Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 zgasła mi w czasie jazdy i dopiero jak wlałem z litr paliwa i pochechłałem ssaniem to zapaliła:)To wyglada troche tak jakbys mial caly czas przelacznik ON/RES w jednym polozeniu :icon_twisted: czyt. przelaczik nie dziala, nie przelacza. Trzebaby go dokaldnie sprawdzic. Tylko wlasnie mysle jak to madrze zrobic :icon_twisted: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak przekrecisz na off to silnik jeszcze troche podziala bo paliwo masz jeszcze w przewodach i gaznikach :icon_twisted: A czy przypadkiem Virago nie ma kranika podciśnieniowego ? W takim przypadku nie ma opcji off tylko: otwarty i rezerwa - gdzie paliwo leci tylko podczas pracy silnika, oraz „zalewanie” - czyli paliwo leci nawet na zgaszonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 czy to pompa paliwowa zasysa paliwo czy cos innego?Trafiles w sedno. Jesli paliwo bedzie sie konczyc zauwazysz ze pompka potrafi tak nie 2-3 a 5-10sek trykac :icon_razz: Pozdro A czy przypadkiem Virago nie ma kranika podciśnieniowego ? W takim przypadku nie ma opcji off tylko: otwarty i rezerwa - gdzie paliwo leci tylko podczas pracy silnika, oraz „zalewanie” - czyli paliwo leci nawet na zgaszonym silnikuTo mnie wkurza bo nie wiem do dzis dokladnie jak taki kranik podcisnieniowy dziala :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Ale z tego co wiem to kranik jest inny niz podcisnieniowy - poprawic jesli sie myle i wytlumaczyc :notworthy:Pewnie piszesz o przelaczniku na PRI - no wlasnie tego w Virazce brakuje. Na kraniku jest tylko On i Off. PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 a juz myślełem że coś nie tak z moim virkiem hihi, a i jeszcze jedno kiedy rezerwa jest włączona: na "res" czy na "on" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 rezerwa jest na "RES" "ON" to normalny tryb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 a juz myślełem że coś nie tak z moim virkiem hihi, a i jeszcze jedno kiedy rezerwa jest włączona: na "res" czy na "on"Nie no Qdlaty rozwaliles mnie ROTFL Ja rozumiem ze sa łatwiejsze i cieższe dni w zyciu :icon_twisted: Oczywiscie rezerwa jest włączona gdy przelacznik na RES :icon_twisted: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 wielki dzięki pozdrawiam dziś jest bardzo ciężki dzien !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 I jeszcze z Krasnalem sie zdublowalem :icon_twisted: Swoja droga Krasnal cos ty za oponki zalozyc ze taki szczesliwy? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 rezerwa mi cyka na włączonym silniku ale nie jestem pewny czy to cykanie świadczy o przełączaniu na rezerwe:) no kurde same problemy z tą virówką:icon_twisted: przejechałem na zbiorniku 170 km i dupa:P troszke dużo spaliła chyba ale może rezerwy nie wybiera...już sam nie wiem.....a napewno nie katowałem jej bo śmigam nader spokojnie...80-90 to chyba nie dużo :icon_twisted: jak sprawdze co i jak to napisze wieczorem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Taa.... sprawdz dokladnie. Niemniej jednak 170km na baku (nawet jesli by nie przelaczala na rezerwe) to nadal jakies 6,5l/100km a to troche duzo. Tyle to potrafi wziac zaladowana na maxa Virazka i to jeszcze jak ja bedziesz palowac :icon_twisted: I ponowie pytanie: to nie jest model '87-'88 prawda? Wtedy mialaby prawo po 170km sie zatrzymac :icon_twisted: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 to wersja z 95 roku nr ramy 2 YL 20 9065 .. na bank:)ale właśnie zlewam paliwko i sprawdze ile wchodzi :icon_twisted: pokombinuje i dam znać pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 przejechałem na zbiorniku 170 km i dupa:P troszke dużo spaliła chyba ale może rezerwy nie wybiera...już sam nie wiem.....a napewno nie katowałem jej bo śmigam nader spokojnie...80-90 to chyba nie dużo :icon_mrgreen:Masakrycznie dużo wzięła (mowa oczywiście o wersji z bakiem 13,5L) :icon_twisted: Moja 535 przy tej prędkości do rezerwy spokojnie przejeżdżała 210-240km. W tej sytuacji polecałbym regulacje gaźników.Co do "brania" rezerwy to najlepiej w momencie jak skończy Ci się benzyna ściągnij wężyk przed kranikiem wychodzący z dolnego baku (niestety, pozycja niewygodna bo to na samym dole) i zobacz czy masz jeszcze paliwo czy nie. Jeśli będzie a rezerwę masz włączoną (RES) to znaczy że przełącznik nie działa :notworthy: Swoja droga Krasnal cos ty za oponki zalozyc ze taki szczesliwy? :icon_mrgreen:Metzelery (przód i tył) co prawda używki ale obie za w sumie 250 zeta :icon_twisted: Nie byłbyś szczęśliwy? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Moja 535 przy tej prędkości do rezerwy spokojnie przejeżdżała 210-240km.Dokladnie. Moja bierze podobnie.Metzelery (przód i tył) co prawda używki ale obie za w sumie 250 zeta :icon_twisted: Nie byłbyś szczęśliwy? :icon_twisted:Pewnie ze bym byl. Ja moje opony zmieniam juz 2 miesiac i zmienic nie moge :icon_mrgreen: Zamowienie przedniej oponki zaginelo chyba gdzies w sklepie, tyl kupiony tyle ze kasa na zalozenie przepita :icon_mrgreen: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 no to swoimi słowami :icon_mrgreen: sprawa wygląda następująco przełącnik res\on działał dobrze ale nie dochodziła benzyna (ta rezerwowa) :icon_twisted: rozebrałem przełącznik ( on\off) na dole pod zbiornikiem i przeczyściłem ten kanalik od rezerwy(był zapchany)złożyłem spowrotem (zanim jednak to się stało sprawdziłem na akumulatorze czy się otwiera zwór) no i zamontowałem ponownie....działa bez zarzutu :icon_mrgreen: tak więc jak wyjade całe paliwko to mam nadzieję że rezerwa zadziała dobrze teraz :icon_mrgreen: pozdrawiam i dziekuje za pomoc :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) rozebrałem przełącznik ( on\off) na dole pod zbiornikiem i przeczyściłem ten kanalik od rezerwy(był zapchany)No to czekamy na wiesci. Dzis zrobilem sie taki mega spamer ze oby z tego choc jakis porzytek byl :icon_twisted: PozdroKonik PS. Wiem, ten post to tez spam... ale jeden dzien mozna pospamowac :icon_twisted: Edytowane 16 Maja 2006 przez Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.