Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Co sadzicie o polskich zamiennikach czesci do motocykla etz mz 150.Musze wymienic cylinder,korbowod , moze i wal nawet .. ;) I nie wiem czy te polskie zamienniki sa cos warte fakt ze sa troche tansze no ale do tych niemieckich jest dosyc trudny dostep pomijajac juz ceneTez sie zastanawiam czy lepiej zrobic szlif starego cylindra i kupic nowy niemiecki tlok tylko czytlok polski w komplecie z polskim cylidnrem :| Podobno w Polskich sklepach oferowane sa takze zamienniki chinskie Doradzcie cos madrego bo nie chce po zakupie nowych czesci sie rozczarowac Pozdrowienia dla all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 nie ten dzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 To sie raczej kwalifikuje do mechaniki 2 T.Ale nic straconego zaraz go ktos pewnie tam przeniesie ;) Tak na mój gust to lepiej zrobisz szlifa + niemiecki tłok.O polskich raczej dobrych opini nie ma (wszególnie do motorowerów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 bierz oryginały z niemiec dlatego ze są to czesci z duzych zakładow i są w jakiś sposob kontrolowane !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Z oryginalnym,DDRowskim tlokiem mozesz miec problem,bo z tego co wiem nie robia ich juz ladnych kilka(nascie) lat.Jak znajdziesz to jeszcze ze starych zapasow.Czesto sprzedawcy wciskaja kity typu"bierz panie-oryginal,niemiecki" a tak naprawde to robiony nie wiadomo gdzie.Jak mialem kiedys 150 to kupilem oryginalny tlok,i on wytrzymal pare tys km a potem etka sie zdezaktualizowala,ale tlok ja przezyl:)Polskie to jest syf-podobo tloki robione bodajze w Gorzycach(???) sa w miare ok-ale cala rzemieslnicza produkcja to o kant d..y rozbic!Mialem kiedys w 250 tlok polski,strasznie puchl i przycieral sie przy wiekszych predkosciach.Potem kupilem tlok turecki,jest w miare.Ale nie wiem czy do 150 tez produkuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 ..."bierz panie-oryginal' date='niemiecki" ...[/quote'] u mnie tez tak koles gada- a jak ktoś chce na siłe część polską to sprzedawca odkłąda do pudełka "niby tą oryginalną" i z tego samego pudełka :D ;) ;) daje część polską ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;) -a najlepsze że ludzie sie na to łapią :D Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 a ja bym proponowal tlok JAPONSKI chyba OKINOI!!!! za 60 zl masz komplet caly .wiem ze korbowody tez ta firma produkuje. wiem ze sa bardzo dobrze bo moj kumpel jezdzi jak wariat !!daje MZ tak po pi...... ze szkoda gadac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.