Sygnet112 Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 (edytowane) Witam . Poddaje się i proszę was o pomoc . Zacznę może od początku , motocykl miał problem z paleniem na 3 cylindrze ale po myjące ultra dźwiękowej gaźników i zrobieniu regulacji zaworów w końcu zaskoczył i działał . Niestety problem przeszedł teraz na 2 cylinder gdzie łapiąc za kolektor wydechowy jest cały czas zimny gdzie od pozostałych cylindrów nie da się dotknąć . Świece nowe , gaźniki ustawione wszędzie tak samo na 8 mm pływaki . Gdzie szukać problemu ? Bo osobiście już się poddaje 😞 . Niby na pracującym silniku jak zdjeme fajkę od tego cylindra to zaczyna rzucać bardziej silnikiem czyli do jakiejś pracy tam dochodzi . Mała ilość paliwa ? Słaba iskra ? Edytowane 22 Lipca 2023 przez Sygnet112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Jak jest zimny to wcale nie pracuje, wypadaloby sprawdzic czy wynika to z braku sprezania, braku paliwa na tym cylindrze czy braku iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygnet112 Opublikowano 22 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Tylko on pracował ładnie przed myjką ultradźwiękowa. Po myjące zaczął ładnie działać 3 cylinder a 2 już kulał. Później zmieniłem filtr paliwa i już totalnie przestał działać . Tak jak pisałem po zdjęciu fajki zaczyna falować obrotami jeszcze gorzej . Zrobię jeszcze test . Zdejmę filtr powietrza i wleje trochę paliwa zobaczę czy zacznie nagrzewać się kolektor wydechowy od tego cylindra . A co do samego gaźnika to jest wyposażony już w zestaw do regeneracji gaźników ( wszystkie uszczelki , filterki , dysze zostały zmienione na nowe a sam pływak został ustawiony na książkowe 8mm wysokości . Zależy mi bardzo na czasie żeby to zrobić ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Zdjęcie fajki niczego nie dowodzi. Często jest tak że z jednej cewki zapłonowej wychodzą dwa przewody wysokiego napięcia, ktore są na końcach uzwojenia wtórnego cewki WN. Rozłączenie jednej fajki powoduje odcięcie iskry na dwóch cylindrach. Jeśli problem pojawił się po naprawie gaźników to pewnie w gaźniku jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygnet112 Opublikowano 24 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Dodatkowy objaw który dziś zauważyłem przy próbie odpalenia to kichanie i strzelanie z wydechu ewidentnie z 3 cylindra bo mgiełka również podczas kichania idzie od strony gaźnika tego jednego od strony gdzie idzie filtr powietrza . Niby sprawdziłem iskra jest na świecy nie jakoś turbo super ładna niebieska ale jest . Świece są nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Gaźniki do czyszczenia i regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygnet112 Opublikowano 24 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Znalazłem przyczynę, świeca jest czarna jak smoła , zmieniłem na starą świece i cylindr zaczął pracować . Niestety wszystkie świece w motocyklu są czarne . Teraz pytanie w jaki sposób mam teraz zmniejszyć ilość paliwa dodam że iglica jest na stałe . A regulacja śruba od mieszanki jak ktoś powiedział jest do wolnych obrotów a nie podczas jazdy . Czy zatem jedyną możliwością regulacji ilości paliwa jest ustawienie wysokości pływaka w gaźniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 A filtr powietrza świeży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 W dniu 22.07.2023 o 20:51, Sygnet112 napisał: A co do samego gaźnika to jest wyposażony już w zestaw do regeneracji gaźników ( wszystkie uszczelki , filterki , dysze zostały zmienione na nowe a sam pływak został ustawiony na książkowe 8mm wysokości . 5 godzin temu, Sygnet112 napisał: w jaki sposób mam teraz zmniejszyć ilość paliwa dodam że iglica jest na stałe . A regulacja śruba od mieszanki jak ktoś powiedział jest do wolnych obrotów a nie podczas jazdy . Czy zatem jedyną możliwością regulacji ilości paliwa jest ustawienie wysokości pływaka w gaźniku ? Myślę że wystarczy założyć stare dysze. Jak to iglica jest na stałe? Jest odlana razem z tłokiem? Zespawana? Co to za gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.