lukitoo Posted January 9 Share Posted January 9 Witam, posiadam od niedawna klr 600 jeździł bez zarzutów po odstawieniu i próbie ponownego odpalenia długiego jakby stracił kompresję i zaczął strzelać w tłumik, głowica już sprawdzona nawet ją lekko zregenerowałem i pytanie o rozrząd gdyż serwisówki, które mam nie odpowiadają mojej klrce posiadam wersję z rozrusznikiem nie widzę żadnego ząbka, jest tylko korek na deklu od alternatora i czy na to ustawić Magneto na znak T i wałki równo z głowicą? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted January 9 Share Posted January 9 Rozrusznik nie wplywa na ustawienie rozrzadu, wiec ustawic trzeba go tak jak wersje bez rozrusznika - znak T na rotorze ma sie odnosic do znakow na zebatkach walka rozrzafu ustawionych poziomo i rowno z linia przeciecia glowicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukitoo Posted January 12 Author Share Posted January 12 Czyli znak T w tym małym korku pokrywy alternatora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukitoo Posted January 25 Author Share Posted January 25 Tłok w gmp rozrząd ustawiony napinacz włożony 2 obrót wału tłok gmp rozrząd w takim ustawieniu czy jest w porządku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilBar Posted March 22 Share Posted March 22 Tak jak wyżej napisane, rozrząd nie ma nic wspólnego z twoim problemem, jeśli nie masz doświadczenia to ne ruszaj rozrządu, bo nie ma po co, on się sam nie przestawia. Jak się upierasz to możesz luzy zaworowe posprawdzać, ale strzelanie z rury to raczej objawy typowe dla gaźnika (za dużo paliwa w mieszance) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.