Kroolik Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Czy ktos moglby sie pokusic o wyjasnienie zakresu przerobek w klasach Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski ? Bo wszystko co wiem na ten temat, to to ze stocki to seryjne. Ale pewnie tez jest jakis minimalny zakres przerobek. SuperbikeStocksportSupersportPZM SportPZM AmatorPuchary GS500 i CBR125 to wiem na czym polegaja. I jakie sa orientacyjne koszta sezonu ? Wogole, jezeli ktos jest zwiazany z tym sportem od zaplecza to prosze o jakiejs wrazenia od kuchni.Od razu moge powiedziec ze ja nie zamierzam startowac :) Tylko chcialem porownac jak sie to ma do sportów motorowych na czterech kolkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 W Superbikach o ile dobrze pamiętam seryjne muszą zostać rama i blok silnika reszte można zmieniać.W Stocksportach można zmienić wydech,mapy zapłonu i wtrysku oraz uszczelke pod głowicą no i trzeba dokonać paru przeróbek dostowujących do wyścigu(ze względu bezpieczeństwa).W Supersportach można wymienić wkłady amortyzatorów,chyba tylni amortyzator,wałki rozrządu,wydech...i jeszcze pare rzeczy ale już nie pamiętam.To by było tak w skrócie,no ale podstawa przy ściganiu się w każdej klasie to dobry amortyzator skrętu :!: Dokładnie o zakres przeróbek trzeba by się spytać w AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666 Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Sprawdz sobie zasady/regulamin na stronie: http://www.pzm.pl/sporty.asp?ID2=menu_mot_...regulaminy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 23 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Sprawdz sobie zasady/regulamin na stronie: Tak, tylko ze to sa regulaminy omawiajace raczej przepisy wedlug ktorych rozgrywane sa zawody. A nie regulaminy techniczne, cos takiego jak "Załącznik J" w sportach samochodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666 Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 13.2. Klasy3.2.1 Klasa Superbike – motocykle homologowane, czterosuwowe o pojemnocipowyej 600 do 1000 cc.Parametry techniczne zgodne z regulaminem FIM (patrz załcznik nr1).3.2.2. Klasa Stocksport – motocykle homologowane, czterosuwowe o pojemnocipowyej 600 do 1200 cc.Pozostałe parametry techniczne zgodne z regulaminem FIM ( patrz załcznik nr 3).3.2.3. Klasa Supersport 600 – motocykle homologowane, czterosuwowe opojemnoci powyej 400 do 750 cc.Pozostałe parametry techniczne zgodne z regulaminem FIM ( patrz załcznik nr 2). a to doczytales.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 25 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Doczytalem, ale co z tego skoro załączników nr.1,2,3 na stronie pezetmotu nie ma. A po angielsku to czytac tego nie bede bo nie mam ochoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 W klasie GS 500 Cup zabrania się używania amortyzatora skrętu i kilka innych bzdur. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 25 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 W klasie GS 500 Cup zabrania się używania amortyzatora skrętu i kilka innych bzdur. :buttrock: Czytajcie dokladnie o co sie pyta! W sumie to Domel narazie wysmarowal najkonkretniejsza odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.