rzorzo Opublikowano 11 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2004 Witam! Mam Hondę CX 500 '80 i chciałbym nawiązać kontakt z innymi właścielami, żeby pogadać, może gdzieś się spotkać, pogrzmieć po drogach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyTDM Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Witaj Rzorzo, CX 500 to bardzo fajny motocykl, bardzo mi się podoba zwłaszcza w najpopularniejszej wersji bez dodatkowych oznaczeń. Silnik tego motocykla miał być montowany w małym samochodzie Hondy i pewnie dzięki temu odznacza się znaczną długowiecznością. Możemy przedyskutować sprawę wspólnego wypadu lub spotkania chociaż nie posiadam tego motocykla - ale to chyba nie przeszkadza. Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 CX500 nie mam ale mogę pomagać jeżeli wystąpią problemy silnikowe.Po zrobieniu a właściwie reanimacji kilkudziesięciu egzemplarzy mogępodpowiedzieć kilka patentów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Patenty "usprawniające" CX-ę, czy ułatwiające naprawę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 AndyTDM chętnie spotkam sie z prawdziwym entuzjastą poprzecznej fałki ;) , może małe Bieszczady w przyszłym (wcześnie rozpoczętym sezonie) ? Skąd jesteś to może się spotkamy na dniach, bo śnieg dopiero od piątku .... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 No to też się "zamelduję" :buttrock: . Rzorzo, dostałem pw od Ciebie, ale z pośpiechu już piszę o tym tu. Moja "Starsza Pani" (jak to Zbyhu mówi :banghead: ) Hondzia jest młodsza o rok o Twojej i w wersji usa, do tego teoretycznie custom. Teoretycznie, bo jedno mi nie pasuje - pojedyńczą tarczę z przodu montowano podobno tylko w CX standard, więc skąd w mojej 8O ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyTDM Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Hello, Rzorzo kiedy kolejny wypad?! Ostatni był dość hardcorowy, a teraz warunki całkiem, całkiem. Może byśmy znowu zawalczyli w najbliższym czasie??? :buttrock: Dzwoń śmiało, czekam!!! Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 rzorzo miałem na myśli pomoc przy regulacjach przedłużających żywotność i poprawiających osiągi tej cudownej" motopompy".Jeżeli ktoś ma problemy to chętnie pomogę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Rorzo, czy kupiłeś może CXa od Pana Mirosława B.? Jeśli tak to wiedz że ubiegłeś mnie o 1 dzień :mrgreen: ona miała być moja ! :buttrock: Niech Ci dobrze służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Ale nagle postów sypnęło! :banghead: Jeśli chodzi o pojedyńczą tarczą z przodu to widizalem zdjęcie CX C kogoś z rodziny ze stanów i też miala pojedynczą tarczę. A w USA czesto rezygnują z drugiej tarczy z wersji europejskiej - hmmm mają długiiiiiiie niekończące się highway'e :buttrock: Andy wczoraj jeżdilem ale tylko godzinę, więc mów kiedy i gdzie, czy gołoledż nie jest ewentualną przeszkodą? :clap: Pana Piotra bardzo proszę o podzielenie się wiedzą tajemną!!!!! Skalar szczerze Cię przepraszam, nie wiedzialem że jestem taki szybki :mrgreen: Cx jest od Mira. Moze chociaż byśmy się spotkali ? Co do Hondy to jak na 24 lata jest suuper, oryginalny lakier, silnik chodzi jak szalony, Miro zainwetował w NOWE opony, siedzenie jak z fabryki, oczywiście drobny wyciek z układu chłodzenie i problem z roruchem po dłuższym staniu ale to standart.Jestem bardzo zadowolony, silnik inny niż wszystkie, elastyczny, siedzenie mięsiste i wielkie jak dupa słonia, do tego powiew klasyki i orginalny stan.i :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyTDM Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 O tak, CX rzorzo jest naprawdę przyzwoita. Motocykle z tamtych lat rzadko spotyka się w takim stanie :buttrock: Gdyby jeszcze wypiaskować/wyszkiełkować silnik... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Rzorzo chętnie ale te motocykle mają już swoje lata i pisanie o wszystkim naraz nie ma sensu. Brak czasu i serwer może się zatkać. Poprostu pisz o zauważonych usterkach a ja chętnie będę odpowiadał. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Hehe ja troszke o tej Hondzie wiem, np. o tym drobnym wycieku spod lewej głowicy (trzeba tu naprawde pochwalić szczerość Mirka :buttrock: ). Mam też kilka jej fotek na dysku, fajny sprzęt. Na żywo jej niestety nie widziałem, przez tydzień umawiałem się na oględziny bo musiałem najpierw sprzedać swoje moto :| (to z avatarka :banghead:) hmm no mówi się trudno... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 oczywiście drobny wyciek z układu chłodzenie i problem z roruchem po dłuższym staniu ale to standart Z tego, co wiem, to należy właśnie zwracać szczególną uwagę na układ chłodzenia, a wybitnie szczególnie na pompę wodną. Interesują mnie natomiast Twoje informacje na temat problemów z rozruchem. Nie chcę odkrywać Ameryki, u mnie podejrzenia zwracają się ku kranikowi.Piotr, może wypowiesz się na ten temat? W ciągu tego sezonu kłopot ten powiększył się u mnie znacznie. Co raz trudniej przeprowadzać reanimację, nawet z "kroplówką" do dolotu. Oczywiście w czasie eksploatacji w ciągu dnia nie ma żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 OK naważniejsze jest garażowanie lub parkowanie jak kto woli.Większość odstawia moto na boczną stopkę często podgiętą czyli głęboko przechylony i w ten sposób odpala moto, wiem że to widlasta dwójka i gaźniki nie są połączone ale są nienaturalnie przechylone co powoduje trudny rozruch.Moja rada przy problemach z rozruchem.Wyczyścić gaźniki bardzo dokładnie, sprawdzić membrankę zaworu odcinającego( mała okrągła gumowa ze sprężyną z boku gaźnika) ew.wymienić na nowąSprawdzić luzy zaworowewymienić świece i motorek musi hulać lekko szarpiąc obrotami, po rozgrzaniu zrobić synchro.Osobiście nie spotykałem się z problemem kranika paliwa.Bez spec pompki podciśnieniowej w garaży nie można stwierdzić kiedy otwiera membrana w kraniku na wszelki wypadek ją też należy wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.