Skocz do zawartości

WSK 175.....padaka


paho
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc..

Mam problem z swoja wsk 175...

Powiedzcie mi ludzie jak to jest....

Mam idealny cylinder nominał...zapłon ustawiony książkowo, wał bdb nic nie przesuniety ani skrzywiny..instalacja dobrze złożona, gaźnik wyregulowany jak ta lala..

I jest bardzo mułowaty...juz myślałem ze to jest gaźnik to dałem z swojej drugiej 175 gdzie chodzi wszystko zajefajnie..i nic. Cylinder i tłok przeżuciłem....i dalej nic:/

Już naprawde niewiem co to może być....jakby coś przyszło wam fo głowy to piszczie..z góry dzięki za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel też miał coś podobnego w swojej "Gazeli". Okazało sie, że winna była wytarta krzywka apartu zapłonowego.

Możesz też mieć źle złożony silnik, jest gdzieś rozszczelniony na połówkach i wstępne sprężanie ucieka Ci do skrzyni biegów.

Sprawdź tez tłumik, może jest zapieprzony nagarem i też silnik nie będzie osiągał odpowiedniej mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zdiąć kolanko z tłuminkiem, filtr powietrza, opdal sprzęta - jak bedzie lepiej chodził to wiesz gdzie szukać przyczyny. Jak nie to sprawdz szczelnosć krućca gaźnika, głowicy (fabrycznie montowana bez uszczelki, ale po tylu latach jednak potrzebny jest aluminiowy uszczelniacz). Zapłon polecam ustawiać przy pomocy zarówki. Jak nic nie pomoże to zostaje sie rozpołowic silnik i od nowa go uszczelnić, wówczas wymień też simmeringi, nowe kosztują grosze, a jak stare mają po kilkanaście lat szczelności bym sie nie spodziewał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej trochę źle Ci poradził. Bez kolanka i tłumika dwusuw może chodzic jeszcze gorzej. Taka próba nie da żadnego miarodajnego wyniku, oprócz hałasu straszliwego. Sprawdź zapłon nie tylko według książki, ale tez praktycznie, drożność wydechu, dysze gaźnika- mi zdarzyło sie, że odprysk farby z wnętrza baku przylepił sie wewnątrz dyszy, zmniejszył przelot, a na oko było ok, a silnik sie dusił.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kolanka i tłumika dwusuw może chodzic jeszcze gorzej. Taka próba nie da żadnego miarodajnego wyniku, oprócz hałasu straszliwego

 

Dwusów bez układu wydechowego istotnie chodzi gorzej niż ze sprawnym tłumikiem, ale napewno o niebo lepiej niż z zatkanym.

 

Miałem kiedyś taki przypadej : myłem swoją jawke 50 kracherem i jak sie okazało woda dostała sie do tłumika i w śradku syf straszny sie zrobił, który pozatykał zwężki - efekt - silnik w ogóle mocy nie miał, pod jakąkolwiek górke wyjechać sie nie dało. Ze 3 dni zajeło mi znalexienie przyczyny, w końcu po zdięciu tłumika sprzęt zaczoł w miare jeździć. Tłumik oczywiście wyczyściłem i założyłem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z swojej wsk 125 sprawdzony sposób czyszczenia wydechu typu kamikaze.

Najpierw lałem benzyne do wydechu, no plus minus jakis litr:D, zapalałem to zapalniczką;) litr sie wypalił;);)

nalałem kolejny litr zapaliłem

przejechałem sie na motorze ( fajna flama z wydechu:P) postawiłem. odkręiłem wydech. puknołem palcem i zładnych orzmiarów kupka zjaranego nagaru wysypala mi sie na beton:D:D. Wtedy to serio mi sie nudziło:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...