Michasiek Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 hej, nie chcialem odswieżać zadnych starszych postów to zakladam nowego.. moze wpadnie jakies nowe info :) mam takie malutkie pytanko odnośnie moto Suzuki GSF 400 Bandit czy tez nawet do uzytkowników wyższych modeli.. Czy jest możliwość regulacji poziomu amortyzatora tylniego ? Bo jak oglądam niektóre fotki bandita 400tki, to mam wrażenie, że na niektórych tył jest wyżej, zupełnie sportowo, a na innych jakby tuż nad oponą. Gdzieś mi się chyba o uszy obiło że jest 5 lub 6-scio stopniowa skala regulacji, tylko nie wiem czy to chodzilo o Bandita.. PozdRo :> :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Regulacja jest napewno ale nie jestep pewien ilu stopniowa. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Na pewno jest regulacja napiecia wstepnego sprezyny,ale czy rzeczywiscie az tak obniza/podwyzsza maszyne-nie sadze.W koncu to nie Citroen z hydropneumatycznym zawieszeniem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 w moi m tez jest regulacja ale ilu stopniowa to nie mam pojecia... najlepiej ustawic sobie na wlasciwy stopien:) (zart;p) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michasiek Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 wiec tak.. załączam zdjęcia sami zobaczcie.. wyglądają jaky miały różne wysokości siedzenia (1 zdjecie od niskiego, 2 od moto z wysokim) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 nie wiem gdzie dostrzegasz różnicę dla mnie to jedno i to samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 nie wiem gdzie dostrzegasz różnicę dla mnie to jedno i to samo' date='[/quote'] Mi też się tak wydaje :mrgreen: Inna kwestia jest taka, że w mojej VFR była regulacja tyłu. Przy pozycji kiedy to widziałem na regulacji napis HARD moto się znacznie podnosiło do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Nie widzę żadnej różnicy :mrgreen: Może porównaj sobie dwa te same motocykle, stojące na bocznej stopce,ale sfotografowane z tej samej strony :mrgreen: Masz tylko takie złudzenie, bo oba zdjęcia różnia się "pozycją" moto :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Raz ze stoją w inny sposob, dwa ze ten czerwony ma stelaz z tylu i przez to wydeje sie nizszy. Dalaczam zdjecie Bandyty kumpla z tym ze ten z kolei ma zadupek od 600 wiec tez moze to powodowac jakies zludzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michasiek Opublikowano 2 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 ok moze faktycznie tak tylko zdjęcie wygląda ;) uspokoiliscie mnie :)dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Na pewno jest regulacja napiecia wstepnego sprezyny,ale czy rzeczywiscie az tak obniza/podwyzsza maszyne-nie sadze.W koncu to nie Citroen z hydropneumatycznym zawieszeniem:) haaaaaa chce ktos kupic takiego citroena bxa za 2500? ;):):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 Możesz podnieść zawieszenie dając krótsze dogbones.Zrobiłem to u siebie - 10mm krótsze podnoszą tył o jakieś 30-40mm w siodle.Lepiej się prowadzi i odciąża amor.Regulacja napięcia sprężyny (7 stopni) niewiele pomaga jesli chodzi o zmianę wysokości (10-15mm w siodle) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.