POM Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 co do cen ogumienia to oponka przednia firmy heudenau kosztuje około 200, do tyłu jest droższa 300PLN, ta oferta co zapodał Wujek jest rzeczywiście ciekawa, za samo wyposażenie motocykla musiałbyś wyłozyć parę tysięcy, poza tym przebieg jest cholernie realny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 23 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Dzieki Wujo za ten namiar. W takim razie szukam teraz kogos do pomocy z okolic Wawy :-) Sa chetnina najblizsza sobote? Pozdr,Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 23 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Kupilem listopadowy Dizmar i w ramach ciekawostki zapodaje co ciekawsze przebiegi Diversionek:Dizmar - 1992 r., 33000 km (2500 km rocznie)Dizmar - 1994 r., 32000 km (2900 km rocznie) Diverka z Allegro, 99/2000r, 56000 (11000 rocznie)z motoindex, 1998, 22900 (3800 rocznie) Jesli przyjac 11 tys. rocznie za realny przebieg, to niezle ludzie podkrecaja 8OJasne, ze nie kazdy uzywa moto do dlugodystansowej turystyki. Jakie sa granice rozsadnych przebiegow dla turysty i mieszczucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Dizmar - 1992 r., 33000 km (2500 km rocznie) Dizmar - 1994 r., 32000 km (2900 km rocznie) Chyba właściciele tych maszyn są wielce zajęci, skoro takie przebiegi maja natrzaskane :mrgreen: Diverka z Allegro, 99/2000r, 56000 (11000 rocznie) Ten przebieg wydaje mi sie jak najbardziej realny. Słuchaj Cifer dzwoń do tego gościa, co podałem namiar na Allegro. Możesz juz sie na taką okazje nie załapac. Pozdrawiam ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Jesli przyjac 11 tys. rocznie za realny przebieg, to niezle ludzie podkrecajaRoznie mozna interpretowac realny przebieg.Duzo jest ludzi ktorzy maja motocykl a malo na nim jezdza bo np. nie maja zbyt duzo wolnego czasu.Znajomy lekarz ma np.od nowosci CBR600 z 1997r. i ma przebieg 17tys.km (w przyszlym roku do sprzedania,niezla okazja bedzie ;) ),inny znajomy Shadowa 600 z 1998,tez od nowosci i do tej pory nakrecil 4.5 tys.km.Dlatego nie mozna od razu kogos podejrzewac o krecenie licznika bo na sezon wychodzi mu 3 tys.km.Trzeba dokladnie sprzeta poogladac i wtedy mozna dopiero stwierdzac czy licznik kopniety czy nie.A lepiej chyba kupic sprzeta z mniejszym przebiegiem?Sorry,ze znow troche odbieglem od tematu Diversiona :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 No właśnie w sumie nie można generalizować, jezeli chodzi o te przebiegi :mrgreen: Nie każdy jest wielkim turystą i rocznie wykręca po 20 tys.km i więcej. Kazdemu motocykl słuzy tez do czego innego. Jeden będzie pożeral kilometry po drogach np.europy, a inny lubi sobie pojechac na zlot, żeby sie piwka ze znajomymi napić i powzdychac do swojego moto :mrgreen: Ja średnio w sezonie wykręcałem Diversioną od 10 do 14 tys.km, także chyba nie było ze mną najgorzej. Chociaż zdarzyło mi się, ze wykręciłem np tylko 5 tys................ Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszu Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 WitamW przypadku zakupu D6 z nieznana historia i od nieznanej osoby nie patrzylbym na przebieg gdyz ( niestety jak wskazuje codziennosc) jest krecony ( oczywiscie z wyjatkami) wtedy wazny jest stan dywersyji i nie tylko ogolny ale wrecz szczegolowy. Czasami warto zapytac o faktury na wymieniane elementy w moto, a potem to zweryfikowac ( bowiem wiekszosc czesci posiada date produkcji )Jesli zas kupujesz od znanej Ci osoby i znasz motor oraz jego historyje to przebieg bedzie dla Ciebie wskaznikiem czego nalezy sie spodziewac do wymiany ;). Choc i w tym przypadku bywaja wyjatki :P . Dlatego szczegolnie polecam Ci jednak sprawdzenie motocykla w serwisie a nie tylko ogladanie z znajomym i to dokladne sprawdzenie, bardzo dokladne. Wiem jest to upierdliwe ale coz ;) zycie ma sie jedno a motocykl bedziesz mial jeszcze wiele.Jesli zas chcesz sprawdzic (a warto) czy moto faktycznie jest z roku podawanego przez sprzedajacego, popros go o nr. ramy i zadzwon do glownego przedstawiciela yamahy w Polsce i tam Ci sprawdza czy wspomnany motocykl pochodzi z tegoz rocznika.Ale musisz i tutaj uwazac bowiem (z autopsji) sprzedawca od ktorego chcialem kupic xjotke mial rame z rocznika 98 zas przod z niewiadomego, przy czym upieral sie, iz to model przejsciowy, a nie bylo takiego modelu ;).Ad. przebiegu, w tym roku zrobilem D6 ok 5.5 tys km glownie jazdy po miescie ( nie liczac malej wycieczki z POM ;))) zas moj znajomu posiadajacy D6 (r96) przejechal ok. 2 tys km.Moja yamaha r. 98 ma obecne wiec przebieg 47.500 km.Ad. jamaszki pokazanej w linku : sprawdz lakier jesli jest w stanie idealnym to bylo malowanie, przy normalnym uzytkowaniu nie ma bola aby nie bylo jakis rys, zadrapan, dodatkowo zerknij na manetki, podnozki itp swiadczace o faktycznym zuzyciu motocykla, zdejmi bak i ogladnij filt paliwa ( powinno sie go wymieniac teoretyczne co 15 tys) filt powietrza, stan gum i wezykow, zdejmj oslone linki sprzegla i zerkini czy byla smarowana, zapytaj od niechcenia jako ( np. totalny laik) jak nalezy naciagnac lancuch llub nasmarowac cos, jakby sie udalo to zerknik po zdjeciu baku do gaznikow czy nie sa przypadkiem usyfione i tak dalej mozna by wymieniac :Dwiadomo to sa detaliki ale daja pewne swiatko na podejscie wlasciciela do motocyka.No i to co pisal Piotr sprawdz tylny amortyzator.I taki detal jesli przebieg jest prawdziwy to zerknij na dolna obudowe zegarow (w miejsce gdzie styka sie pancerz linki sprzegla z obudowa) czy sa ryski lub wytarte miejsce, bowiem przy moim przebiegu (47) jest ;) zas przy tak malym powinno byc znikome lub b. delikatnetylepozdr.pawel_sz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 ale jak kupuje sie XJ-tę na początek to wcale nie wydaje się prosta jak budowa cepa, poza tym te wszystkie posty mają służyć autorowi tematu a nie starym forumowym wyjadaczom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 fakt należy pamietać że jest to tylko subiektywna opinia, a decyzję musi podjąc sam kupujący, to nie powinno byc tak że jak sie bierze kogoś kto sie zna lepiej to on podejmie decyzje kupuj bądź nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.