czayya Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 (edytowane) Cześć, jestem od niedługiego czasu właścicielem motocykla SV650 z 1999r. i przeprowadzam amatorsko małą renowacje. W związku z tym że nie jestem mechanikiem i dopiero uczę się swojego motocykla który ma dość prostą konstrukcje mam pytanie to znawców na temat kranika paliwa znajdującego się pod bakiem. Jest to kranik podciśnieniowy i z tego co mi wiadomo często występowały z nim problemy i potrafił ciec, a naprawia się to zestawem naprawczym wymieniając membranę ze sprężynką. Kiedy rozkręciłem swój kranik okazało się że nie ma tam żadnej membrany a tylko zwykła "zaślepka" z twardego tworzywa aby paliwo nie przedostało się do dolnego grzybka który też jest zaślepiony. Kiedy oglądam lub czytam informację na temat tego kranika w tym konkretnym modelu motocykla to nigdzie nie widziałem takiego w którym dolny grzybek miałby zaślepkę - zawsze ten dolny wężyk też jest gdzieś podłączony. Moje pytanie brzmi czy jest to jakieś obejście wadliwego systemu i czy w tym momencie paliwo nie zalewa mi silnika kiedy nie jest uruchomiony skoro nie działą system podciśnienia? Czy powinienem tak to zostawić czy może udać się do warsztatu na poprawną instalacje. Na moto jeździłem już kilka miesięcy i nigdy nie miałem problemów z odpalaniem czy coś ale bardzo dziwi mnie to że tylko ja tak mam. Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź która na pewno rozjaśni mi ten frapujący mnie temat. Załączam zdjęcia jak to u mnie wygląda, Pozdrawiam, Adam Edytowane 5 Kwietnia 2022 przez czayya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2022 W jakim polozeniu kranika masz go otwartego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 na moje oko to komuś się to sypało że odcinał paliwo w trakcie jazdy albo pękła membrana i zblokował go w pozycji non stop otwartej czyli nigdy nie zamyka to działa tak że membranę wciągą podciśnienie i ona otwiera przepływ paliwa , jak braknie podciśnienia zamyka ) jak membrana pęknie to paliwo leci podciśnieniem do silnika i jest lipa ( częsta akcja w kiblach ) jak braknie podciśnienia albo coś zamknie dopływ paliwa jak poziom paliwa w gaźnikach masz ok i nie leży na boku to nic się nie stanie ..........tylko tyle że do zdjęcia baku musisz spuścić całe paliwo bo będzie lecieć po zdjęciu wężyka Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.