Zduunek Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 (edytowane) Cześć, posiadam B6 już drugi sezon. Przechodząc do problemu.. po rozgrzaniu motocykla na ssaniu ( +/- 5min ) wyjeżdżam nim na ulicę, przy rozpędzaniu do 4-5tyś obrotów tak jakby chodzi na 3 gary, już po przekroczeniu tych 5tyś obrotów jedzie już normalnie tak jak powinien. Jak już się rozpędzę i zredukuje bieg, spadnie on nizej jak 4tyś obrotów jest ten sam objaw... Wykręciłem świece co się okazało 1/2/4 świeca kawa z mlekiem, zaś 3 świeca czarna... Świece mają przelotu 3.500tyś nie wiem czy tym się sugerować. Cewkę niby z działającego bandita podmieniałem razem z przewodami i fajkami nadal to samo. Zawory regulowałem w połowie zeszłego sezonu i świece też, było wszystko okej 😉 Jedyne co teraz dołożyłem nowy wydech dominatora, tu akurat jest bez różnicy bo na tym seryjnym czy na tamtym ten sam objaw. Gaźniki czyściłem na początku kwietnia ( tego roku ) Przebicie na przewodach ? Fajce? Ale zmieniłem niby cały zestaw na podmiankę.. Ale! nie zmieniałem świec. W co mogę teraz iść? Świece spróbować zmienić czy szukać czegoś innego?? Edytowane 2 Maja 2023 przez Zduunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 W 4 cylindrowcu z takiego rocznika masz dwie cewki, jedna na 1/3 druga na 2/4 (na ogół). Więc jeżeli tylko jeden cylinder ma kłopoty to na pewno nie cewka. Jeżeli nie pali na niskich obrotach a pali na wysokich, to raczej nie kable, bo wtedy miałby problem w każdym zakresie. Ergo biorąc pod uwagę że to jest na gaźnikach to masz 3 gaźnik do inspekcji. Jak wiesz w gaźnikach (w zależności od modelu, nie powiem Ci z głowy jak jest akurat w Bandicie) masz dysze wolnych, niskich i wysokich obrotów. Tutaj aż sie prosi że coś masz skopane w niższym zakresie. A jeżeli świeca czarna, znaczy za bogata mieszanka. I teraz musisz sprawdzić dlaczego. Przyczyn może być parę - przycięte ssanie na tym gaźniku, albo za wysoki poziom paliwa w komorze przy wyższych obrotach, jak więcej paliwa idzie, to pewnie nie ma czasu się zebrać. Ot, taka teoria na szybko. Tak czy siak - 3 gaźnik do solidnej inspekcji. A co do zmiany świec, może też być tak że tą świecę zalałeś i już zdycha. Podmień pomiędzy cylindrami i zobaczysz. Jak problem przejdzie na inny cylinder to już wiesz - kup nowe świece. Kup irydowe i sobie podziękujesz 😉 A jak nie - to gaźnik. to takie moje propozycje. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zduunek Opublikowano 2 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 (edytowane) I już jestem mniej więcej na coś nakierowany 🙂 Wyjąłem przepustnicę z 3 gaźnika, one generalnie mają 5 otworów w sobie, u mnie one są zaślepione jakąś czarną substancją - pokroju guma, nie wiem... Zapomniałem dodać że bandit jest zblokowany na A2, może mieć to coś do rzeczy ? w sensie pozatykane otwory w przepustnicy ? A jeżeli świeca czarna, znaczy za bogata mieszanka. I teraz musisz sprawdzić dlaczego. Przyczyn może być parę - przycięte ssanie na tym gaźniku, albo za wysoki poziom paliwa w komorze przy wyższych obrotach, jak więcej paliwa idzie, to pewnie nie ma czasu się zebrać. Ot, taka teoria na szybko. Co do tego to całe jego bolączki zaczynają się w dolnych zakresach obrotów, w górnych leci bez zarzutu i też zapomniałem dodać czego wcześniej nie było, strzela w wydech ( poopsy ) lekko bo lekko ale cały czas Edytowane 2 Maja 2023 przez Zduunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Silniki są dławione albo na wałkach (stara szkoła, drożej ale lepiej) albo na gaźnikach właśnie - limitując przepływy. Natomiast co do przepustnic, otworków, to musisz szukać serwisówki, albo chociaż strony sklepu fabrycznego i spojrzeć na rysunki. A jeszcze lepiej to znaleźć forum bandita albo suzuki - brytole na ogół mają - i tam na pewno od razu Ci powiedzą. Ale szukaj serwisówki - do tak popularnego moto na pewno będzie w necie. No i z tego co piszesz to boli go bogata mieszanka bo strzelać nie powinien. Więc gaźniki do przeglądu i ustawienia. