m16 Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Witam Wie moze ktos jak to ustrojstwo wymienic ?Chodzi o slimak predkosciomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Umyj dokładnie okolice ślimaka i poszukaj śrubki blokującej ślimak. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Nie chodzi mi o wymiane linki - to juz zrobilem.Chodzi o wymiane CALEGO slimaka.PS: a tej srobki to ja pare dni szukalem jak chcialem linke wymienic ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Nie wiem, przypuszczam że konstrukcja jest taka sama jak w Jawie 353 (miałem CZ 350, ale nie pamiętam ;) ) Musisz zdjąć lewy dekiel silnika(od strony sprzęgła) później masz tylko 2 śrubki trzymające ten "ślimak". Możesz mieć jedynie problem z dostaniem się śrubokrętem do tych śrubek, może okazać sie koniecznością wymontowanie kosza sprzęgłowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 może okazać sie koniecznością wymontowanie kosza sprzęgłowego.A jak to zrobic ? :mrgreen: I jak potem to zlozyc coby dzialalo ;-) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 O ściąganiu kosza już było na 4um, ale niech to: (aha, może się okazać że pisze niepotrzebne rzeczy, bo w CZ możesz mieć to inaczej zkonstruowane :mrgreen: ) Sorki że tak opieram się na tej Jawie, ale CZ 350 miałem jedną a Jawy 3, więc o wiele lepiej utkwiły mi w pamięci. :lol: Ok więc tak, zdejmujesz z tarczy dociskowej 3 zabezpieczenia, są mniej więcej w takim kształcie [=] :mrgreen: robisz to naciskając np. kluczem na podkładkę, dociskając tym samym sprężyne (troszke kłopotliwe). Po wyjęciu zabezpieczeń idzie już z górki, demotujesz tarcze sprzęgłowe i ściągasz zębatke z wału korbowego (za pomocą ściągacza), odkręcasz nakrętke mocującą zabierak. Wyjmujesz zabierak wraz z koszem. Montaż wiadomo w odwrotnej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.