Skocz do zawartości

LUDZIE RATUJCIE !!!!!!!!


tjozwiak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No jak w okolicach Łodzi to albo Czechy, albo Dania , a koszty to conajmniej 600

skoro to ma kosztowac 600 zyli to juz lepiej zainwestowac w nowy zaiwestowac !!

nie czarujmy sie !! jak przeliczymy koszt dojazdu z tym cylindrem plus odebranie go to wyjdzie nam pewnie to samo co bysmy kupili nowy.

co innego w motocyklach o duzych pojemnosciach gdzie koszt nowego cylindra wynosi kilka tysiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro to ma kosztowac 600 zyli to juz lepiej zainwestowac w nowy zaiwestowac !!

nie czarujmy sie !! jak przeliczymy koszt dojazdu z tym cylindrem plus odebranie go to wyjdzie nam pewnie to samo co bysmy kupili nowy.

co innego w motocyklach o duzych pojemnosciach gdzie koszt nowego cylindra wynosi kilka tysiecy.

:banghead: :arrow: :buttrock: :arrow: :lol: :arrow: :mrgreen: :arrow: :buttrock:

nowy cylinder to jakieś 2000zł :buttrock:

a żadnego dojazdu nie licz bo cylinder sie wysyła i wraca już do nas gotowy do założenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie myslalem ze taka przyjemnosc jak cylinder kosztuje do aprilii 2000 zl.

wiem ze kumpel zmienial w piaggio cylinder tlok pierscienie sworzen zawleczki . w serwisie (policzyli sobie oczywiscie robocizne) mu to wycenili na 1100 zl wiec czyzby byla taka roznica mniedy tym a tym ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu znalazłem przypadkiem ceny tłoków i nikasilu w GB

http://www.bdkraceeng.com/Replates.htm

za £237.29 masz nowy nikasil i do tego spasowany tłok, pierscienie, sworzeń itp.

nowy cylinder do AF1 kosztuje koło 450 euro czyli niewiele sie pomyliłem

tu masz na przykład nówke cylinder za 150 euro z niemiec http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7927876280&rd=1 wiec pomysl moze o czyms takim

wiem ze kumpel zmienial w piaggio cylinder tlok pierscienie sworzen zawleczki . w serwisie (policzyli sobie oczywiscie robocizne) mu to wycenili na 1100 zl wiec czyzby byla taka roznica mniedy tym a tym ??

to pewnie ten piaggio to 50cc a różnica jest znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana tuleji nie jest ryzykowne - popatrz na motocykle crossowe tam wymiana tuleji jest zupełnie normalna

 

dokladnie ja mam w cz nowa tulejeczke , wszytko ladnie wypolerowane , zadnych progów, i to chyba wychodzi nawet tanio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie ja mam w cz nowa tulejeczke , wszytko ladnie wypolerowane , zadnych progów, i to chyba wychodzi nawet tanio

no tylko zauważ ze w cz fabrycznie nie ma nikasilu. a jeśli w aprilli jest fabrycznie to znaczy ze nie bez powodu tam go zastosowali. cz'tą nie przejedziesz tyle co aprillią z nikasilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...