Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Witam! Mam ochote kupić sobie honde mtx 80 ale mój kumpel mnie namawiał na cz cross i nie wiem co jest lepsze!? Będzie to już moje 5 moto i nie wiem co wybrać,tylko że moje dotychczasowe motorki to wsk-i i komarki!! Teraz chce kupić sobie już coś lepszego... moge przeznaczyć na nowy motor ok.1500 może jest jeszcze coś godne uwagi?? Za odpowiedź z góry dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 MTX hest bardziej lajtowy i słabszy od CZ cross tyle ze MTxem ławtiej sie jeżdzi ale jak masz juz wprawe to Cz bardziej poszalejesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Lecz w Cz będziesz musiał o wiele więcej robić, nawet więcej niz przy rometach :? Tak więc jeżeli nie masz pieniedzy i chcesz więcej pojeźdizć niż naprawiać to lepszy będzie mtx.Pozatym z tego co słyszałem to CZ-tki nie mają prawie zawieszeń, taki mtx tez nie, ale pewnie trochę lepsze bo i nowsze rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 No i Mtx-em mozesz legalnie smigac po drogach bo mozna go rejestrowac a CZ nigdy nie zarejestrujesz.Poza tym w CZ kapitalke silnika bedziesz robil co miesiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 co ty ziomek nie słuchaj ich. kupuj cz 125 jak nie 250. mtx 80? przecież to nie jedzie a na pierwszej dziurze urwiesz koło. jak chcesz na prawde jezdzic w terenie to cz jest idealna. remonty są za grosze, czesci są wszedzie dostepne. ma jakąś tam moc, z przodu skok zawiechy chyba z 250mm a z tyłu amortyzatory z tłumieniem gazowym. jedynym problemem sa bębny które musisz czyscic po jeździe w błocie. jak jeździc w terenie to na motocyklu do tego przeznaczonym a nie jakims mtx'em który sprawia wrażenie uterenowionego motoroweru :buttrock: zwłaszcza ze w małkinii macie troche lasów, aż do Gąsiorowa, żwirownie koło Zawist, za*eb**e łąki, do tego po drugiej stronie Buga jest ekstra trasa wzdłuż wału przeciwpowodziowego i ogólnie są w miare fajne tereny. zastanów sie i wybierz sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 ja chce wlasnie zaopatrzyc sie niedlugo w cz250 :twisted: :twisted: moglbys napisac wiecej o niej? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 moglbys napisac wiecej o niej? a co dokladnie chcesz wiedziec? jest na forum uzytkownik takowej, moze sie odezwie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 mtx'em który sprawia wrażenie uterenowionego motoroweru Nie zgodze sie że MTX ma gorszą zawieche od CZty cross, bo CZta cross praktycznie nie ma zawieszenia nie oszukujmy sie bo taka jest prawda, a MTX jest napewno bardziej bezawaryny niż CZta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Wszystko co mi Adam87 jest prawda. Ja rowniez wybralbym CZ. Prawda jest tez duza awaryjnsc CZ - niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Cytat: mtx'em który sprawia wrażenie uterenowionego motoroweru Nie zgodze sie że MTX ma gorszą zawieche od CZty cross, bo CZta cross praktycznie nie ma zawieszenia nie oszukujmy sie bo taka jest prawda, a MTX jest napewno bardziej bezawaryny niż CZta.Jeździłem i CZ 125 i 250 i MTXami Od Hd 06 do 125 i wiem że CZ np 125 typ 516 ma duożo lepsze zawieszenie od MTXa. CZ można skakać normanie po torze a MTXem nie bardzo. W dodatku w hondzie zawiesznie jest cieniutkie i a ma nie duży skok jak na motocykl terenowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 To moze Magik wyjasnisz do czego potrzebujesz motocykl?Wtedy bedzie latwiej doradzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 CZ to jest to. Sprzęt stary i prosty w naprawie.Nauczysz się jazdy i mechaniki, przede wszystkim mechaniki. Do 516 kup od razu dwa wiadra skrzyń biegów na zapas. :mrgreen: Przerabiało się kiedyś ten temat. Tu są informacje o CZ: http://home1.gte.net/jawaman/CZmx4.htm Tą ostatnią bym chciał, fajna jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 No właśnie, moze niech najpierw kolega określi na czym mu najbardziej zależy, ja skłaniałem sie ku Mtxowi głównie ze względu na to, ze kolega z tego co pisał miał kupe rometów i jak zapewne wie, więcej się to naprawia niz jeździ, tak więc domniemuje, ze chce coś chociaż trochę mniej zawodnego i chce wreszcie trochę miec przyjemnosci z jazdy, a CZ niestety psuje się bardzo często :buttrock: Myśle też, że mtx będzie lepszy ze względu na moc, bo taka CZ to już trochę koni ma i nie ma doły prawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 więcej się to naprawia niz jeździ, tak więc domniemuje, ze chce coś chociaż trochę mniej zawodnego i chce wreszcie trochę miec przyjemnosci z jazdy, a CZ niestety psuje się bardzo często nie wiem skąd to słyszales. ja rozmawialem z wieloma wlascicielami CZ, miedzy innymi z Michałem Demczukiem z motoszkoły i mówili że w ogole nie jest awaryjny, jeśli sie o niego dba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Ja chciałbym mieć moto do jazdy na gumie i do poszalenia w terenie (trochę a nie skoki na 3m) :!: :!: Też chce wybrać się w trasę z ziomkami :) Wiem jak to jest jak coś się psuje!! Chociaż moja wiesia 175 się tak często nie psuła!! Nowym moto chcę wpaść na dysko a nie rżnąć go tylko po polach!! Wiec tak to wygląda!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.