Jump to content

Rozrząd KLR 600


Recommended Posts

Witam, posiadam od niedawna klr 600 jeździł bez zarzutów po odstawieniu i próbie ponownego odpalenia długiego jakby stracił kompresję i zaczął strzelać w tłumik, głowica już sprawdzona nawet ją lekko zregenerowałem i pytanie o rozrząd gdyż serwisówki, które mam nie odpowiadają mojej klrce posiadam wersję z rozrusznikiem nie widzę żadnego ząbka, jest tylko korek na deklu od alternatora i czy na to ustawić Magneto na znak T i wałki równo z głowicą?

Link to comment
Share on other sites

Rozrusznik nie wplywa na ustawienie rozrzadu, wiec ustawic trzeba go tak jak wersje bez rozrusznika - znak T na rotorze ma sie odnosic do znakow na zebatkach walka rozrzafu ustawionych poziomo i rowno z linia przeciecia glowicy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tak jak wyżej napisane, rozrząd nie ma nic wspólnego z twoim problemem, jeśli nie masz doświadczenia to ne ruszaj rozrządu, bo nie ma po co, on się sam nie przestawia. Jak się upierasz to możesz luzy zaworowe posprawdzać, ale strzelanie z rury to raczej objawy typowe dla gaźnika (za dużo paliwa w mieszance)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...