paho Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Witam.Wie ktoś z was jak zrobić porządne ładowanie do wsk 175 z pełną instalacją 12v?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 W wuesce z orginalną prądnicą nigdy nie będzie porządnego ładowania, tzn. jak jeżdzisz na światłach jak bóg przykazał to po prostu brakuje mocy elektrycznej.Prądnica w 175 ma o ile dobrze pamiętam 50W35(światło gł) + 5 (św. tylne) + 2(pozycyje przód) ok.10 (zapłon) >= 50Nie chce być inaczej :P Ja miałem kiedyś taki patent, że założyłem żarówke 6V 15/15Wi część prądu ze światła główngo wykorzystłałem do ładowania aku. Jeśli jesteś zainteresowany schematem takiego rozwiązania to zapodam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 29 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 a dawaj dawaj:P.....a co do ładowania to kiedyś widziałem po necie ale to było z dwa ata temu.....gosciu miał zrobione takie ładowanie że łohoho:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 ok.10 (zapłon)No ale czasem zapłon nie jest bateryjny?? z aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Mati poczytaj jeszcze raz uważnie bilans prądowy opisany powyżej i pomyśl o co zapytać.Może w WSK 175 jednak alternator jest połączony z akumulatorem jakimś kabelkiem ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Miałem kiedyś kompletną prądnice od Wiatra2 (z Gazeli) i była ona 12V nie pamiętam, jaką miała moc, ale na 100% była 12V Jeśli jednak chcesz zastosować tamten element do WSK to zastosuj podstawkę pod przerywacz od WSK 175 (mniej kłopotliwa i wygodniejsza) trzeba tylko pokombinować z żeby znaleźć dobrze zapłon (ja przekręciłem główną podstawę zapłonu "do góry nogami") ogólnie byłem zadowolony z tego patentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.