Skocz do zawartości

Slimak w cz350


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, przypuszczam że konstrukcja jest taka sama jak w Jawie 353 (miałem CZ 350, ale nie pamiętam ;) ) Musisz zdjąć lewy dekiel silnika(od strony sprzęgła) później masz tylko 2 śrubki trzymające ten "ślimak". Możesz mieć jedynie problem z dostaniem się śrubokrętem do tych śrubek, może okazać sie koniecznością wymontowanie kosza sprzęgłowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ściąganiu kosza już było na 4um, ale niech to: (aha, może się okazać że pisze niepotrzebne rzeczy, bo w CZ możesz mieć to inaczej zkonstruowane :mrgreen: )

Sorki że tak opieram się na tej Jawie, ale CZ 350 miałem jedną a Jawy 3, więc o wiele lepiej utkwiły mi w pamięci. :lol: Ok więc tak, zdejmujesz z tarczy dociskowej 3 zabezpieczenia, są mniej więcej w takim kształcie [=] :mrgreen: robisz to naciskając np. kluczem na podkładkę, dociskając tym samym sprężyne (troszke kłopotliwe). Po wyjęciu zabezpieczeń idzie już z górki, demotujesz tarcze sprzęgłowe i ściągasz zębatke z wału korbowego (za pomocą ściągacza), odkręcasz nakrętke mocującą zabierak. Wyjmujesz zabierak wraz z koszem. Montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...