belzebub Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 No jak w okolicach Łodzi to albo Czechy, albo Dania , a koszty to conajmniej 600 skoro to ma kosztowac 600 zyli to juz lepiej zainwestowac w nowy zaiwestowac !!nie czarujmy sie !! jak przeliczymy koszt dojazdu z tym cylindrem plus odebranie go to wyjdzie nam pewnie to samo co bysmy kupili nowy.co innego w motocyklach o duzych pojemnosciach gdzie koszt nowego cylindra wynosi kilka tysiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 skoro to ma kosztowac 600 zyli to juz lepiej zainwestowac w nowy zaiwestowac !! nie czarujmy sie !! jak przeliczymy koszt dojazdu z tym cylindrem plus odebranie go to wyjdzie nam pewnie to samo co bysmy kupili nowy. co innego w motocyklach o duzych pojemnosciach gdzie koszt nowego cylindra wynosi kilka tysiecy. :banghead: :arrow: :buttrock: :arrow: :lol: :arrow: :mrgreen: :arrow: :buttrock: nowy cylinder to jakieś 2000zł :buttrock:a żadnego dojazdu nie licz bo cylinder sie wysyła i wraca już do nas gotowy do założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 nie myslalem ze taka przyjemnosc jak cylinder kosztuje do aprilii 2000 zl. wiem ze kumpel zmienial w piaggio cylinder tlok pierscienie sworzen zawleczki . w serwisie (policzyli sobie oczywiscie robocizne) mu to wycenili na 1100 zl wiec czyzby byla taka roznica mniedy tym a tym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 tu znalazłem przypadkiem ceny tłoków i nikasilu w GBhttp://www.bdkraceeng.com/Replates.htmza £237.29 masz nowy nikasil i do tego spasowany tłok, pierscienie, sworzeń itp.nowy cylinder do AF1 kosztuje koło 450 euro czyli niewiele sie pomyliłemtu masz na przykład nówke cylinder za 150 euro z niemiec http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7927876280&rd=1 wiec pomysl moze o czyms takimwiem ze kumpel zmienial w piaggio cylinder tlok pierscienie sworzen zawleczki . w serwisie (policzyli sobie oczywiscie robocizne) mu to wycenili na 1100 zl wiec czyzby byla taka roznica mniedy tym a tym ??to pewnie ten piaggio to 50cc a różnica jest znaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 czyli jaki z tego wniosek ??dobrze miec MZ :buttrock: wszystko tanio i ogolnodostepne :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 czyli jaki z tego wniosek ??dobrze miec MZ :buttrock: wszystko tanio i ogolnodostepne :buttrock: Tak samo jak do Poloneza :buttrock: a mimo to nie chciałbym go kupować. :banghead: MZ to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tjozwiak Opublikowano 19 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Dzieki za porady :buttrock: dowiedzialem sie ze nowy cylinder (orginal) kosztuje 1500-1800 zł wiec chyba jednak trzeba bedzie wstawic tuleje ;) teraz trzeba pieniązki zbierac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Dzieki za porady dowiedzialem sie ze nowy cylinder (orginal) kosztuje 1500-1800 zł wiec chyba jednak trzeba bedzie wstawic tuleje teraz trzeba pieniązki zbierac a czemu nie nikasil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 wymiana tuleji nie jest ryzykowne - popatrz na motocykle crossowe tam wymiana tuleji jest zupełnie normalna dokladnie ja mam w cz nowa tulejeczke , wszytko ladnie wypolerowane , zadnych progów, i to chyba wychodzi nawet tanio :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 dokladnie ja mam w cz nowa tulejeczke , wszytko ladnie wypolerowane , zadnych progów, i to chyba wychodzi nawet tanio no tylko zauważ ze w cz fabrycznie nie ma nikasilu. a jeśli w aprilli jest fabrycznie to znaczy ze nie bez powodu tam go zastosowali. cz'tą nie przejedziesz tyle co aprillią z nikasilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tjozwiak Opublikowano 21 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 niop a poza tym cz-tka nie kreci sie do 12- tys :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aprilias Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 W zeszłym roku komplet polini 160cm kosztował 1600PLN.Zapytaj w motoromie.Miałem podobny dylemat ale sam się rozwiązał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 z tego co wiem to silniki cz 250 kreciły sie do 12 tys. tylko taki sprzet wtedy to był rarytas mistrzowie swiata jezdzili na cz ich mechanicy mieli kase na wszelkie przerobki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.