Skocz do zawartości

Sygnet112

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Cb-1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    WARSZAWA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sygnet112

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziwna sprawa bo sonda powinna być w katalizatorze a tam nawet miejsca na nią nie ma . Żadnego otworu itp . Zamiast tego znalazłem coś na zasadzie zaworu wydechowego . Jest jakiś mechanizm z dwoma linkami wchodzącymi w wydech od spodu . Co to jest ? I czy to możliwe że w roczniku 2007 nie było sondy
  2. Początek 2007 . Jeszcze nie rozbierałem motocykla nienwiem co dokładnie się w nim znajduje . Na razie wstępnie wolę się podpytać w którym miejscu można zacząć szukać przyczyny
  3. Witam . Chciał bym zasięgnąć wiedzy doświadczonych kolegów z dziedziny mechaniki . Mianowicie zakupiłem CBR 600rr pc40 podobno ma przebieg 21tys . Został wybebeszony seryjny wydech w tym motocyklu i zastanawiam się czy może mieć to związek z tym że motocykl przerywa w granicach 3-4tys obrotów później jak się rozkręci to jest już ok . Tak samo na wolnych obrotach strasznie faluje . Ktoś podpowiadał że może być spowodowane właśnie tym że seryjny wydech został totalnie wybebeszony ( końcowa puszka w sensie )
  4. Znalazłem przyczynę, świeca jest czarna jak smoła , zmieniłem na starą świece i cylindr zaczął pracować . Niestety wszystkie świece w motocyklu są czarne . Teraz pytanie w jaki sposób mam teraz zmniejszyć ilość paliwa dodam że iglica jest na stałe . A regulacja śruba od mieszanki jak ktoś powiedział jest do wolnych obrotów a nie podczas jazdy . Czy zatem jedyną możliwością regulacji ilości paliwa jest ustawienie wysokości pływaka w gaźniku ?
  5. Dodatkowy objaw który dziś zauważyłem przy próbie odpalenia to kichanie i strzelanie z wydechu ewidentnie z 3 cylindra bo mgiełka również podczas kichania idzie od strony gaźnika tego jednego od strony gdzie idzie filtr powietrza . Niby sprawdziłem iskra jest na świecy nie jakoś turbo super ładna niebieska ale jest . Świece są nowe
  6. Tylko on pracował ładnie przed myjką ultradźwiękowa. Po myjące zaczął ładnie działać 3 cylinder a 2 już kulał. Później zmieniłem filtr paliwa i już totalnie przestał działać . Tak jak pisałem po zdjęciu fajki zaczyna falować obrotami jeszcze gorzej . Zrobię jeszcze test . Zdejmę filtr powietrza i wleje trochę paliwa zobaczę czy zacznie nagrzewać się kolektor wydechowy od tego cylindra . A co do samego gaźnika to jest wyposażony już w zestaw do regeneracji gaźników ( wszystkie uszczelki , filterki , dysze zostały zmienione na nowe a sam pływak został ustawiony na książkowe 8mm wysokości . Zależy mi bardzo na czasie żeby to zrobić ;/
  7. Witam . Poddaje się i proszę was o pomoc . Zacznę może od początku , motocykl miał problem z paleniem na 3 cylindrze ale po myjące ultra dźwiękowej gaźników i zrobieniu regulacji zaworów w końcu zaskoczył i działał . Niestety problem przeszedł teraz na 2 cylinder gdzie łapiąc za kolektor wydechowy jest cały czas zimny gdzie od pozostałych cylindrów nie da się dotknąć . Świece nowe , gaźniki ustawione wszędzie tak samo na 8 mm pływaki . Gdzie szukać problemu ? Bo osobiście już się poddaje 😞 . Niby na pracującym silniku jak zdjeme fajkę od tego cylindra to zaczyna rzucać bardziej silnikiem czyli do jakiejś pracy tam dochodzi . Mała ilość paliwa ? Słaba iskra ?
  8. Chce się sam nauczyć , rozumiem że jest przyrząd który mierzy wysokość położenia górnej części pływaka od podstawy komory pływaka . Ale mierzyć te 8mm jak gaźnik jest do góry nogami czyli jak jest zamknięty czy pływakiem do dołu jak jest otwarty ?
  9. Witam . Nie chcę zakładać nowego tematu gdyż tu jest podobny . Zabrałem się za regulację gaźników w mojej cb1 . Ktoś tu pisał że producent według serwisowki zaleca ustawic pływaki na 8mm ale mierzone nagięcie blaszki od podstawy pływaka te 8mm ? Czy jak to mierzyć?
  10. Witam . Jestem właśnie w trakcie regulacji luzów zaworowych . Po wyjęciu walka wydechowego zęby mi się rozjechały . Widać na zdjęciach że były równo przez zdemontowaniem a po już się rozeszły . Jak to złożyć ?
  11. Tak, nawet monbrany w gaźniku na czas sprawdzania kompresji były podnoszone
  12. Kolega doradził mi żebyśmy sprawdzili ciśnienie cylindrów i tu jest spore zdziwienie ponieważ na wszystkich pokazało równo 6 barów z czego kojarzę ten silnik powinien mieć coś w okolicach 15-16 . Jest możliwość że pierścienie stanęły albo zawory są podparte ? ? Z drugiej strony motocykl normalnie jeździł ma moc tyle że dochodził jakiś hałas po rozgrzaniu w górnej części silnika i jak wspomniałem jedna rura od kolektora była zimniensza sporo od pozostałych . Aż tak dobrze nie znam się na mechanice ale wydaje mi się że przy takim ciśnieniu raczej motocykl nie powinien mieć mocy . Jeszcze dziś sprawdzę na drugim urządzeniu żeby mieć pewność . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i zainteresowanie się postem .
  13. Motocykl stał nieużywany od przeszło 6 lat . Zacząłem go reanimować , przygotowywać do sezonu . Niestety po odpaleniu ma problem z 3 cylindrem ewidentnie kolektor wydechowy jest chłodniejszy od pozostałych i jest jakiś dźwięk wydobywający się z.gory silnika . Z czego wiem jest tam rozrząd na kołach zębatych więc nie biorę go pod uwagę i postawiłem.na luzy zaworowe .
  14. Witam, zabieram się za sprawdzenie luzów zaworowych w hondzie Cb-1 , jest mi ktoś wstanie podać dokładne momenty dokręcania wałków wydechowych i ssących ? ew jakies porady na co zwracac uwage itp ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...