Skocz do zawartości

UWAGA! =: Gilera DNA 125 contra Aprilia RS 125 :=


Rekomendowane odpowiedzi

ja przedstawilem tylko moj punkt widzenia a Ty wyjezdzasz z pytaniem  

Cytat:  

może ty wykręcały lepsze czasy niz "typowy" gsx?  

 

ktore jest na poziomie podstawowki

 

a to był mój punkt widzenia i żartobliwy sposób na pokazanie, który typ moto jest zwrotniejszy :P

 

ktore jest na poziomie podstawowki

no nie rób ze mnie prymusa, to bardziej pod zerówke podchodzi, ale dzięki za słowa uznania :P

 

....DR 800 czy moze nad virago 750 ?

porównałes typowego czoperk z ciężkim turystycznym enduro to chyba nie było najtrafniejsze zestawienie bo między motocyklem enduo a enduro turystyczne chyba gołym okiem widać różnice (każdy wie o co chodzi) :P

 

w enduro czy ścigu siedzisz bardziej na środku moto, sciskasz zbiornik nogami i sterujesz prawie cała masą ciała a nie tylko łapkami (jak w czoperku), moto łatwiej i szybciej reaguje na "polecenia" kierowcy:)

słyszałes o tym :?:

 

OK, chyba chodzi o to że ja rozpisuje sie o sterownosci motoru przy większych prędkościach i szybkim manewrowaniu np. w korkach a Ty piszesz o jezdzie po parkingu, parkowaniu itd :P

 

 

moje subiektywne odczucia do tematu CBR 125:

120 km/h poleci

jesli to jest prędkosc maksymalna to ja mam łzy w oczach od śmiechu, przeciez NSR125 czyli jej poprzednik śmigał 170-180 km/h. nie chce mi sie w necie szukac czy to prawda z tymi 120 km/h ale biorąc pod uwage że konstruktorzy hondy wsadzili do CBR-ki 4 T to całkiem możliwe. a z drugiej strony ciekawe jak te sprzęty jezdzą w CBR125 CUP (czy jak to sie tam nazywa), pewnie sie trzeba sporo napocic żeby zrobic z niej porządną wyścigówke klasy 125 :P

 

...nie jest ciężka i masywna jak RS125....cbr brzydka też nie jest ..

RS-ka nie jest ciężka a chociąz porządnie wygląda( dla niektórych na 600, ale napewno na 250) a wg. mnie CBR 125 wygląda jakby z niej spuscili powietzre, jest chudziutka, anorektyczna jakby a kierownica i lusterka bardziej nadawałyby sie do enduro niż sportowego sprzęta klasy 125, na którego próbuje pozowac CBR 125z silnikiem 4t i kierą od enduro :P moje wrażenie po oblukaniu zdjęcia przedniej częsci tego motoru były takie że to v storm albo varadero ( czyli turystyczne enduro) a nie sport

 

a moje zdanie jest takie, że że honda zburaczyła nazwe swojej porządnej firmy i zburaczyła wszystkie dotychczasowe modele CBR nazywając tak ten "cudowny", "rewolucyjny" model z "nowatorskimi" rozwiązaniami dla klasy 125. już lepiej by było, gdyby zostala nazwa nsr ale dla nazwy NSR(udane moto) to też by bylo zburaczenie. :P

aprilla zmieniła nazwe z af1 na rs i wcale nie zmieniła sie na gorsze, hondzie udawało sie ulepszac nsr przez kilka wcielen , ale teraz chłopakom cos nie wyszło :P i jedyne co może budzic respekt to nazwa :P

 

JAPOŃCZYKOM GRATULUJEMY YAMAHY

JAPOŃCZYKOM WSPÓŁCZUJEMY CBR125

 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH A SZCZEGÓLNIE POSIADACZY CBR125 I MASZYN KTÓRE MAJA TRUDNOSCI ZE ZWROTNOŚCIĄ :P

