Black_Rider Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Cześć, Mam możliwość kupna powyższego motocykla z 1972r w oryginalnym stanie. Niestety nie ma zbyt wielu dostępnych informacji na jego temat. Wiecie moze co to za sprzęt i czy warto się w to pchać? Na eBay niemieckim są po ok 3000€ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Fajne małe jeździdło, jeśli na handel, to nie wiem, czy warto, a jesli dla siebie, to wydatków będzie co niemiara, łącznie z modyfikacją na zapłon elektroniczny ( są gotowe zestawy), ja to próbowałbym przerobic na pełen elektronik, razem z ładowaniem (oczywiście jeśli jest miejsce na czujnik )... Dane techniczne wg. Motorcycle Sport Quarterly z 1971 roku: Honda CB 100 K1 : pojemność- 98 ccm- 11,5 KM/11000 obr, V.max- 72 mph ( 115 km/h) , masa sucha - 86,4 kg, cena- 385 $ ... Są jeszcze wersje z tym samym silnikiem: Honda CL 100 - najładniejsza Honda SL 100 - najbardziej sportowo-terenowa Honda XL 100- z 1974- terenowa, wygląd bardzo podobny do SL 100 Częśći podstawowe: tłoki, pierścienie, jak widzę są i do "szlifu" też są... https://www.cmsnl.com/honda-cb100k3-general-export-type-1-kph_model50446/partslist/ Wow... to ma 5 biegów....OMG Z porad typowo exploatacyjnych: jak każda stara Honda nie lubi długich jazd na max-a, trzeba delikatnie ją traktować i rozgrzewać, skład mieszanki lepiej ustawić za bogato niż za ubogo, najwyżej nie będzie miała osiągów i nieco więcej paliła, trzeba zwracać uwagę na szczelność połaczeń gaźnik- glowica, gaźnik- filtr powietrza, oprócz siteczka w kraniku, proponuję dołożyć porządny filtr paliwa- aby nie papierowy, no i ten zapłon- dlatego wart przejść na elektroniczny... Serwisy- takie z internetów: luzy zaworowe: IN- 0,05, ex-0,05 ( proszę jednak to zweryfikować !!!! ) -kontrola luzów zaworowych 1000 mil- (1600 km) - wymiana oleju 1000 mil ( 1600 km) - kontrola zaplonu 1000 mil ( 1600 km) Proszę też jednak o weryfikację... Straszenie dużo tego jeździ w Azji płd-wsch, a do tej pory jej podróbkę produkują w Pakistanie nie pamiętam tylko nazwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_Rider Opublikowano 21 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Dzięki 🙂 Gość wola 1500 zł bez kwita. Wygląda całkiem nieźle, na chodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego No ale skąd się biorą motocykle bez dokumentów? Jeden z poprzednich właścicieli nie podpisał umowy, bo nie otrzymał kasy za motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego (edytowane) Ja to się nie dziwię, memu bratu, co prawda miał wyrejestrowana, ale myszy zjadły papiery od WSK 175 - a na 100% była zarejestrowana na niego jeszcze w latach 80 -tych..bo nia jeździlim i katowalim ile wleźie Edytowane 21 Lutego przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_Rider Opublikowano 21 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Moto z Niemiec, umowę spisze w razie co. 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Umowa, pismo, że motocykl nie jest zajumany + rzeczoznawca i na zabytek nie ma problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2 godziny temu, jannikiel napisał: Fajne małe jeździdło, jeśli na handel, to nie wiem, czy warto, a jesli dla siebie, to wydatków będzie co niemiara, łącznie z modyfikacją na zapłon elektroniczny ( są gotowe zestawy), ja to próbowałbym przerobic na pełen elektronik, razem z ładowaniem (oczywiście jeśli jest miejsce na czujnik )... Dane techniczne wg. Motorcycle Sport Quarterly z 1971 roku: Honda CB 100 K1 : pojemność- 98 ccm- 11,5 KM/11000 obr, V.max- 72 mph ( 115 km/h) , masa sucha - 86,4 kg, cena- 385 $ ... Są jeszcze wersje z tym samym silnikiem: Honda CL 100 - najładniejsza Honda SL 100 - najbardziej sportowo-terenowa Honda XL 100- z 1974- terenowa, wygląd bardzo podobny do SL 100 Częśći podstawowe: tłoki, pierścienie, jak widzę są i do "szlifu" też są... https://www.cmsnl.com/honda-cb100k3-general-export-type-1-kph_model50446/partslist/ Wow... to ma 5 biegów....OMG Z porad typowo exploatacyjnych: jak każda stara Honda nie lubi długich jazd na max-a, trzeba delikatnie ją traktować i rozgrzewać, skład mieszanki lepiej ustawić za bogato niż za ubogo, najwyżej nie będzie miała osiągów i nieco więcej paliła, trzeba zwracać uwagę na szczelność połaczeń gaźnik- glowica, gaźnik- filtr powietrza, oprócz siteczka w kraniku, proponuję dołożyć porządny filtr paliwa- aby nie papierowy, no i ten zapłon- dlatego wart przejść na elektroniczny... Serwisy- takie z internetów: luzy zaworowe: IN- 0,05, ex-0,05 ( proszę jednak to zweryfikować !!!! ) -kontrola luzów zaworowych 1000 mil- (1600 km) - wymiana oleju 1000 mil ( 1600 km) - kontrola zaplonu 1000 mil ( 1600 km) Proszę też jednak o weryfikację... Straszenie dużo tego jeździ w Azji płd-wsch, a do tej pory jej podróbkę produkują w Pakistanie nie pamiętam tylko nazwy... Zakręcać kranik !!, zakręcać kranik !! Jak zaworek w gazniku zacznie puszczać będziesz miał paliwo w filtrze powietrza i oleju. Wszystkie Cebule miały ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Lutego Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Zgadza się...a z tym Pakistanem, to robią podróbkę ale 70 ccm i z leżącym cylindrem, pod nazwą Metro... coś mi się pomerdało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.