belzebub Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Witam.czy ktos z forum myslal nad zrobieniem takiego patentu w MZ ETZ 250 ??ja wlasnie przegladajac allegro wpadlem na taki poroniony pomysl ze moze by dalo rade zamontowac SILNICZEK OD WYCIERACZEK pod kopniaka(starter).tylko mam taki dylemat czy toto uciągnie i czy nada odpowiednia predkosc starterowi (oczywiscie chodzi mi o taka predkosc przy ktorej silnik załapie)w sumie to bylby niezly szpan wsiadac na MZ - cyk i motorek pali hehehe :twisted: :twisted: :twisted: czekam na odpowiedzi (a moze ktos ma inny patent ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Przede wszytskim elektryczny rozrusznik to sie nazywa, zapłon to co innego. Ten silnik nie da rady, rozrusznik ma zupełnie inne parametry. Daj se siana jak sie to mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 6 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 no to lipa :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Ale ty masz zryte pomysły... super szpan jak ten bak od sciga i podniesiony tył. Tylko na tor Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Ponadto silniczek od wycieraczek, to silnik krokowy... wiec napewno się nie da. Za dużo zabawy z tym wszystkim, zwłąszcza, że kopie sie MZ bez problemu. To nie jets Junak, albo KTM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 6 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 greedo zryty to ty jestes hehe.a poza tym nie mam ochoty z toba gadac. A teraz nastepny pomysl.kupic rozrusznik od jakiego japoncaa nastepnie: do tej sruby mocujacej wirnik do walu dospawac zebatke ,przeciaz w jedym miejscu dekiel , a rozrusznik zamontowac kolo gaznika i doprawic zebatke takiej wielkosci aby mogla sie stykac z ta przykrecona do walu. tylko czy dodatkowe obciazenie walu nie bedzie wplywalo na osiagi ??o ile wiem to kiedys znajomy w malaczu kolo zamachowe toczyl zeby bylo zlejsze wiec patrzac na zbieznosc faktow mozna sadzic ze wplynie to nie najlepiej. myslalem takze o zamocowaniu do zebatki przy koszu sprzeglowym ale wtedy to ku*estwo by zygalo olejem. PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Buahahahahah!!!! ja twoje posty zaczne kopiowac bo szkoda zeby taka radosna tworczosc przepadla :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Poprawiasz mi humor tymi swoimi pomyslami (zmiana:idaho), a najlepsze ze ty o wprowadzeniu tego w zycie myslisz NA SERIO :lol: :lol: :lol: "wiec patrzac na zbieznosc faktow " - jaka gleboka retoryka, a to przenikliwe myslenie! No geniusz! :lol: :lol: :lol: Malo z krzesla nie spadlem jak to przeczytalem!!!!!!!! Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Jesli zamotowalbys tak jak mowisz, to wez pod uwage, ze przelozenie rozrusznik-wal, bedzie takie, ze przy np. 5000 rpm walu na rozruszniku bedzie kilka-kilkanascie razy wieksze... wyobraz sobie ze przy tej predkosci rozrusznik bedzie sie krecil np. 60 000 rpm to bardzo duzo... by wiedziec dokladniej musialbys obliczyc przelozenie. Sprawa druga: ETZ to nie japoniec, i chocbys nie wiem jak sie staral to nie zrobisz z niej japonca...szkoda ETZ-ki, to stary dwusuwik na kopnika...taki klimat :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Jesli zamotowalbys tak jak mowisz' date=' to wez pod uwage, ze przelozenie rozrusznik-wal, bedzie takie, ze przy np. 5000 rpm walu na rozruszniku bedzie kilka-kilkanascie razy wieksze... wyobraz sobie ze przy tej predkosci rozrusznik bedzie sie krecil np. 60 000 rpm to bardzo duzo... by wiedziec dokladniej musialbys obliczyc przelozenie. Sprawa druga: ETZ to nie japoniec, i chocbys nie wiem jak sie staral to nie zrobisz z niej japonca...szkoda ETZ-ki, to stary dwusuwik na kopnika...taki klimat :) Pozdrawiam[/quote'] Druga sprawa to ciekawe jak rowno przyspawalbys ta zebatke do sruby :lol: :lol: Widzisz Piotrze Buhne, ale taki np belzebub nadal mysli ze jak ma bak od jakies kawy, podniesiony tył i niepasującą do czegokolwiek kanape to jest trendy szpanerem na wiosce :lol: :lol: :lol: :lol: toc to szpan, naciskasz guziczek, silnik odpala(albo i nie) i wszystkie laski w okolicy twoje!!!!