Skocz do zawartości

Właściciele Hondy CX MELDUJCIE SIĘ!


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj Rzorzo, CX 500 to bardzo fajny motocykl, bardzo mi się podoba zwłaszcza w najpopularniejszej wersji bez dodatkowych oznaczeń. Silnik tego motocykla miał być montowany w małym samochodzie Hondy i pewnie dzięki temu odznacza się znaczną długowiecznością. Możemy przedyskutować sprawę wspólnego wypadu lub spotkania chociaż nie posiadam tego motocykla - ale to chyba nie przeszkadza. Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CX500 nie mam ale mogę pomagać jeżeli wystąpią problemy silnikowe.

Po zrobieniu a właściwie reanimacji kilkudziesięciu egzemplarzy mogę

podpowiedzieć kilka patentów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to też się "zamelduję" :buttrock: . Rzorzo, dostałem pw od Ciebie, ale z pośpiechu już piszę o tym tu. Moja "Starsza Pani" (jak to Zbyhu mówi :banghead: ) Hondzia jest młodsza o rok o Twojej i w wersji usa, do tego teoretycznie custom. Teoretycznie, bo jedno mi nie pasuje - pojedyńczą tarczę z przodu montowano podobno tylko w CX standard, więc skąd w mojej 8O ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzorzo miałem na myśli pomoc przy regulacjach przedłużających żywotność i poprawiających osiągi tej cudownej" motopompy".

Jeżeli ktoś ma problemy to chętnie pomogę.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nagle postów sypnęło! :banghead:

 

 

Jeśli chodzi o pojedyńczą tarczą z przodu to widizalem zdjęcie CX C kogoś z rodziny ze stanów i też miala pojedynczą tarczę. A w USA czesto rezygnują z drugiej tarczy z wersji europejskiej - hmmm mają długiiiiiiie niekończące się highway'e :buttrock:

 

 

Andy wczoraj jeżdilem ale tylko godzinę, więc mów kiedy i gdzie, czy gołoledż nie jest ewentualną przeszkodą? :clap:

 

Pana Piotra bardzo proszę o podzielenie się wiedzą tajemną!!!!!

 

 

Skalar szczerze Cię przepraszam, nie wiedzialem że jestem taki szybki :mrgreen: Cx jest od Mira. Moze chociaż byśmy się spotkali ? Co do Hondy to jak na 24 lata jest suuper, oryginalny lakier, silnik chodzi jak szalony, Miro zainwetował w NOWE opony, siedzenie jak z fabryki, oczywiście drobny wyciek z układu chłodzenie i problem z roruchem po dłuższym staniu ale to standart.Jestem bardzo zadowolony, silnik inny niż wszystkie, elastyczny, siedzenie mięsiste i wielkie jak dupa słonia, do tego powiew klasyki i orginalny stan.i :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzorzo chętnie ale te motocykle mają już swoje lata i pisanie o wszystkim naraz nie ma sensu. Brak czasu i serwer może się zatkać. Poprostu pisz o zauważonych usterkach a ja chętnie będę odpowiadał.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja troszke o tej Hondzie wiem, np. o tym drobnym wycieku spod lewej głowicy (trzeba tu naprawde pochwalić szczerość Mirka :buttrock: ). Mam też kilka jej fotek na dysku, fajny sprzęt. Na żywo jej niestety nie widziałem, przez tydzień umawiałem się na oględziny bo musiałem najpierw sprzedać swoje moto :| (to z avatarka :banghead:) hmm no mówi się trudno... pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście drobny wyciek z układu chłodzenie i problem z roruchem po dłuższym staniu ale to standart

 

Z tego, co wiem, to należy właśnie zwracać szczególną uwagę na układ chłodzenia, a wybitnie szczególnie na pompę wodną.

Interesują mnie natomiast Twoje informacje na temat problemów z rozruchem. Nie chcę odkrywać Ameryki, u mnie podejrzenia zwracają się ku kranikowi.

Piotr, może wypowiesz się na ten temat? W ciągu tego sezonu kłopot ten powiększył się u mnie znacznie. Co raz trudniej przeprowadzać reanimację, nawet z "kroplówką" do dolotu. Oczywiście w czasie eksploatacji w ciągu dnia nie ma żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK naważniejsze jest garażowanie lub parkowanie jak kto woli.

Większość odstawia moto na boczną stopkę często podgiętą czyli głęboko przechylony i w ten sposób odpala moto, wiem że to widlasta dwójka i gaźniki nie są połączone ale są nienaturalnie przechylone co powoduje trudny rozruch.

Moja rada przy problemach z rozruchem.

Wyczyścić gaźniki bardzo dokładnie, sprawdzić membrankę zaworu odcinającego( mała okrągła gumowa ze sprężyną z boku gaźnika) ew.wymienić na nową

Sprawdzić luzy zaworowe

wymienić świece

i motorek musi hulać lekko szarpiąc obrotami, po rozgrzaniu zrobić synchro.

Osobiście nie spotykałem się z problemem kranika paliwa.

Bez spec pompki podciśnieniowej w garaży nie można stwierdzić kiedy otwiera membrana w kraniku na wszelki wypadek ją też należy wymienić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...