Blazej_mtx Opublikowano 22 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Heh ja chyba ślepy jestem ;) przeglądałem allegro i tego nie znalazłem. A teraz mam takie pytanie... Jakie enduro możecie mi polecić do 3500-4000??Niekoniecznie 600ccm, zastanawiałem się nad XL600 bo ma dość niską cenę i dość dobre osiągi. Ale moze jest coś dobrego w podobnej cenie. Chce kupić motocykl bo nie będe zmieniał sprzęta co rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu.Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z XR400 lub XR 600?Podobno te motocykle nadają się w bardziej ambitny teren i mają bardzo dobre (jak na tamte lata) zawieszenia. Interesuje mnie to czy ktoś tym jeździł na torze lub w trudnym terenie?:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Witam!!! Sorrki że nic nie odpisywałem przez tyle czasu ale po padnięciu forum miałem problem z logowaniem.:oops: wiem że chyba KML jeździ takim moto, więc do niego się zwracam przedewszystkim Prosze o odp na reszte pytań Oto kilka odpowiedzi: Jakie są osiągi tego motocykla?? Prędkość max ok. 140 km/h , jak kupiłem swoją XL to miała na tyle założoną większą zębatke niż orginalna i dzięki temu na startach ze świateł miała takiego kopa że spokojnie robiłem motocykle szosowe z podobną pojemnością i rokiem produkcji a nawet młodsze:twisted:. Niestety wtedy jej prędkość max to było ok. 100/110 km/h.:? Jakie są jego wymiary i waga ?? Waga to ok. 160 kg dokładnie nie podam bo nie mogłem znaleźć w serwisówce. Ogólnie motocykl nie sprawia ciężkiego woła i jest całkiem poręczny, nawet poskakać można. Co do wymiarów ja mam 189 cm wzrostu i odnoszę wrażenie że jest minimalnie dla mnie przymała ,ale może mi się tylko zdaje.Zamieszcze foto na końcu postu. I chyba najważniejsze pytanie... czy nie doznam jakiegoś "szoku " po przejściu z Hondy Mtx na taką "Krowe" Kopytko ma całkiem nie złe, 45 KM .Na początku będziesz musiał uważać na prawy nadgarstek bo może wysadzić cię z siodła, ale szybko się przyzwyczaisz i jej moc będzie sprawiała ci przyjemność.Dodam że na pierwszych trzech biegach bez jakichś szczegulnych umiejętności można spokojnie ją postawić na koło bez strzelania ze sprzęgła, na samym gazie.:twisted: Czy opowieści o padającym rozrządzie są prawdziwe?? Jak tak to co ile trzeba robić remont?? Niestety chyba tak Ciufa akurat nie miał problemów ale ja tak.:)Gdzieś czytałem że w XL może wystąpić problem z napinaczem, podobno jak jest zużyty to lubi się blokować i nie napina łańcucha a on wtedy przeskakuje i zawory zdeżają się z tłokiem powodująć ich wykrzywienie.Koszt wymiany rozrządu to ok. 1300 zł. o ile zrobisz to sam, cena bez wymiany zaworów.Wszystkie części orginalne Hondy poza łańcuchem, akcesoryjny z Larsonna.Czyli:Koła 2 szt. , ślizgi 2 szt. , napinacz , sprężyna , wałek do napinacza , blokada wałka napinacza, koszt ok. 950 zł.Orginalny łańcuch Hondy ok. 560 zł. , ten akcesoryjny Japońskiej firmy SILENT CHAIN (MORSE) 230 zł. Różnice w cenie widać nie wiem jeszcze jak będzie z jakością to się dopiero okaże:P Osobiście polecam to moto, mi sprawiło dużo frajdy tylko jest jeden warunek musi być w dobrym stanie.Ja po kupnie swojego przejchałem tylko jeden sezon a potem koszty , koszty i jeszcze raz koszty:cry:Na szczęście wszystkie części już mam i dzisiaj zaczoł mi się urlop więc biore się do roboty.:twisted: Zapodziałem gdzieś linka , ale jak znajde to zapodam mój filmik z jazdą na XL600R. POZDRAWIAM I ŻYCZE UDANEGO ZAKUPU!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Coś tutaj wszystko inaczej wygląda niż przed awarją albo mi się zdaje albo nie da się zamieścić fotoska :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Witam, Widzę, że kolega KML to sąsiad - pozdrawiam! Przy okazji mam pytanie - czy aby zdjąć w XL osłonę zembatki zdawczej wystarczy wykręcić 2 istniejące tam śruby - czy wymaga to innych "patentów" - bo ja nie mogłem sobie jakoś z tym poradzić. Dzięki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Witam!!! Mario napisał:Przy okazji mam pytanie - czy aby zdjąć w XL osłonę zembatki zdawczej wystarczy wykręcić 2 istniejące tam śruby - czy wymaga to innych "patentów" - bo ja nie mogłem sobie jakoś z tym poradzić. U mnie są dwie śruby albo trzy nie pamiętam ale po ich odkręceniu osłonka zchodziła sama bez żadnych problemów. PS. Czy Ty również jeździsz XL600 , bo tak wynika z podpisu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 PS. Czy Ty również jeździsz XL600 , bo tak wynika z podpisu??? ... oczywiście! XL yest the best! A co do osłonki - to po odkręceniu śrub mocujących dalej siedziała jak przyklejona. Miałem ambitny plan aby wymienić napęd samemu ale chyba będę musiał znów holować sprzęta do jakiegoś warsztatu. Obecnie stoi u znajomych w Powsinie - czy znacie może w pobliżu jakiegoś magika, który podjął by się tego niezbyt w sumie skomplikowanego zabiegu? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Ja mam teraz urlop i w sumie mogę ci pomóc, napisz na PW kiedy będziesz miał czas to się jakoś dogadamy co do terminu!!!POZDRO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.