( to co ze odglos nadal ma starego dwusuwa) :lol: :lol: Prawdziwa japonia! XXI wiek! Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Greedo, tez uwazam ze to szpan, poprostu ETKI, simsony itp. nie nadaja sie do "tuningu"... Dlaczego? Bo to sa okazy, ktore mimo wieku wygladaja swietnie, i mimo dobrych checi (belzebub) efekty sa w 99% takie ze szkoda gadac...Belzebub, dlaczego chcesz wstawic rozrusznik? Dla szpanu? Daj spokoj... Ale jesli ze wzgledow praktycznych, to mam rade: sprzedaj ETKE i kup cos co ma rozrusznik... Wydaje mi sie ze tak bedzie najleepiej... Mam simka, na kopnika, dzis nie wytrzymalem i poszedlem do garazu, odkrecilem paliwko, poczekalem by do gazniczka nalecialo... ssanie, kop, zaplon, ssanie, kop i zagadal...po ponad miesiacu nieruszania. Musialem choc chwilke posluchac tego silniczka :D odrazu humorek sie poprawil :) Dziala? Jezdzi? Odpala? Wiec po co to psuc? Przemysl to, to nie jest zazdrosc tylko rady :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Najwyrazniej jak cos działa to kurna, po co ma działac skoro mozna to zepsuc? To jest tok myslenia (albo raczej brak myslenia) belzebuba. Mysli moze ze z niego wielki mechanior. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Belzebub, jak chesz, to pomoge ci policzyć przełożenie...rozrusznik/wał. Zrobie to żeby pośmiać się z tego co z tego wyniknie... Poważnie mówiąc, odpuśc sobie to stary, bo niebędziesz mial czym jeździć. PS. Jak zaczniecie mi się tu mocniej wyzywać, to zaraz dostaniecie ostrzeżenia! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 7 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 greedo mam takie pytanie ??czy ty masz jakis uraz do spawarek skoro sadzisz ze niczego sie nie da prosto przyspawac ?? a moze masz po prostu ZEZA albo inna wade wzroku i po prostu nie umiesz czegos przyspawac tak jak powinno byc przyspawane.wyobraz sobie ze inni ludzie potrafia przyspawac zwykla srubke do kawalka metalu pod katem prostym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 To widocznie przewyższasz mnie swoim geniuszem, bo ja jakos nie wyobrażam sobie zrobienia tego na oko i nie chodz i kąt prosty tylko o zbieżnośc osi sruby z osią takiej zębatki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Czolem! Ja sie tam na rozrusznikach nie znam, ale wiem, jaki bedzie Twoj najwiekszy klopot belzebub.Uruchomienie silnika przy pomocy rozrusznika to jeszcze male piwo i mysle, ze przy odrobinie samozaparcia odpalisz Etke z guzika.Ale odpalenie to nie wszystko.Musialbys zastosowac uklad mechaniczny, lub mechaniczno-elektryczny, ktory po odpaleniu silnika wycofywalby rozrusznik z pracy (cos na ksztalt wysprzeglenia). Inaczej to silnik zacznie napedzac rozrusznik, ktory w bardzo szybkim czasie trafi szlag. Juz nie wspominam o tym, ze moglby zrobic ladny bajzel w instalacji, gdyz (jak mi sie wydaje) taki pracujacy rozrusznik zamienilby sie w cos na ksztalt pradnicy i dostarczal prad do instalacji... :)Takze tu zaczynaja sie schody, ktore moga okazac sie za strome dla Ciebie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.