Skocz do zawartości

JUNAKM10 problem zwolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Gaźniki Oefaz stosowane w Junaku nie należały do najdoskonalszych gdg były nowe a po latach tym bardziej sytuacja się nie poprawia. W twoim przypadku zapewne dochodzi do chwilowego zubożenia mieszanki w układzie wolnych obrotów. Jeśli kanały w korpusie są drożne (a są bo piszesz, że silnik generalnie pracuje na wolnych obrotach) to odpowiedzialnym za problemy jest albo przycinający się pływak (istotny jest stan jego osi I wielkość luzów bocznych w mocowaniu pływaka) albo zaworek iglicowy albo nieprawidłowo przepuszczający kranik paliwa. To wszystko trzeba sprawdzić i doprowadzić do stanu fabrycznego bo inaczej problemy nie znikną. Warto też skontrolować uszczelkę pod gaźnikiem bo może gdzieś zasysać lewe powietrze co może dać podobny efekt. Na pewno nowy gaźnik da więcej sprawności. Tu podobno dobrze sprawdzają się repliki gaźników Jawa. Można poszukać wśród podróbek Mikuni czyli dostępnych u nas gaźników PZ od quadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...