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, chyba chodzi o to że ja rozpisuje sie o sterownosci motoru przy większych prędkościach i szybkim manewrowaniu np. w korkach a Ty piszesz o jezdzie po parkingu, parkowaniu itd
no tak, pewnie o to chodzi - choc dla poczatkujacego motocyklisty /ktory pyta nas o wybor motocykla/ chyba wlasnie wazna jest zwrotnosc w miescie, w korkach (wlasnie w korkach, gdzie czasem jestesmy zmuszani do hamowania /stawania/ i przyspiesznia na przemian) czy chocby poradzenie sobie z moto na parkingu. jezeli Lisena wybiera 125tke to o wielkich predkosciach nie ma tez co mowic, a szczegolnie takich osiaganych na torach przy ktorych owa latwosc manewrowania wyzej przez Ciebie wposmniana z pewnoscia sie przydaje.

 

btw, co do tych osiagow to nie przesadzajmy - na pierwsze moto 4T z przelotowa 90 km/h w zupelnosci wystarczy!

 

porównałes typowego czoperk z ciężkim turystycznym enduro to chyba nie było najtrafniejsze zestawienie bo między motocyklem enduo a enduro turystyczne chyba gołym okiem widać różnice (każdy wie o co chodzi)
ok, wiec wezmy pod uwage powiedzmy virowke 535 i jakies typowe enduro - nie znam sie na nich zbytnio ale powiedzmy ze yamahe wr 450 (chyba nie pomylilem?). jak myslisz czym latwiej jest jezdzic poczatkujacemu ? mi sie wydaje ze virowka, szczegolnie biorac pod uwage motocyklistow malo doswiadczonych lub tych drobniejszych (tu klania sie owa wysokosc polozenia siodla i nisko polozony srodek ciezkosci).

 

btw dobrze ze wymiane pogladow potraktowales z humorem, a nie tak jak nie ktorzy w takim wypadku oszczyli by juz kosy, siepry i kto wie co jeszcze :P

 

Pozdrawiam

Maciek 'vasiliy'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do hayabusy19:

Cbr125,4t leci 120.

Nieporównuj prędkości nsr-ki 2t z prędkoscią cbr125 4T, bo normalne ze w tej pojemności lepszymi osiągami może pochwalić sie 2t.. .

 

Rs-ka nie jest ciężka? może dla ciebie ale jak usiądzie na niej niewiasta ważąca koło 50kg i z niewielką siłą to nie wiem czy da spokojnie rade.

Może cbr wygląda "chudo" ale za to fajnie sie tym smiga po miescie, i ja osobiscie tez wybrałbym NSR, ale dla dziewczyny poleciłbym cbr, i to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rozpisuje sie o sterownosci motoru przy większych prędkościach i szybkim manewrowaniu np. w korkach  

 

jezeli Lisena wybiera 125tke to o wielkich predkosciach nie ma tez co mowic, a szczegolnie takich osiaganych na torach

 

chodziło mi o prędkości większe niż parkingowe czyli powyżej 30km/h a nie o naddzwiękowe:) no a jeśli chodzi o manewrowanie w korkach to zależy jak kto sie w nich porusza, bo można posłusznie jechac równo z katamaranamib, można z nogami na ziemi powolutku wpychac sie na początek kolejki a można to zrobic troche bardziej hardcorowo .do czego czoperek sie chyba nawet nie nadaje, a jeśli jest naprawde wąsko między samochodami to prędzej czy pózniej może utknąć bo jest za szeroki, ograniczają go np gmole albo szeroko rozstawione podnózki nie mówiąc o tym że czasami poprostu czoperem nie wypada w korku za szelką cene brnąć do przodu bo nie do tego stworzono tą kategorie moto. no a jesli już zabraknie miejsca między autami to endurakiem zawsze można wbić sie przez krawęznik na chodnik albo trawnik i kontynuowac jazde( polecam dla niecierpliwych) 8)

