Jachu Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Problem wygląda tak: wbijam jedynke, zaczyna ciągnąć ale po chwili przestaje, (niewybija mi w tym czasie spowrotem na luz) a za chwile znów pociągnie i tak co chwile szarpie. Niezauwarzyłem żadnych zależności w tym, czasem nawet rozbujam ją do wyższych obrotów i dopiero wtedy wybija. Jednak jeśli jadę na drugim biegu i zmniejsze na pierwszy to zaczyna hamować silnikiem i nic dziwnego się niedzieje. Silnik składałem od podstaw i wszystko jest idealne praktycznie zero zużycia. Oczekuję jakichś konkretnych porad, bo z tymi silnikami (250) niemiałem zbyt wiele wspólnego, może komuś z was się to przytrafiło? Niechce rozpoławić silnika ale niewiem czy to się bez tego uda naprawić. Pomożecie?[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 czy aby napewno wszystko ma zero zuzycia :?: :?: :?: :?: :?: Jeśli sytuacja dzieje się tylko z 1 biegiem to znaczy że może rozdupcyło się trybo( jeśli na oko wydawało ci się że jest dobre to może jego osadzenie na wałku jest uszkodzone i ma luzy). Pozatym jeśli nie masz doświadczenia z tymi silnikami :?: :!: :?: :!: :roll: Czy wszystko złozyłeś w należytym porządku :?: :?: :?: Ale i tak moim zdaniem to cuśśśśś tkwi w trybach albo wodzikach (tryby w MZ są bardzo trwałe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: POWAGA a wodziki pożal się boże :P :P :P ) pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysza Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Proponuje sprawdzić, czy to kółeczko pod lewym deklemjest na swoim miejscu i czy sprężynka jest cała... Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 31 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 e niemiałem kontakyu z tymi silnikami nieznaczy że sie nieznam. mechanika jest prosta, przynajmniej w przypadku dwusówów, jeśli się zna zasade działania to niema problemu ze sprzętem. A części są w idealnym stanie. odnośnie tego kułeczka pod deklem gdy montowałem sprężyne to soś mi właśnie na pierwszym niedoskakiwało do końca ale pomyślałem że to dlatego bo niebyło nic w oleju i wogule opornie chodziło. Sprawdze je. ale myśle że nie w nim tkwi wina bo przecież jak wbijam pierwszy bieg to nawet gdy przytrzymam tą stopke dłużej ( znaczy wbijam bieg i niecofam nogi) to dzieje się tosamo czyli coś się nechce zegrać. a denerwuje mnie to strasznie bo się jeżdzić nieda. chyba mi raczej niezbyt pomożecie myśle że musze rozebrać to guwno. A jak są wodziki podzielone, jest jakiś który właśnie steruje pierwszym biegiem? co prawda ogłądałem je i niebyły zużyte ani krzywe. niby wszystko idealnie a coś niegra. a tak apropo to jak wygląda ruszanie z drugiego biegu przy silniku w dobrym stanie? bo jak niepomoge sprzęgłem to bardzo długo się rozpędza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Pierwszy wodzik kieruje właśnie zmianą między biegiem 1 - luzem - 2. Jeśli chodzi o ich zużycie to najważniejsza jest grubośc w miejscu gdzie wchodza między tryby. Nie mówie że się nieznasz tyle że TEN TYP TAK MA (mówie o Eciach). Nieraz minimalna pierdoła może spsuć tyle czasu :P :P Życze powodzenia :mrgreen: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Typowy problem z klami trybow skrzyni biegow. Masz na razie 1 objawy. Kolejne to: wypadanie biegu w czasie jazdy po dziurach, po odpuszczeniu/dodaniu gazu, a nastepne to brak biegu.Jezeli wszystko nie wykazuje zuzycia, w co powotpiewam (tryb 1 - kly dobre? wodzik 010 - nie przypalony? tryb przesuwany 1i3 - kly dobre?), to masz zle ustawiona skrzynie. Pod dekielkiem od zebatki, masz dane za duzo podkladek dystansowych - wyciagnij jedna i z nich, podgrzej karter i wysun lozysko o grubosc podkladki, ktora wyjales. Spowoduje to lepsze wlaczanie 1 biegu (kly nachodza na siebie blizej i latwiej sie zaciagna), ale kosztem biegu 3. Jezeli z 3 nie masz klopotow, to smialo mozesz tak postapic. Jezeli to nie pomoze - trzeba rozpolowic silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 mialem w wsce tak ze jak na 1 dalo sie w pi... to wlasnie szarpalo i byl tryb 1 biegu zje*any tzn 1 zabek, i z 3 biegiem bylo podonie i okazalo sie ze w trybie 3 biegu sa takie z tylu zabki i one byly zjechane , ale niewiem jak jest w mz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 31 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Sprubuje wycągnąć tą podkładke, w końcu jakiś pomysł który mi się wydaje dobry :P . Przynajmniej nabieram ochoty do roboty bo już mnie ten problem zaczoł bardzo denerwować (muwiąc mniej wylgarnie) sprawdze to i jeszcze sie odezwe dzięki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 w etz skrzynia jast slaba biegi czesto gesto sie sypia powod zebatki a czasem i wodziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2004 w etz skrzynia jast slaba biegi czesto gesto sie sypia powod zebatki a czasem i wodzikiqrde, no ja bym sie klocil... tyle co ja nastukalem na MZ (w sumie ponad 20tys, a jak kupilem to juz miala 20tys, obecny wlasciciel juz 5tys tez nabil) nigdy nie mialem klopotu z biegami. ale za podstawe uwazam: technike jazdy i dobry olej w skrzyni, stan lozysk silnika. na warsztacie jak naprawiam sprzety, to 1/10 mooooze ma jakis klopot z biegami. najczesciej jest to jednak 3 bieg, rzadziej 1, a najrzadziej 2. z 4 i 5 nie spotkalem sie nigdy, zeby ktos mial problemy.z doswiadczen klientow, ktorym cos tam robilem, tez nie slyszalem, zeby padaly skrzynie. zreszta zaraz by z tym przyjechali do mnie, takze bym wiedzial :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.