motorniczy1L Opublikowano 7 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia To jak typowa M11 jest z opcją mocowania kratki, to świetnie. Motocykl zamierzam wykorzystać praktycznie. Mam jeszcze pytanie o wersje lux. Takie wersje miały aż o 1 koń mocniejszy silnik czyli S32-U i były oznaczone na tabliczce literą L. Ale nie wiem jak wygląda prawdziwa tabliczka od luxa, a nie chciałbym się naciąć na jakiegoś handlarza oszusta. Jak ktoś ma zdjęcie tabliczki od luxa, proszę załączyć tu lub na pw. I czytając serwisówkę, jest mowa o kierunkowskazach i osłonie na nogi. Jest jakieś zdjęcie M11 z fabrycznymi kierunkowskazami? Może ma ktoś osłonę na nogi dokładnie jak ze zdjęcia na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia M11 nie miała kierunkowskazów natomiast w modelu m17 czyli gazela byly. Nie pamiętam ale chyba też nie we wszystkich. Natomiast osłony na kolana, nogi. Gazela miała seryjnie a w m11 sie zdarzały. Podobnie jak w WSKMożna też było dokupić takie osoby do wszystch tych motocykli, jak to wtedy nazywano rzemieślnicze a dziś akcesoryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia (edytowane) Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię i był to również model eksportowy. Szły ponoć nawet do Stanów. I one miały 11 bądź 12 koni. Z kratką na zbiorniku nie widziałem nigdy, podobnie jak z kierunkowskazami. Shl miała 6-ciovoltową instalację, miejsce na akumulator, ale nie potrzebowała go do jazdy, bo odpalało i jeździła bez niego. Do tego miała w reflektorze żółtą żarówkę, ponoć fabrycznie, ale wiadomo, to była rzecz wymienna. Edytowane 7 Sierpnia przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorniczy1L Opublikowano 8 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia "M11 nie miała kierunkowskazów " zwykła. ale były wersje z bogatym wyposażeniem (na tamten czas) i z serwisówki fabrycznej do M11 jest opis ale bez rysunku (pewnie błąd druku/skanowania). Osłona na nogi jest też z tej serwisówki, znalazłem na chomiku. Osłon było kilka w tamtym czasie, szukam dokładnie jak z rysunku, stan dowolny. "Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię" M11-W, czyli ostatni rok produkcji, tak 4 biegi. Sam silnik miał trochę różnic wobec tego niby samego w późniejszej WSK 175. Tak były wysyłane do USA, Indii a nawet były pokazywane na targach w Chinach. Ludzie w tamtym czasie chwalili motocykl, wiec to co piszą w polskim internecie o tym jaki to jest zabójczy, to motocykl na zdjęciu jedynie widzieli. Mam odrobinę informacji, ale to nadal jeszcze za mało. Widzę że to był dobry produkt eksportowy. I samej wersji LUX były 2 rodzaje a może 3 lub 4. Ktoś może jeździł M11-W czyli z silnikiem Wiatra? Jestem ciekaw opinii M11 z tym silnikiem. shl m11 katalog czesci.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.