 

jak myslisz czym latwiej jest jezdzic poczatkujacemu ? mi sie wydaje ze virowka, szczegolnie biorac pod uwage motocyklistow malo doswiadczonych lub tych drobniejszych

ok, początkujący może nie bedzie jezdził po chodnikach, trawnikach ..... i nie bedzie urywał katamaranom lusterek zapiepszając w korku między nimi 60km/h, i nie wiadomo co jeszcze wyczyniał na moto, chyba że ma taki temperament, wyrobi sobie taki styl jazdy. wtedy już nic nie poradzisz a jeśli komuś podoba sie np. scigacz a czoperów nie cierpi to nie wsadzisz go na Virówke tylko dlatego że sie niby lepiej prowadzi :P każdemu podoba sie co innego i właśnie pod tym względem wybiera sie moto. i nawet jak koleś zakochany jest w goldwingu to pewnie bedzie wolał sie troche pomęczyc z jego masą w miescie niż siadac na skuterka :P wystarczy tylko dopasowac moto do wzrostu no i siły mięśni , tak żeby siegac stopami do ziemi i nie miec problemu ze stawianiem moto na stopke, i wybrac ten typ, który nas najbardziej kręci. każdy typ moto ma swoje wady i zalety.dopiero póżniej wyjdzie, czy włascicielowi sie podoba , czy nie. a jak nie to można zawsze spróbowac czegos innego.

:idea: ŻEBY ŻYCIE MIAŁO SMACZEK, RAZ CZOPEREK , RAZ ŚCIGACZEK :idea:

 

dobrze ze wymiane pogladow potraktowales z humorem, a nie tak jak nie ktorzy w takim wypadku oszczyli by juz kosy, siepry i kto wie co jeszcze  

sory, w dresach nie chodze więc dymów na 4um robic nie bede :P

 

Cbr125,4t leci 120.

no to płacze ze śmiechu ( przeciez ta CBR to miała byc mała wyścigówka) : :P

 

Nieporównuj prędkości nsr-ki 2t z prędkoscią cbr125 4T, bo normalne ze w tej pojemności lepszymi osiągami może pochwalić sie 2t.. .

to po co wsadzili tam 4T, to miał być ścigacz, ale pewnie chcieli zbudowac model zużywający troche mniej paliwa. :P o ile mi wiadomo to w tym typie moto chodzi bardziej o osiągi i prędkości a zużycie paliwa jest dużo mniej ważne. Jeśli chodziło o koszty paliwa to mogli wsadzić tam silnik elektryczny.

 

Rs-ka nie jest ciężka? może dla ciebie

ok, więc jak chcesz kogokolwiek przekonac to poszukaj ile waży RS i CBR. tylko niech obie masy bedą albo na sucho, albo obie z płynami żeby nie było przekłamań.

RS-ka waży pewnie nie więcej niż 120 kg a to chyba nie jest zbyt wiele nawet na dziewczyne ważącą 50kg. sory, ale jak dla kogoś 125-ka jest za ciężka to niech kupi motorynke, która waży poniżej 50kg z pełnym zbiornikiem i kratą browców na bagażniku :idea: . a jak ona jest za ciężka to niech wozi mniej piwa, niech nie tankuje do pełna i niech zdemontuje jedno lusterko( 300gram mniej) bo w polsce wystarczy miec jedno, żeby było zgodnie z przepisami :idea: jak dalej bedzie za cięzka to można odkręcic przednie kolo i jezdzic na tylnym ale nie wiem czy początkująca laska da rade :mrgreen: można też zeskrobac lakier i zdemontowac siedzenie :idea: albo przyswajac do organizmu więcej witamin i wtedy może sie okazac, że tjunink motorynki był niepotrzebny :P bo witaminki dały troche siły. albo dodatkowo przed każdą jazdą wypic redbula

 

a wracając do typu kierownicy oraz lusterek w CBR 125 to moim zdaniem lepszym posunięciem HONDY byłoby dodanie do CBR125 trzech kufrów bagażowych i zmienienie nazwy na MINI GOLDWING 125 (goldwing to taki turystyk z silnikiem 1,8). porażka, może co niektóre CBR w małym stopniu mają charakter turystyczny , ale ta kierownica to nieporozumienie. :P

