Grzegoszuk Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Cześć, planuję wymienić uszczelki na deklach alternatora i sprzęgła w Yamaha XJ6 2011. W instrukcji nie znalazłem informacji z jaką siłą dokręcić śruby. W Internecie znalazłem informację żeby dokręcić z siłą 10-12 Nm ale to było w temacie jakiegoś innego motocykla i wydaje mi się małą wartością bo w instrukcji na przykład śruba spustowa oleju to 43 Nm a filtr oleju to 17 Nm więc te wspomniane 10-12 Nm wyglądają podejrzanie. Z góry dziękuję za informacje! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 32 minuty temu, Grzegoszuk napisał: więc te wspomniane 10-12 Nm wyglądają podejrzanie. Czy ja wiem, czy podejrzanie? W BMW np. pokrywy dekli zaworów dokręca się z siłą 8 Nm 🙂https://www.manualslib.com/manual/992420/Yamaha-2009-Diversion-Xj6s.html?page=283#manual 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegoszuk Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Pięknie dziękuję! Przeglądałem w Internecie "schematy" mojego motocykla ale poza numerami części tam nic więcej nie było. Ta instrukcja z linku powyżej jest SUPER! Pozdrawiam! Jeszcze chciałbym dopytać o te ikonki w powyższej instrukcji, na których są literki "E" oraz "LT". Znalazłem, że jest to: E - engine oil, LT - Apply locking agent (LOCTITE). No i o ten LOCTITE chciałem zapytać. Jaki to ma być bo są różne? Edytowane 30 Marca 2022 przez Grzegoszuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.