Gość slavek Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 To chciałbys mieć cistko i zjeść ciastko. Albo dajesz przełożenie szosowe (16/42), albo teren (15/47;15/44). Duży wybór zębatek ma firma VAZ. Przy zmianie tylnej zębatki na większą trzeba wydłużyć łańcuch :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Jeżeli chodzi o łańcuch to gorąco mogę polecić takie rozwiąznie jak moje. Kupiłem oringowego DID-a sprzedawanego w serwisie "z metra".Sporo taniej niż w opakowaniu efekt chyba ten sam.Przejechałem na nim juz prawie 4 tys. km i jak dotąd nie ma ochoty na regulację 8O (na następnym ząbku jest już za ciasny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Kuba gdzie dorwales ten lancuch i po ile on chodzi??? Uklad zebatek w mojej DR jest fabryczny - czyli 16/42. Ostatnio korzystalem z pogody i jezdzilem. Jedno co moge powiedziec to to ze na 2 biegu zasuwa 80km/h przy 6000 obr (czerwone pole zaczyna sie od 7000). Wydaje mi sie ze az tyle nie jest mi potrzebne ;). Czyli mysle ze po zmianie zebatek DR-ka pokaze wreszcie pazurki w terenie :P. Raz ze tylna juz ledwo zipie, dwa to ze mam zamiar wybrac 15/44-45. Mysle ze to optymalny wybor na moje potrzeby. Moze ktos jezdzi na takiej konfiguracji i moze cos powiedziec. Bylbym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 nie lapie oco chodzi w tym cenniku lancuchow moze mi kto wyjasnic ile by kosztowal do klr 600 + zebatki srednio terenowe Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 22 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Jesli chcesz miec oryginalne przelozenie dla KL600 = 15/43 to wtedy kupujesz lancuch 520 , 104 ogniwa. Ceny lancucucha od 115 zl do ok 300zl w zaleznosci od producenta .Zebatki przod okolo 40zl tyl ok.80zlNo faktycznie troche tam pojechali z tym cennikiem :ehz: zobacz tutaj:http://www.e-motocykl.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 ja mam w swojej dr 15/52 :> w terenie smiga sie jedwabiscie :] na asfalcie 140 ciagnie tez ;) widze ze tu silna grupa DR`ek jest :P mam nadzieje, ze w tym roku spotkamy sie na Mamry Challenge o ile bedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Witam data7. Mam do Ciebie prosbe. Mozesz sprawdzic ile Ci moto poleci na kazdym biegu przy takim ukladzie zebatek? Pomogloby mi to podjac jakas decyzje. Moze mi sie wydaje ale teoretycznie 650 powinna byc troszke szybsza od 600 bo wyzej sie kreci. Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi.Na przod na pewno zaloze 15 ale co do tylu mam dylemat. W gre wchodza 44-48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Jasne Mutomb, ale wyniki dopiero w piatek bede mogl Ci podac, bo dopiero wtedy bede wracal do domu. na pewno na 5 leci ponad 140. na 1 ok 30-40 ale to tak na oko podaje teraz. jesli wczesniej cos mi strzeli do glowy zeby sie przejechac, to wczesniej napisze:) chwilowo jakis snieg i mroz jest za oknem :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Byloby fajnie ;) data7. Ja przetestuje u siebie i porownamy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Byloby fajnie ;) data7. Ja przetestuje u siebie i porownamy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Łańcuch kupowałem w łódzkim serwisie Suzuki (jednocześnie honda, ducati i parę innych) - firma Profi Al. Włókniarzy przy ul. Teresy.Po prostu mają łańcuchy DID niekonfekcjonowane - podajesz ile potrzebujesz ogniw a oni ci odcinają z rolki, do tego zapinka albo zakówka i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.