lukaszkubie Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) Witam. Czy ktoś się orientuje jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku s&s 107" super sidewinder? Bo mi z pomiarów wychodzi mniej więcej 175 P.S.I i czy odłączyć dekompresator przy pomiarach? Dziękuję za odpowiedź ... Pozdrawiam Edytowane 9 Kwietnia przez lukaszkubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) 175PSI to dla harleyowych stockowych silników super wynik. Dla S&S-a zapewne jest to też super wynik. Czy na obu cylindrach jest podobne zmierzone ciśnienie? Jak działa tam dekompresator? Ale chyba myślę, że skoro otrzymałeś takie wyniki (i są rzeczywiste) to dekomresator sam się odłączył 😉 Edytowane 11 Kwietnia przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszkubie Opublikowano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Własnie nie wiem jak działa ten dekompresator... Jeszcze go spróbuję odłączyć ale myślę że wtedy za jednym razem po prostu dmuchanie takie ciśnienie ... Tak na obu mniej więcej podobnie max 5-10% różnicy, ale myślę że to też wynika z błędu pomiaru.... Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) nie jestem ekspertem w temacie i nie bierz mojego zdania jako wykładnie. w temacie evo na forum pisał m.in. FIS i było zdaje się, że limitem dla evo jest ok. 90PSI ale to chyba już kwalifikuje silnik do naprawy na amerykańskich forach w tematach o silnikach S&S często padają informacje o wartościach zmierzonych na poziomie 180-190PSI co jest zbliżone do wartości otrzymanych przez Ciebie. Edytowane 11 Kwietnia przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszkubie Opublikowano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia No ja też tak właśnie wyczytałem... Jedni piszą 175 inni 180 ale coś koło tego .. w końcu to stary motor.... Więc cudów nie ma) ale o jedną rzecz jestem spokojniejszy.... Jeszcze gaźnik muszę ogarnąć bo coś nie ma przejścia idealnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) różnica pomiędzy 175 a 180 jest żadna. praktycznie błąd pomiaru. różne warunki pomiarów, różne urządzenia pomiarowe, ewentualne błędy przy przeprowadzaniu pomiaru ... ale może ktoś bardziej w temacie ( @FIS?) się odezwie i ewentualnie sprostuje Edytowane 11 Kwietnia przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.