 

aha, w necie znalazłem strone o cbr 125 i jesli dobrze wyczytałem ( w obcym języku) to szerokośc tylnej oponki to 100 a przedniej 80 (własnie to chcialem sprawdzic, bo coś chudo wyglądały). oj to ja w rowerze mam szersze no ale pewnie honda nie chciała jeszcze bardziej zaniżac i tak już mizernych osiągów stosując za szerokie opony. no tak, a kierownica wysoka jak w turystyku założona w ścigaczu wskazuje na to spokojny typ eksploatacji moto w przyszłości czyli ten motor nie bedzie składany w szybkie zakręty, kierowca nie bedzie wtedy trzec kolanem o asfalt więc nie potrzebne będą szerokie opony, wystarczą takie z kolarzówki :P :P . co innego w prawdziwych ścigaczach, gdzie szerokość tylnej opony dochodzi do 190mm

 

[shadow=red:2e565b985e]WSZYSTKIM "DOROSŁYM" CBR-kom WSPÓŁCZUJEMY NAJMNIEJSZEGO BRACISZKA (125-ki) [/shadow:2e565b985e]

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do hayabusa19: hehe ale zes sie uparl przeciwko cbrce no i przecwiko chopperkom tez troszke... jeszcze kilka rzeczy pozwolcie ze skomentuje:

 

wystarczy tylko dopasowac moto do wzrostu no i siły mięśni , tak żeby siegac stopami do ziemi i nie miec problemu ze stawianiem moto na stopke, i wybrac ten typ, który nas najbardziej kręci.
no wiec wlasnie o tym caly czas mowiy - o tym dopasowaniu ! na poczatek wybrac cos mniejszego, cos co sie latwo prowadzi i co nie sprawia problemu w zwiazku ze swoja masa i wyzej wspomnianej wysokosci siodla oraz polozenia srodka ciezkosci (p.s. predkoscia zreszta tez!!)

 

dopiero póżniej wyjdzie, czy włascicielowi sie podoba , czy nie. a jak nie to można zawsze spróbowac czegos innego.
no dokladnie, ot jest wniosek z calej dyskusji :idea:

 

a co do CBR 125 - moim zdaniem jest to motocykl dedykowany mlodym ludziom o malej wiedzy o jezdzie, chcacy miec "sportowy" motocykl na ktorym nie beda mogli zbytnio przegiac z predkoscia (i beda mogli sie uczyc podstaw) - btw - ale czy tacy ludzie sa (w dodatku wsrod narwanych nastolatkow) - napewno niewielu... wiec predzej bylbm sklonny do stwierdzenia ze na kupno takiego motocykla mogli by sie zdecydowac rodzice, ktorzy nie chca puszczac dziecka odrazu na 30 konnego sporta..

co do wygladu to mi sie osobiscie nie podoba (chudziutki, cieniutkie gumy, za wysoka kierownica). napewno troszke nadrabia sobie dzwiekiem (w porownanu do 2T)

 

Pozdrawiam

Maciek 'vasiliy'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDR-ka jak Varadero? :P :lol: :lol: :lol: varadero to 2 cylindrowiec a tdr-ka to piórko!jezdzilem kiedys na TDR-ce koleszki...zwrotna,wysoka ale jak sie usiadzie to przysiada!fajna do miastka i na lekki teren...a CBR 125 4T to jak dla mnie-PORAŻKA i juz! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory, wiem ze to nie mój dział ale nie mam zakazu wypowiadania sie w nim :]

kup rs 125 bo gilera to skuter i tyle. nawet nie ma co dyskutowac czy to skuter czy nie bo jest to skuter i juz :P

szkoda ze wybralas szose no ale trudno, pewnie jak dorośniesz to przerzucisz sie na taplanie w błocie, łajnie itp jak już wielu forumowiczów :P

jak uważasz ze kobiety na moto traca kobiecość... to zobacz na przykład tą http://www.kolonianet.pl/miczel/panienki/8.jpg

ważne jest po prostu żebyś byla ubrana w kobiece ciuchy motocyklowe a nie w wojskowe spodnie i glany :P

wiele firm ma w swojej ofercie kolekcje damskie i niktóre są całkiem fajne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDR-ka jak Varadero? :P  :lol:  :lol:  :lol: varadero to 2 cylindrowiec a tdr-ka to piórko!jezdzilem kiedys na TDR-ce koleszki...zwrotna,wysoka ale jak sie usiadzie to przysiada!fajna do miastka i na lekki teren...a CBR 125 4T to jak dla mnie-PORAŻKA i juz! :P

 

Ja wywnioskowałem to ze zdjęć, że tdr jest wielkości varadero, a że jest dużo cięższa to nie wiedziałem,wiec nie loluj tak 8O .

