cucumber Opublikowano 10 Lipca Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Mam silnik z końca lat 80', jednocylindrowy Rotax 560 (średnica 94mm). Kilka lat temu robiłem remont polegający m. na usunięniu nikasilu i wstawieniu tulei żeliwnej. Teraz znowu rozebrałem silnik i tłok jest pozacierany, gładź już też zniszczona. Zatarcie nie było spowodowane zbyt ciasnym spasowaniem, tylko ciałami obcymi - być może kawałki Nikasilu powbijane w tłok, być może inne licho. Chciałbym pozbyć się tego tłoka, niestety zakup nowego nie jest możliwy. No chyba że ktoś z Was może pomóc. Pozostaje pomniejszenie go i dorobienie pierścieni (np Prima), albo dorobienie nowego. Jest pod Warszawą firma Legra, ale opinie o niej nie budzą zaufania. A Wy macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca CERMOTOR albo WILMAT po wymiarach powinni coś dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.