Skocz do zawartości

Barton FR50 - zmiana silnika na 125


PB1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem motorower Barton FR50. Euro 5, moduł odblokowujący nie wiadomo kiedy będzie. Zdecydowałem się na zmianę silnika, bo 50tka jest dla mnie zbyt mało dynamiczna. Zmiana motocyklu nie wchodzi w grę, bo aktualnie nie mam funduszy na nowy pojazd.

Co tutaj będzie do zmiany, no oprócz silnika? Hamulce na dostosowane bardziej do 125 niż do 50tki? (z tyłu mam bębnowy, z przodu tarcze). Łańcuch? Tutaj ten element co blokuje będzie do usunięta i w zamian gaźnik czy  inny moduł elektroniczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem się zorientować ile będzie kosztować 😉

Na cel planowałem przeznaczyć do 3000 zł.

Czy od razu 250? Myślę, że 125 będzie wystarczająca, bo... jestem początkujący, to mój pierwszy motorower. Pojeżdżę, pojeżdżę i zmienię pojazd. Ani 125 ani 250tki nie będę mógł przerejestrować, bo chyba się nie da, a uprawnienia na motocykl dopiero robię, stąd chciałem coś pośrodku, najpierw 125, potem mocniejsze gdy już troche doświadczenia będę mieć, nie chcę się rzucać za bardzo chyba na starcie, nie wiem 250tka nie byłaby dla mnie zbyt mocna dla początkującego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie planujesz na tym jeździć? Jak nie masz uprawnień to jak chcesz jeździć na 125 to równie dobrze możesz śmigać na litrze na tych samych zasadach. Przecież nie ma obowiązku odkręcania manetki do końca, a 250 to ma ledwo 20KM, tyle to ma moja kosiarka, a ona rozpędza się do 8 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach