Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Kolega kupił moto (jak w temacie) i teraz mnie molestuje pytaniami:1. Jak wymienić płyn w chłodnicy.2. jak zmienić tyną i przednią zębatkę i łańcuch.Bardzo proszę o szczegułowy opis od kogoś kto się zna więcej niż ja, bo ja mu sam nie pomogę.PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 1. Grzejesz moto. Odkręcasz śrubę spustową płynu, na pompie cieczy chłodzącej, zbierasz płyn do wiaderka. Ściągasz plyn z zbiorniczka wyrównawczego. Czekasz, aż sprzęt ostygnie. Przez korek wlewu na chłodnicy uzupełniasz płyn. Wlewasz troche płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Grzejesz moto, potem czekasz aż troceh ostygnie i małtmi porcjami uzupełniasz niedobór plynu.2. Zdejmujesz koło tylnie. Odkręcasz od niego zębatke. Odkręcasz pokrywe boczną. Odginasz podkladkę zabezpieczającą zębatke na wału zdawczym odkręcasz śrubę i ściągasz zębatkę. Jeśli zamierzasz zakładać łancuch w całości, to demontujesz tylni wahacz. Jeśli nie, to rozkuwasz stary łańcuch i muisz zakuć nowy zakuwarką, lub założyć lańcuch na zapinkę (nie polecam tego). Montujesz wahacz, nową przrednią zebatke dokręcasz ją, blikujesz podkladką, zakladasz na nią łancuch i zakładasz pokrywkę, montujesz tylnie kolo z nową zębatka i ustawiasz konkretny naciąg. Jeśli zamierzasz, to wszystko robić, to sugeruję zaopatrzenia się w klucz dynamometryczny, aby podokręcać wszystko z odpowiednim momentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 nie żebym sie czepiał :buttrock: zmień rok na 93 z 83 :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 swięta racja!!! 1993r a nie 1983 :buttrock:.Jeżeli chodzi o instrukcję zmiany zębatki to wsio jasne, ale mam pytanko takiej natury: na deklu bocznym osłaniającym przednią zębatkę jest coś co przypomina fragment układu hydraulicznego sprzęgła (tak myślę) i teraz nie wiem 1. co to jest. 2. Czy mogę to bez strachu wykręcać i czy muszę to odkręcać od dekla czy to zejdzie razem. (piszę tak jasno że sam nie jestem pewien czy moje pytania są czytelne :banghead: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Dobrze myślisz...to element hydrauliki sprzęgła..można odkręcić go od dekielka (chyba 4 śruby) , przewodu hydraulicznego oczywiście nie trzeba odkręcać...wystarczy lekko odchylić cały element(cylinderek z tłoczkiem przsuwający popychacz sprzęgła) i spokojnie wyjmiesz dekielek i będzie dobry dostep do zębatki... a w Gołdapi jesli się nie mylę to dobrze motocykle robi Kwadrat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Jeżeli chodzi o Kwadrata, to dzięki ale nie... Wolę sam się pogrzebać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.