Jump to content

CPI SM 2007r.


Recommended Posts

Ja do 2t zawsze lałem 1:50 i nigdy problemów nie było. Jedynie na dotarciu przez pierwsze 200 km jeździłem na 1:30, potem kolejne 200 km 1:40 a później już standardowe 1:50. Tylko że jeździłem DT125 i dość mocno kręciłem więc wydechu zaplutego olejem nie miałem. No i olej to był zawsze syntetyk do 2t z wyższej półki, teraz niestety 50 zł za litr trzeba dać.

Ponoć w nowszych sprzętach dozownik daje mieszankę 1:100. Jak jeździsz spokojnie i zauważysz, że końcówka wydechu robi się zapluta olejem to daj mniej oleju.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...