motorniczy1L Opublikowano 15 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu To jak typowa M11 jest z opcją mocowania kratki, to świetnie. Motocykl zamierzam wykorzystać praktycznie. Mam jeszcze pytanie o wersje lux. Takie wersje miały aż o 1 koń mocniejszy silnik czyli S32-U i były oznaczone na tabliczce literą L. Ale nie wiem jak wygląda prawdziwa tabliczka od luxa, a nie chciałbym się naciąć na jakiegoś handlarza oszusta. Jak ktoś ma zdjęcie tabliczki od luxa, proszę załączyć tu lub na pw. I czytając serwisówkę, jest mowa o kierunkowskazach i osłonie na nogi. Jest jakieś zdjęcie M11 z fabrycznymi kierunkowskazami? Może ma ktoś osłonę na nogi dokładnie jak ze zdjęcia na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu M11 nie miała kierunkowskazów natomiast w modelu m17 czyli gazela byly. Nie pamiętam ale chyba też nie we wszystkich. Natomiast osłony na kolana, nogi. Gazela miała seryjnie a w m11 sie zdarzały. Podobnie jak w WSKMożna też było dokupić takie osoby do wszystch tych motocykli, jak to wtedy nazywano rzemieślnicze a dziś akcesoryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 12 godzin temu Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu (edytowane) Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię i był to również model eksportowy. Szły ponoć nawet do Stanów. I one miały 11 bądź 12 koni. Z kratką na zbiorniku nie widziałem nigdy, podobnie jak z kierunkowskazami. Shl miała 6-ciovoltową instalację, miejsce na akumulator, ale nie potrzebowała go do jazdy, bo odpalało i jeździła bez niego. Do tego miała w reflektorze żółtą żarówkę, ponoć fabrycznie, ale wiadomo, to była rzecz wymienna. Edytowane 12 godzin temu przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorniczy1L Opublikowano 2 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu "M11 nie miała kierunkowskazów " zwykła. ale były wersje z bogatym wyposażeniem (na tamten czas) i z serwisówki fabrycznej do M11 jest opis ale bez rysunku (pewnie błąd druku/skanowania). Osłona na nogi jest też z tej serwisówki, znalazłem na chomiku. Osłon było kilka w tamtym czasie, szukam dokładnie jak z rysunku, stan dowolny. "Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię" M11-W, czyli ostatni rok produkcji, tak 4 biegi. Sam silnik miał trochę różnic wobec tego niby samego w późniejszej WSK 175. Tak były wysyłane do USA, Indii a nawet były pokazywane na targach w Chinach. Ludzie w tamtym czasie chwalili motocykl, wiec to co piszą w polskim internecie o tym jaki to jest zabójczy, to motocykl na zdjęciu jedynie widzieli. Mam odrobinę informacji, ale to nadal jeszcze za mało. Widzę że to był dobry produkt eksportowy. I samej wersji LUX były 2 rodzaje a może 3 lub 4. Ktoś może jeździł M11-W czyli z silnikiem Wiatra? Jestem ciekaw opinii M11 z tym silnikiem. shl m11 katalog czesci.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.