Skocz do zawartości

Przerywa przy 6-7 tys/obr kawasaki zx6r f3 97r


pikus91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kawasaki ZX6R 1997r
Problem z przejściem obrotów między 6-7 tys/obr, przy łagodnym gazie przejdzie, przy mocnym odwinięciu przerywa, szarpie, dzieje się to na każdym biegu.

Odpala bardzo ładnie, na wolnych obrotach pracuje, rowno, nie dławi sie po ominięciu obrotów ciągnie do odcięcia.

Czyszczone gaźniki, poziom paliwa ustawiony według serwisowki, dysze główne nie pomylone kolejnością, rozmiary dysz według serwisowki, membrany nie odkształcone, przepustnice podciśnieniowe działają płynnie.  airbox i dolot szczelny, podciśnienia, króćce ok, pompa paliwa sprawna, przy przytkaniu wlotu do airboxa, żadnej różnicy.

Oporność na cewkach sprawdzona, przewody i cewki wn podwyższona opornosc do 23 omów powinna być 17-19 omow.

Impulsator oporność według serwisowki.

Luzy zaworowe mieszczą się w normie.

Nowe swiece, przerwa 0,7mm

Zamontowany tłumik oryginalny od Hondy cbr 929.

Dodam że jak wprowadze motocykl w zakres szarpania i odpuszczę gaz delikatnie, ledwo słyszalnie strzeli w tłumik.

Co można było by jeszcze sprawdzić?

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pikus91 zmienił(a) tytuł na Przerywa przy 6-7 tys/obr kawasaki zx6r f3 97r

Podziel rollgaz tasma klejaca na 4 cwiartki i zaczynajac od 0 otwarcia do pelnego otwarcia i sprawdz w ktorej cwiartce wystepuje zakres szarpania. Ja typuje ze druga / trzecia co by znaczylo ze trzeba wymienic dysze iglic / iglice na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2022 o 15:11, Adam M. napisał:

Podziel rollgaz tasma klejaca na 4 cwiartki i zaczynajac od 0 otwarcia do pelnego otwarcia i sprawdz w ktorej cwiartce wystepuje zakres szarpania. Ja typuje ze druga / trzecia co by znaczylo ze trzeba wymienic dysze iglic / iglice na nowe.

Ja jeszcze dolozylbym do tego nowe rozpylacze i rurki emulsyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podzielony rolgaz na 4 nic nie pomógł, odkręcenie łagodnie czy ostro, szarpanie, przy delikatnym odkręceniu mniej odczuwalne.

Testy bez tłumika, bez efektu.

Zmniejszone dysze główne o 15, objawy te same.

Podkładki pod iglice, bez efektu.

Różne poziomy, bez efektu, a nawet gorzej.

Dysze, główne, wolnych obrotów i iglice oryginalne.

Podłożone cewki i przewody wn, bez efektu

Nie zostało nic innego jak podłożenie gaźników z innego motocykla, jak ręką odjął.

W starych gaźnikach skład mieszanki na 4 obroty i przy schodzeniu w zakresie szarpania potrafił delikatnie strzelic w tłumik, przepustnice podciśnieniowe dosyć mocno wytarte, duży luz.

Używane, nowe gaźniki skład mieszanki na 2 obroty, przepustnice stanowczo mniej zużyte, ładnie się wkręca, stabilnie pracuje i prawidłowo schodzi z obrotów.

Duzo godzin poświęconych, a konkretnie, nie znaleziona przyczyna... można było by podkładać poszczególne części między gaźnikami, ale jak wiadomo dzień za krótki.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiales mego pytania, podzial rollgazu na cwiartki mial pokazac w jakim zakresie obrotow ( a wlasciwie otwarcia przepustnicy ) masz szarpanie silnikiem - bo to by pokazalo z kolei ktore czesci gaznikow sa do wymiany. Wiadomo ze wymiana calosci zalatwi problem, wiadomo rowniez ze juz sam twoj wpis o srubach mieszanki na wolnych odkreconych 4 obroty daje wskazowke co jest zuzyte. Wiadomo ze jezeli dysze i iglice sa oryginalne to po 25 latach uzytkowania iglice i ich dysze, oraz dysze wolnych beda musialy byc zuzyte, mimo ze nie widac tego golym okiem. To samo z parami korpusy / przepustnice podcisnieniowe. No ale jak udalo ci sie kupic zdrowe gaznik i objawy ustaly to swietnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Nie wiem czy jeszcze ktos to przeczyta.. A noz sie przyda.. Mialem to samo! Nie spalem po nocach swiece boxy piloty oringi cewki dysze iglice podkladki rozwiercania wszystko ch**a dalo 😄 w koncu po ktorejs nie przespanej nocy spedzonej na wpatrywaniu sie w te gazniki mowa oczywiscie o KEIHIN CVKD 36 olsnilo mnie! GUMOWE KOMINY LACZACE GAZNIKI Z BOXEM. Przy wsadzaniu ich z ta 'plastikowa tacka' przykrecana do gaznikow trzeba zwrocic szczegolna uwage zeby warga gumy zaszla przed dysze NIE PRZESLANIAJAC ICH! Taka glupota i rutyna potrafi zgubic niejednego. Nie znajdziecie tego w zadnej serwisowce. Ta glupota jest latwo rozpoznawalna z tego wzgledu ze zadne modyfikacje ustawienia nic nie poprawiaja moze jedynie byc gorzej. Polecam sprawdzic. Mam nadzieje ze komus pomoglem ;). Wariat Na Zawsze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...