą kanapę i tyłek zaczyna drętwieć trochę później niż w 250. Poza tym 251 uchodzą za motocykle ładniejsze.Absolutnie bezkonkurencyjna jest MZ w kategorii kosztów utrzymania. W średniej japonii coroczny przegląd (wymiana płynów + regulacje gaźników) kosztuje tyle co kompletny remont silnika w MZ na dobrych częściach. A po takim remoncie powinno się zrobic przy rozumnej eksploatacji ok 30 tys km. Sam sobie policz czy warto. Trzeba jednoczesnie pamiętać, że MZtą mozna spokojnie utrzymać prędkość podróżną 100-110 km/h, a to już całkiem przyzwoita prędkość. Do tego dochodzi spalanie - moja pali 3,9 - 4,3, najczęściej notuję 4,1. Mało który motocykl mieści się w tych wartościach.Oczywiście nie jest to sprzęt do rwania lasek na moto, ani zadawania szyku na paradach i zlotach. Przeszkadza też (w każdym razie mnie) bardzo niska kultura pracy silnika, jak to w dwusuwie (szarpanie przy zamkniętym gazie i nierówna praca przy małym obciążeniu), dość męczący w długich trasach dźwięk na wysokich obrotach, niewygodne tankowanie, kiepska jakość niektórych części i średni prestiż. Ale wiem, że będę jeździł tym motocyklem jeszcze pewnie kilka sezonów bo nie mam ochoty na czyszczenie mojego portfela przez produkty high-tech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 17 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Zachowam twoja odpowiedz Zbyhoo i bede czerpal z niej w razie zakupu MZci. Wielkie Dzięki za podpowiedz na jaka czekalem. Dzieki wszystkim, ktorzy cos dorzucili. Teraz ttrzeba bedzie sie pouczyc do sesji, a pozniej mozliwe ze zakrece sie kolo moto. Pozdrawiam. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 To sietna maszynka z 2taktow chyba moge powiedziec ze jedna z lepszych z czesciami niemam problemow i w sumie niesa drogie w trase nadaje sie jak malo ktory sprzet jak sie uprzesz to zabierzesz pol szafy niedawno podlaczylem kosz do niej radzi se z nim znakomicie na zebatce 18 wykreca 70km/h a spala niewiele pow 3L Gdybym nie mazyl o jakies japoni to niesprzedawal bym jej za zadne skarby tera reanimuje JAWE CZ 350 zobacze jak to sie bedzie sprawowalo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Ząbkowska (nie wiem ile bo ja tam tylko trafic potrafie :D ) 8181004 - moge polecic, bo jest dosc dobry, za to odradzam Nowolipki - dziadki nie wiedza co sprzedaja i sa dosc niemili :? . Pozatym ceny maja troche nie tego... Jest jeszcze sklep na Targowej przy salonie Suzuki ale tam akurat nr zgubilem. Tez dobry i maja prawie wszystko. Za to na Ząbkowskiej jak czegos nie maja to Ci sprowadza po normalnej cenie nr do sklepu na ul. Targowej 619 64 77 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.