mtcross Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Od dluzszego czasu zastanawia mnie jak wytrzymuja silniki motocykli uzytkowanych w sposob przedstawiony ponizej na fotce. Czy do takich wyczynow stosowane są jakies modyfikacje ? Moze sa jakies "domowe sposoby" przygotowywania silnikow to pracy w takiej pozycji (mam na mysli np wlewanie wiekszej ilosci oleju niz przewiduje producent). Jesli silnik pracuje na wolnych obrotach moze nie dzieje mi sie wielka krzywda, ale jesli koles pali gume w takiej pozycji to juz jest dla mnie zastanawiające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 dodatkowe przewody olejowe do głowicy , przerabianie smoka itp..serie to nie są zapewne :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Sa przerabiane uklady smarowania:dodatkowa pompa oleju w skrzyni biegow,przegroda w misce olejowej itd.Jak tego nie zrobisz to przy tej pozycji zarzniesz silnik.Przy normalnej jezdzie na kole wystarczy miec poziom oleju na maxa i silnik jest dostatecznie zabezpieczony.Chociaz im starsze moto to moze byc z tym gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Ja tam tyle co czytalem bo praktyki to zero ze jak ma sie sucha miske olejowa to na kole mozna jezdzic do woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Ja tam tyle co czytalem bo praktyki to zero ze jak ma sie sucha miske olejowa to na kole mozna jezdzic do woli. Niby tak ale trzeba pilnowac stan oleju w zbiorniku,kumpel jezdzil na kole XT600 (ma sucha miske) i zarznal silnik bo mial malo oleju w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Ktos w polsce to przerabia :? ? Sa jakies specjalne zestawy takiej instalacji ? Kilka osob w Polsce jezdzi w ten sposob i nie chce mi sie wierzyc ze montują takie wynalazki jak "dodatkowe przewody olejowe do głowicy , przerabianie smoka itp..", "dodatkowa pompa oleju w skrzyni biegow,przegroda w misce olejowej itd." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Gotowych instalacji nie ma,trzeba samemu kombinowac.I zapewniam Cie ze kto tak jezdzi to ma na 100% zrobiona modyfikacje ukladu smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 mtcross wejdz sobie na pierwsza lepsza stronke o streetfighterach i tam masz pełno akcesori , wiem że do olejoka suzuki prawie wszystko na internecie znajdziesz :!: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 dobra dobra nie myslcie ze dalem za wygraną... W takim razie jesli konieczne jest wprowadzanie takich przerobek dlaczego nie są one montowane fabrycznie :?: :!: Czy pochylona miska olejowa i smok z tylu nie jest wystarczającym zabezpieczeniem silnika :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 W takim razie jesli konieczne jest wprowadzanie takich przerobek dlaczego nie są one montowane fabrycznie Czy pochylona miska olejowa i smok z tylu nie jest wystarczającym zabezpieczeniem silnika Nie sa montowane fabrycznie bo nie przewiduja takiego sposobu eksploatacji silnika.Seryjny uklad smarowania zabezpiecza do pewnego momentu po ktorym smok przestaje zasysac olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Seryjny uklad smarowania zabezpiecza do pewnego momentu po ktorym smok przestaje zasysac olej. Co to jest pewny moment :?: :!: Skad mam wiedziec kiedy smok przestaje zasysac olej:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Co to jest pewny moment Skad mam wiedziec kiedy smok przestaje zasysac olej:/ Tego sie nie dowiesz,czhyba ze Ci sie zapali kontrolka cisnienia oleju wtedy to bedziesz mial pewnosc,i pewnosc tego ze juz po silniku :buttrock: Nie martw sie az tak tym smarowaniem bo do zwyklej jazdy na kole seryjny uklad smarowania wystarczy(przynajmniej w nowszych sprzetach) tylko trzeba pilnowac zeby oleju bylo na max.A jak juz bedziesz takim stunterem ze bedziesz walil 12 o'clock to wtedy sobie przerobisz uklad smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 przerobisz albo zmienisz moto na innne, zawsze mnie zastanwiało skąd taka rotacja sprzętów, teraz mam odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.