 

Ja jak już pisałem też osobiscie nie kupiłbym cbr, ale dla kobiety lub jak ktoś pisał nie wprawionego motofana, który chce poszaleć ale nie za bardzo, to cbr jest świetna.

 

Chyba mam za słabe nerwy na to forum :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do hayabusa19: hehe ale zes sie uparl przeciwko cbrce no i przecwiko chopperkom tez troszke...

przeciw cbr napewno, przeciw czoperkom nie, ale to nie moje klimaty i nie moto na mój styl jazdy, ja tylko uważam że czopery RÓWNIEŻ nie są idealnym środkiem transportu w miescie i są w tym troszke gorsze niż scigacze czy enduro ale podobno ideałów nie ma :P każdy ma prawo sie nie zgodzic

 

!

na poczatek wybrac cos mniejszego, cos co sie latwo prowadzi i co nie sprawia problemu w zwiazku ze swoja masa

tak, na pierwsze moto najlepiej wybrac cos lekkiego czyli kazda 125 sie kwalifikuje :P bo początki są trudne, gleby parkingowe to nie rzadkośc nawet wśród motocyklistów którzy jezdzą juz kilka lat, ale na początku im moto cięższe tym tych bezsensownych parkingówek może być wiecej:) a co do mocy i pojemnosci : jeżeli przyszły kierowca bedzie jezdził szybko i jeżeli bedzie używal przy tym malo rozsądku to powinien kupic maszyne o małej pojemnosci. przynajmniej ja tak myśle, a takim osobom jest cięzko dobrac sprzęt no bo 125ka na prostej może okazac sie dla początkującego za wolna :P i na prostej za mało wyprzedzi sie samochodów ale po prostym odcinku najczesciej jest zakręt i napewno przed samym zakrętem okaże sie że początkujący nie potrafi porządnie użyc hamulców i porządnie wejsc w ten zakręt i skończy sie taka jazda wycieczką w plener.znam to z autopsji, sam prawie wpadłem do parku w 1 dzien jazdy aprilą(miała 10 km, ciekawe co by było gdzyby miała 30 albo wiecej),niby hamowałem ale pokonanie tego zakrętu z prędkoscia 50 było wtedy prawie niemożliwoscia i troche wtedy przetarłem ranty opon o krawężnik( nie wiem czemu nie było wtedy gleby) a teraz jezdze przez niego spokojnie z prędkoscia 80 km/h w ogóle sie nim nie przejmujac. ja (nie licząc rometa) zaczynałem na aprilli 50 a teraz dt 125 i jestem prawie pewien, że gdybym zacząl na 600 czy 1000 to bym siedział teraz na www.forum.wszystkich.świętych.motocyklistów.com.niebo bo bym za szybko jezdził i nie radziłbym sobie z masą motoru :twisted: chyba żebym na samym początku naprawde ostro przestraszył sie ogromnej mocy 600 albo na samym początku przeżył ostrego dzwona. hehe gleba przy 60km/h na aprilli oduczyła mnie kozaczenia na mokrym asfalcie (szkoda że tylko na mokrym) :P jeśli powyższy text, którego dedykuje początkującym a już szczególnie tym z zacięciem sportowców, uratuje któremus z nich chociażby kierunkowskaz czy lusterko ,to będe z siebie dumny. 8) bo kążdy taki typek myśli że po przejechaniu 1000 km perfekcyjnie panuje nad maszyną i wtedy zaczyna sie robic naprawde niebezpiecznie. prawda jest taka że nic nie umie.człowiek uczy sie na własnych błedach, tylko szkoda że czasami na nauke jest za póżno. wezcie to sobie głeboko do serducha

ps. coment do powyższego textu: ja sie chyba starzeje , skoro prawie takie morały :P

