Papa Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 orygoinalny z japoni sluszalem ze stoi 850zlJa za orginalny tłok HONDY płąciłem 300zł za 850 to można kupic cały zestaw tuningowy polini 115 ccm do tego tylko większy gaxniczek i różnica w mocy bedzie już spora.przeczytaj dokladnie napisalem ze do przewierconego cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 jak juz jestem w temacie to zapytam czy dalby cos sportowy tlumik do mbx jak tak to ile i czy jest to odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 orygoinalny z japoni sluszalem ze stoi 850zlJa za orginalny tłok HONDY płąciłem 300zł za 850 to można kupic cały zestaw tuningowy polini 115 ccm do tego tylko większy gaxniczek i różnica w mocy bedzie już spora.przeczytaj dokladnie napisalem ze do przewierconego cylindraPisze się rozwiercanego. Dokładnie przeczytałem i za tą cene co Ty podałeś za sam tłok to masz komplet cylider+tłok +głowica o wiekszej pojemności i to dobrej firmy. Więc rozwircanie cylindra i pchanie sie w jescze więkssze koszta jest bez snesu. Oprócz tego cylindy polini mają troszke inny ykaład kanłów i fazy rozrządy niż orginał i to im tez dodaje mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Mam pytanie po dłuższej jazdy bez filtra powietrza (w terenie) co by trzeba wymienic (tzn wiem ,że tłok i szlifa by sie przydało ) czy cos jeszcze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Mam pytanie po dłuższej jazdy bez filtra powietrza (w terenie) co by trzeba wymienic (tzn wiem ,że tłok i szlifa by sie przydało ) czy cos jeszcze Moze byc jeszcze potrzebna regeneracja lub wymiana walu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 a wał ile stoi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 do wyczynowych enduro i crossów 125cc - 2500złdo mtx'a mysle ze kolo 800-1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 a wał ile stoi?? Mozesz go oddac do regeneracji i wtedy wyjdzie ci duuzo taniej , cos koło 150 zł (ale niechce cie w błąd wprowadzic to jest cena na oko mój kumpel niedawno w ag-mocie zapłacił 110 za regeneracje wału w mz 150 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 A gdze można kupić tłok do HONDY MTX 80 tak żeby było naj taniej bo tak myśle o zmianie pojemności jakie warunki motor musi spełnić żeby można było zwiększyć pojemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 A gdze można kupić tłok do HONDY MTX 80 tak żeby było naj taniej Moze ten:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=35934358 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Moze ten: Ale to jest do 50cm3 i R a ja mam R2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 jeśli masz już na serio ogromne echo w portfelu i nei nazbierasz na orygialne częsci....to polecam prime.....www.fpt-prima.com.pl moge teraz powiedzieć że najlepszafirma w polsce produkując pierścienie i tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Ej co zrobić jak moja honda nie chce zapalić na kopa?? jest śnieg i chciałbym pojeździć ale odpalić nie moge... na pych też prubowałem ale czasami koło sie ślizga i nie może łapnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Ej co zrobić jak moja honda nie chce zapalić na kopa?? jest śnieg i chciałbym pojeździć ale odpalić nie moge... na pych też prubowałem ale czasami koło sie ślizga i nie może łapnąć.Trzeba ją wyregulować, albo już ma tak kiepiskie sprężanie i dlatego nie chce, albo trzeba nauczyć sie zapalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 jeśli masz już na serio ogromne echo w portfelu i nei nazbierasz na orygialne częsci....to polecam prime.....www.fpt-prima.com.pl moge teraz powiedzieć że najlepszafirma w polsce produkując pierścienie i tłokiPrzejrzalem strone i jakos informacji ze firma produkuje tez tloki nie znalazlem.Pierscienie sa,owszem-ale po tlokach ani sladu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.