Piotr_? Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 ale o stan techniczny polskich egzemplarzyAdam M. Dodatkowo polskie egzemplarze sa najczesciej zlomem sprowadzonym z zach.Europy i polscy mechanicy nie maja w wiekszosci pojecia o obsludze tych motocykli. GS 550 z Allegro o ktory pyta Lenio to zupelnie odmienne zwierze od prostego GS 500. 4 cylindry, 16 zaworow do regulacji, 2 podwojne gazniki z ktorymi niewielu mechanikow w Polsce da sobie rade. Sorki za małe OT, ale widać że mało wierzysz w polaków. Potrafią oni naprawić wiele rzeczy i są naprawdę dobrzy mechanicy. Poza tym uważasz, że w Kanadzie to wszyscy mechanicy to prof.hab.dr.mgr.ing , a motocykle to takie cacay ? Fakt, że w polsce jeździ dużo złomów, ale nie musisz nas o tym uświadamiać za każdym nowym postem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2004 Sorki za małe OT, ale widać że mało wierzysz w polaków. Potrafią oni naprawić wiele rzeczy Najbardziej mi sie podoba u polskich mechanikow jak"naprawili" kiedys rame w Hayabysie 8O Janek.P.S. ale est w Polsce kilku bardzo dobrzych mechaniorow- i :buttrock: im. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2004 Sorki za małe OT, ale widać że mało wierzysz w polaków. Potrafią oni naprawić wiele rzeczy i są naprawdę dobrzy mechanicy. Poza tym uważasz, że w Kanadzie to wszyscy mechanicy to prof.hab.dr.mgr.ing , a motocykle to takie cacay ? Fakt, że w polsce jeździ dużo złomów, ale nie musisz nas o tym uświadamiać za każdym nowym postem :buttrock: W Kanadzie jak mechanik nie jest dobry to nikt sie do niego nie zglosi po kilku spartolonych naprawach - i w tym momencie wylatuje z rynku i jest do tylu jakies $ 30 000 ktore trzeba wydac na kolejne etapy szkolenia i narzedzia ( w Ameryce mechanik przychodzi do pracy z wlasnymi narzedziami - cena profesjonalnego kompletu sredniej wielkosci to $ 20 000 ). Jezeli sam chce otworzyc warsztat to dochodza koszty wynajmu i wyposazenia - nikogo tu nie stac na to zeby byc partaczem.W Polsce jest tak jak Janek napisal - kilku bardzo dobrych i cala masa partaczy uczacych sie na motocyklach klientow. Specjalnie jesli chodzi o stara japonie - a watek akurat dotyczy motocykli z lat 80 tych VF 400 F i GSX 550 E, ktore trzeba przyznac potrafia byc niezbyt wdziecznym obiektem napraw i wymagaja troche wiedzy o tych konkretnych modelach.Co do zlomow jezdzacych w Polsce - jak wytumaczyc ze ceny tych samych motocykli w Polsce potrafia byc o 20% i wiecej nizsze od motocykli tych samych modeli i rocznikow sprzedawanych np w Niemczech i jednoczesnie nie ma w Polsce najazdu kilentow z Niemiec, czy ogolnie z Europy Zachodniej chcacych je po tych b. dobrych cenach kupowac ?Bo wiedza oni ze to zlom powypadkowy spisany u nich z ewidencji jako nienaprawialny i sztuka kowalstwa artystycznego doprowadzony w Polsce do jakiego takiego wygladu, bo nie mozna powiedziec ze stanu, ktory miejscowi naiwni kupuja jako `okazje`. Tylko w ten sposob ten busines moze sie w Polsce krecic, a ja pisze o tym czesto, aby zmniejszyc ilosc tych naiwnych szukajacych `okazji`.No wiec jezeli ktos pisze pytajac o zakup pierwszego motocykla, to odpowiadam - nie kupuj bo sie na tym przejedziesz, specjalnie jezeli jest to aukcja na Allegro gdzie ani sprawdzic motocykla, ani opowiesci sprzedajacego nie mozna.Na pewno wierze ze Polak potrafi byc dobrym mechanikiem, specjalnie gdy nie ma innego wyjscia - obecnie sytuacja jest taka, ze tego wymuszenia nie ma i wielu ludzi uwaza ze mozna zarobic pieniadze zbytnio sie nie wysilajac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.