PODPISANO: hayabusa19 własciciel bezwypadkowej yamaszki 8)

 

szkoda ze wybralas szose no ale trudno, pewnie jak dorośniesz to przerzucisz sie na taplanie w błocie, łajnie itp jak już wielu forumowiczów

tak jest, ja kiedyś byłem fanem szosowych sprzętów, ale dłuższa przejażdzka z kumplem na dt80 pokazała że teren też jest spoko. a więc teraz jestem BI motocyklistom :P i lubie trójkąciki : ja baraszkujący w terenie i na ulicy :P (prosze nie komentowac) :P

 

wiele firm ma w swojej ofercie kolekcje damskie i niktóre są całkiem fajne  

ta, szkoda tylko że nie produkują motocyklowych stringów z ochraniaczami :P

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie :) Po długich przemyśleniach i rozważeniu wszystkich "za" i "przeciw" doszłam do wniosku, że najbardziej chyba będzie mnie interesowało jakieś lekkie enduro :) Odpadają chopperki, tymczasowo też ścigi. Myślę nad Hondą Teanscity 125, Hondą XL 125V Varadero lub czyms pokroju Africa albo Transalp. W necie znalazłam takie ogłoszenia (wypowiedzcie się, co o nich myślicie):

 

-----------

HONDA NX125 TRANSCITY, rok prod. 1998, przebieg 11 tys., 4-suw, lekkie, zwinne i ekonomiczne enduro, stan bardzo dobry, cena 5500 zł. tel. 0-502 680084 Mirek

-----------

http://www.motoindex.pl/gielda/gielda_sprz....php3?num=31829 - Gilera RRT 125

http://a.gery.pl/show_item.php?item=33598838 - Honda XL 125V Varadero

http://a.gery.pl/show_item.php?item=34258219 - CAGIVA TAMANACO 125

http://a.gery.pl/show_item.php?item=34403218 - SUZUKI DR 125

-----------

 

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Marta (Lisena)

 

PS: hajabusa 19: dobrze, że masz poczucie humoru :) Dzięki temu jest taka a nie inna atmosfera.

adam87: widzisz, jednak dojrzałam szybciej niż by się zdawało :) jednak błotko jest mi bardziej bliskie niż asfalt :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooooo ale jazda! zajebiscie ze kupujesz enduro!! mam nadzieje ze razem poprzewracamy sie troche w lesie :mrgreen:

co do tych wymienionych sprżetów to od razu odrazadzam ci gilere xxxxx i cagive cośtam cośtam bo pierwszy raz o tym słysze i pewnie w serwisach też jeszcze o tym nie słyszeli.

widze ze ceny są od 3000 do 12000 wiec mam pytanie czy jest jakas górna granica cenowa bo jak nie to od razu poszukamu zupełnie czego innego :buttrock:

varadero to akurat do terenu sie za bardzo nie nadaje tylko do turystyki.

wiec zostalo suzuki dr 125 ale jeśli masz wiecej kasy niz te 3000 to warto kupic cos lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie sa to moje ulubione sprzety ale 125 enduro bedzie dobrym wyborem.

 

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=33836826

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=34313693

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=34288074

 

 

Wszystko zalezy od twoich mozliwosci finansowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR 125 nie bierz bo to porażka(4T w 125    ) no i RS 125 ale ona jest jedną z drozszych niestety...Ja na Rs 50 wiec ze 125 szans niemam...

 

Nie masz szans nawet z cbr 125 chociaz to 4t... Pozatym mam 125 4t (rt 125) i nie musze sie bawić w jakieś oleje i sluchać pierdzacego wydechu... Fakt ze 2t maja wieksza moc ale wybral bym 4t tak jak zrobilem :P

Scigalem się kiedyś z nsr 125 (tylko że on i jak miałem pasażera :buttrock: ) tak w okolicach 80 - 100 już odjeżdał :P ale ma 2x wieksza moc :P

 

pojemność to nie wszystko, jest chyba jeszcze limit mocy do kategorii A1, stąd moje pytanie

 

A1 = skonczone 16lat = DO 125cc i 11KW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...