Skocz do zawartości

Kilka pytanek odnośnie crossa...


miros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jak niektórzy wiedzą jestem posiadaczem RM 125. Moje pierwsze mega głupie pytanie (jestem amatorem) to jak zapalacie swoje maszyny na wciśniętym sprzęgle czy nie ? Durgie pytanie ile trzeba rozgrzewać maszyne i jak długo trzymać ssanie ? Pytanie trzecie dlaczego zawsze np. z rana gdy chce pojeździć maszynka odpala praktycznie od pierwszego kopa a gdy pojeżdze jakiś czas i zgasze go i znów chce zapalić to musze sie nieźle namęczyć z powtóryn zapaleniem :buttrock:( może go zalewa ? dodam że np. jak go rozpędze z górki to na tzw. popych spokojnie odpala :buttrock:

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co na sprzegle, od tego jest luz :buttrock: na sprzegle zapalam silnik tylko jak mi zgaśnie na biegu gdzieś w terenie i nie chce mi sie szukac luzu. wtedy trzeba dac troche wiecej gazu bo zasze na sprzegle troszeczke ciągnie. ja osobiscie silnik rozgrzewam bardzo długo. zwykle robie tak ze zapalam silnik, zakladam rękawice, kask, gogle, robie pare małych przegazówek i jade bardzo powoli w strone toru, nie kręcąc silnika do wysokich obrotów bo z reszta sie sam nie chce wkręcac. dopiero po jakims kilometrze silnik mam w miare rozgrzany tak że już zaczyna sie chętnie wkręcac na maksymalne obroty. ale z tego co widzialem wszyscy moi znajomi rozgrzewają crosy w ten sposób: odpalają, trzymają pare sekund gaz otwarty na max i słychac jak silnik sie wkręca na coraz wieksze obroty. nie wiem jak powinno byc poprawnie i też dołączam sie do pytania mirosa jak powinno sie rozgrzewac silnik :buttrock:

na ssaniu trzymam tylko chwilke, zwykle zamykam ssanie jak juz silnik sie nie dławi po dodaniu gazu.