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zduunek Opublikowano 3 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Kontynuacja przygody hehe Wyciągnąłem gaźniki w celu zweryfikowania co mu jest nie tak. Noi coś mam! Właśnie na tym 3 gaźniku coś mi nie pasowało bo brakowało takiej jakby tulejki/prowadzenia iglicy? Ona do silnika nie mogła wyskoczyć bo ma rant w gaźniku i sama ona ( tulejka ) ma też rancik. Dla sprostowania wygląda to tak : https://allegro.pl/oferta/rozpylacz-gazniki-suzuki-gsf-600-bandit-cvk-cvr-11848694570 Pytanie, może i głupie ale kto pyta nie błądzi 🙂 Czy to może być wina tego rozpylacza, że on krzywo chodzi na tym garze i są objawy jak opisywałem wyżej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 No ale czy jak to mozliwe ze poprzednio ten objaw nie wystepowal? A moze caly czas wystepowal tylko nie zwracales na niego uwagi. Brak tego rozpylacza na pewno moze wplywac negatywnie na prace gaznika, ale sam rozpylacz nie mogl po prostu rozplynac sie w powietrzu.: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zduunek Opublikowano 3 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Nie mógł masz rację, przy czyszczeniu musiał mi umknąć ale znalazłem 🙂 Jutro złożę na spokojnie i będę dawał znać czy jest poprawa 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 1 godzinę temu, Zduunek napisał: Pytanie, może i głupie ale kto pyta nie błądzi 🙂 Czy to może być wina tego rozpylacza, że on krzywo chodzi na tym garze i są objawy jak opisywałem wyżej?? łoooo, paaanie! No i masz. Iglica jest spasowana i ztaperowana (pocieniona?) żeby wraz z wyciąganiem jej właśnie z tej tulei zwiększała się szczelina, ergo ilość paliwa zasysanego z komory. Tutaj tego nie było, więc chlało jak pijak, bez limitu i stąd miałeś za bogatą mieszankę i tego konsekwencje. Złożysz, zobaczysz no i nabędziesz właśnie tego co najlepsze - doświadczenia 🙂 Z nostalgią wspominam czasy wyciągania i rozbierania gaźników, synchro itd.. fajnie było 🙂 Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 W dniu 2.05.2023 o 18:04, Buber napisał: W 4 cylindrowcu z takiego rocznika masz dwie cewki, jedna na 1/3 druga na 2/4 (na ogół) na ogół nie Proponuję zmieżyć również ciśnienie w tym cylindrze... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 9 godzin temu, JanuszK30 napisał: na ogół nie Proponuję zmieżyć również ciśnienie w tym cylindrze... No sorki, 1-4, 2-3 - przynajmniej w mojej hondzie. Na potrzeby tej sprawy chodzi o to że jedna cewka zasila dwa cylindry, więc jeżeli nie pali tylko jeden, to nie jest to cewka. (rzeczy się mieRZy a nie mieŻy) Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zduunek Opublikowano 5 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Panowie, jest sukces, złożyłem i motocykl wrócił do normalnej pracy 🙂 Lekkie poopsy zostały ale to mi nie przeszkadza hehe Dzięki za sugestię i chęci pomocy 😄 LWG! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Lekkie strzaly w wydech, glownie przy zejsciu z obrotow to sygnal nieszczelnosci ukladu wydechowego. Pewnie uszczelki miedzy wydechem a glowica nie sa nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zduunek Opublikowano 5 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Motocykl swoje lata ma, więc bardzo możliwe że będzie to to 😄 Wolnym czasem podejdę do tematu ale jak narazie jest progres 😜 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.