bols2 Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Z moich ostatnich obserwacji (chodzenia po salonach,witryny www itp) wywnioskowałem ,ze z tzw lekkich motocykli zostały tylko 125 i motorowery 50 cmm.Kiedys było wiele 80 były one dosc popularne (prawie kazdy moto który był produkowany w wersjach 50 i 125 miał równiez 80 cmm) co sie teraz stało z tymi motorkami czemu ich nie produją jaka była przyczyna :?: Chodzi o jakies wzgledy prawne w innych krajach :?: Uważam ,że te motorki były potrzebne i są napiszcie co o tym sadzicie ... PS Wiem ,że moto w wersjach cross są jeszcze 80 cmm i ,że można zamówić do 50 kit tuningowy na 80 ccm ale chodzi mi o to czemu juz nie wychodzą takie jak aprilla rs ,yamaha dt i wiele innych które teraz produkuje sie w wersjach 50 i 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Chodzi o jakies wzgledy prawne w innych krajach Uważam ,że te motorki były potrzebne i są napiszcie co o tym sadzicie ... W sumie 80ccm wydaje sie troche bez sensu bo jak masz akrte to jeżdisz na 50 a jak zrobisz A1 to mozesz juz kupic 125 a nie mniejsza 80.ale chodzi mi o to czemu juz nie wychodzą takie jak aprilla rs ,yamaha dt i wiele innych które teraz produkuje sie w wersjach 50 i 125.Nie było aprlili rs 80 tylko tuningowane 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 9 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Cytat:Chodzi o jakies wzgledy prawne w innych krajach Uważam ,że te motorki były potrzebne i są napiszcie co o tym sadzicie ... W sumie 80ccm wydaje sie troche bez sensu bo jak masz akrte to jeżdisz na 50 a jak zrobisz A1 to mozesz juz kupic 125 a nie mniejsza 80. Cytat: Ale tak było w polsce a za granicami były jakies inne przepisy(dokładnie nie wiem jakie ale 80 jeżdzono na karte motorowerową we Francji i w innych krajach).A zreszta mi sie wydaje dosc ciekawą alternatywą 80 zarejestrowana na motorower gdy nie ma sie jeszcze prawka lub z pewnych wzgledów niechce robic :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 A zreszta mi sie wydaje dosc ciekawą alternatywą 80 zarejestrowana na motorower gdy nie ma sie jeszcze prawka lub z pewnych wzgledów niechce robic Tak tylko że producenci robili 80 z przeznaczeniem na motocykl a nie na rejstracje na motorower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Tak tylko że producenci robili 80 z przeznaczeniem na motocykl a nie na rejstracje na motorower. Tylko czasem wdawały sie małe watpliwosci.. i tym sposobem jezdze motorowerem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Zgadzam się, 80-tkę z salonu trudno teraz znaleźć, ale pewnie jest to spowodowane tym, że już chyba we wszystkich krajach UE, motorower niemoże przekraczać 50cc, i nikomu sie niepyli produkowac 80 (poza crossami zawodniczymi). Trudno się temu dziwić bo poco miec 80 jako motocykl, płacić za nią jak za motocykl, i co rok na przeglądy jeździć jak mozna mieć 125 i więcej :D:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 W polsce raczej nigdy nie bylo sprzedawanych nowek drogowych 80ek bo po co ??Wszystkie to sprowadzane z zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.